AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Av uføretrygd. Fikk vedtak om at jeg har rett på renter for 4 år. Noen som vet ca. hva det utgjør? Hvor mye fikk dere utbetalt i renter på uføre? Anonymkode: be895...ebd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av uføretrygd. Fikk vedtak om at jeg har rett på renter for 4 år. Noen som vet ca. hva det utgjør? Hvor mye fikk dere utbetalt i renter på uføre? Anonymkode: be895...ebd Det beregnes kun ut halv rentesats. Hvorfor? Fordi de skal spare penger på det regner jeg med, vil jeg anta. Anonymkode: 634f0...1c2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det beregnes kun ut halv rentesats. Hvorfor? Fordi de skal spare penger på det regner jeg med, vil jeg anta. Anonymkode: 634f0...1c2 Betales skulle det stå 😀 Anonymkode: 634f0...1c2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Av uføretrygd. Fikk vedtak om at jeg har rett på renter for 4 år. Noen som vet ca. hva det utgjør? Hvor mye fikk dere utbetalt i renter på uføre? Anonymkode: be895...ebd Renter på etterbetaling skal vel skattes av også? Så ikke sikkert beløpet blir så stort som du tror. Anonymkode: 53a13...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå