Gå til innhold

Leker i utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle bruder!

Jeg er forlover for en veldig god venninne av meg, og utdrikningslaget er rett rundt hjørnet! Planene for dagen er lagt, men jeg kunne trenge tips til leker/aktiviteter ol. som vi kan more oss med i løpet av dagen! Noen som kan hjelpe meg?

Fru B

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner sikkert noe på www.utdrikningslag.no

Skrevet
Hei alle bruder!

Jeg er forlover for en veldig god venninne av meg, og utdrikningslaget er rett rundt hjørnet! Planene for dagen er lagt, men jeg kunne trenge tips til leker/aktiviteter ol. som vi kan more oss med i løpet av dagen! Noen som kan hjelpe meg?

Fru B

Sett brudeparet i hver sin stol rygg mot rygg. Be de ta av seg skoene også skal de holde en av hver sko i hver hånd. Så leser dere opp alle mulige spørsmål om hvem som gjør hva i heimen, er flinkest i div. ting osv. Så skal brudeparet som sitter rygg mot rygg løfte den respektives sko som svar. Artig. Er ikke alltid det er enighet om hvem som oftest går ut med søpla feks :)

Gjest Embla s
Skrevet
Sett brudeparet i hver sin stol rygg mot rygg. Be de ta av seg skoene også skal de holde en av hver sko i hver hånd. Så leser dere opp alle mulige spørsmål om hvem som gjør hva i heimen, er flinkest i div. ting osv. Så skal brudeparet som sitter rygg mot rygg løfte den respektives sko som svar. Artig. Er ikke alltid det er enighet om hvem som oftest går ut med søpla feks :)

men brudgommen skal vel ikke være med i bruden sitt utdrikningslag?

Rent personlig syns jeg det er bedre og hyggeligere med utdrikningslag uten "morsomme" leker..

Skrevet

Ehm...leste feil jeg...dette er jo en lek for bryllupsfesten :rodme:;)

Skrevet

Pakkeleken er morro... (og jeg liker vanigvis ikke leker...)

Alle kjøper en pakke til bruden - noe som kobler bruden til den personen - et spesielt minne /situasjon. Pakkes inn i sølvpapir.

Alle pakkene legges på bordet.

Bruden skal se på pakken og gjette hvem det er fra - om det er feil skal det drikkes...

pakken pakkes opp - gjetter igjen hvem det er fra - ved feil drikkes det.

fortelle historien rundt pakka... blir ofte masse morsomme hendelser som avsløres og en får litt bedre innblikk i hvordan gjestene kjenner bruden..

Eks; jeg fikk ei boble (lekebil) - min første bil var boble og den hadde vi vanvittig mange turer is - så da ble det mye mimring og prat om turer - som mange ikke viste om...

kjøpte kaffe til ei venninne - kjæresten hennes skulle ei gang ha oss to med hjem på "kaffe" - han og min type hadde tulla mye med å byttelåne...

Skrevet

Jeg fikk en ballonglek i mitt utdrikningslag. Det var hjereballonger med navn på ekskjærester og min oppgave var å fortelle historien om oss for så å smelle ballongen og så var han ute av verden. Det ble ganske morsomt. :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...