Gå til innhold

Er det noen her som har kjent seg igjen og skjønt at tråden handler om seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier. Lurer på om noen her har skjønt at tråder her er opprettet og handler om seg selv - eller kanskje noen du kjenner?

Jeg har ikke opplevd det :D 

Anonymkode: 931ed...7c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Yodas skrev (3 minutter siden):

He he, nei. 😀

Bra :) 

Men det hadde vært artig og høre om noen har opplevd det, og om tråden var snill eller slem, reaksjoner osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei men jeg har lyst tilnå leke apotekansattbi en tråd i dag🙈

Anonymkode: 27568...522

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. det har skjedd 😅

Var en bruker som postet flere ting som jeg kjente igjen av fra hennes liv, både som anonym og med bruker. Var aktiv her en lang periode. Så en gang jeg møtte henne fortalte jeg henne noe som skjedde på jobb.

Fun fact, det skjedde ikke, jeg diktet det bare opp for å se om tråden kom på KG. hun skuffet ikke. På kvelden den dagen vi møttes poppet tråden neimen meg opp du :fnise:

Anonymkode: 6a46a...173

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den ufine apotekansatte ja :fnise:

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. det har skjedd 😅

Var en bruker som postet flere ting som jeg kjente igjen av fra hennes liv, både som anonym og med bruker. Var aktiv her en lang periode. Så en gang jeg møtte henne fortalte jeg henne noe som skjedde på jobb.

Fun fact, det skjedde ikke, jeg diktet det bare opp for å se om tråden kom på KG. hun skuffet ikke. På kvelden den dagen vi møttes poppet tråden neimen meg opp du :fnise:

Oj, veldig spesielt. Fortalte du henne at du hadde kjent igjen innlegg av henne her?

AnonymBruker
Skrevet

Den ufine apotekansatte ja :fnise:

Oj, veldig spesielt. Fortalte du henne at du hadde kjent igjen innlegg av henne her?

Nei. Hun vet det fortsatt ikke den dag i dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke her inne,og ikke om meg. Men på dinbaby var det ei som skrev lite positivt om rektor,og en lærer på skolen barna hennes gikk på. Hun hadde tidligere skrevet navn og alder på barna sine,og de har litt spesielle navn,så jeg visste hvem hun var. Hun skrev ikke navn på rektor og lærer,men jeg vet jo hvilken skole barna hennes går på....

Anonymkode: da947...a79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent meg selv igjen i en tråd om noen som beskrev sin beste sex opplevelse. Ble litt satt ut av å finne det på kg. 

Anonymkode: bb185...fdd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det var en sak med noen som følte seg krenket av naboens flaggstang, hvor jeg ganske lenge tebkte det kunne være oss det handlet om. Det var en sliten vimpel som hadde hengt der gjennom vinteren, og ikke flagget de på 17. mai heller. Og nå var vimpelen så full av knuter at den så ut som en eneste stor flette. Dette kunne SÅ lett ha vært oss 😂😂

Anonymkode: 3f056...bc4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke meg,  men en tidligere bekjent. Hun skrev en lang tråd der hun la ut mange personlige detaljer om eget liv og venners liv. Mange personlige problemer, mulig diagnose osv. Skrev endel stygge og nedlatende ting om venninner. 
Dette ble gjenkjent av bekjente og svært mange leste tråden. Veldig lett å identifisere hvem det handlet om. Ble heldigvis stengt. 

Anonymkode: 9c42f...b94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, men det var en sak med noen som følte seg krenket av naboens flaggstang, hvor jeg ganske lenge tebkte det kunne være oss det handlet om. Det var en sliten vimpel som hadde hengt der gjennom vinteren, og ikke flagget de på 17. mai heller. Og nå var vimpelen så full av knuter at den så ut som en eneste stor flette. Dette kunne SÅ lett ha vært oss 😂😂

P.s. Vi er ikke helt slabbedasker altså, vimpelen hadde blitt skiftet rett før innlegget ble skrevet. Noe som gjorde at jeg tenkte at det sikkert ikke var oss.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjent igjen meg selv, men andre. Men hvis jeg hadde vært mann, kunne sikkert alle trådene til hun med den sære naboen/kollegaen vært meg. Altså de trådene om særingen som går på kino alene og handler mat flere ganger i uka osv. 😅

Anonymkode: 95dbe...96e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Min personlighetsforstyrrede venninne lager ofte tråder som er svært lett gjenkjennelige. Komboen pf og alkohol gjør henne aldeles rabiat.

Anonymkode: 22965...209

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvor ble det av den tråden?!

Anonymkode: 61001...175

AnonymBruker
Skrevet

Har motsatt: Møtte en mor på babysang som jeg ganske raskt plasserte som bruker fra kg (vi var i samme termin tråd og jeg stilte et kontrollspørsmål som bekreftet det). Sa ikke at jeg koblet det, ville blitt veldig kleint 😅

Anonymkode: 9cbcd...be3

AnonymBruker
Skrevet

Vet om en lærer som kjente seg igjen. Det ble baluba.

AnonymBruker
Skrevet

Var noen som lagde en tråd for et par år siden, den handlet om henne manipulative kjæreste som hadde vært utro. Alt i tråden stemte med forholdet til meg og min daværende kjæreste og jeg stusset litt om det var henne. Etterhvert kom det en detaljert beskrivelse av en hendelse og jeg innså at dette faktisk var min kjæreste.

Jeg kommenterte med anonymbruker og ga gode grunner til hvorfor hun skulle gi han en sjanse til og at folk forandrer seg osv. Så brukte informasjon hun postet om hva hun tenkte og følte osv. til å overbevise henne til å bli og lykkes med å spille på hennes tanker og følelser.

Vi slo opp ett år etterpå, men tenker ofte tilbake på det og det er faktisk sykt at det fungerte. Jeg hadde veldig flaks den dagen haha.

Anonymkode: 4c176...80a

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var noen som lagde en tråd for et par år siden, den handlet om henne manipulative kjæreste som hadde vært utro. Alt i tråden stemte med forholdet til meg og min daværende kjæreste og jeg stusset litt om det var henne. Etterhvert kom det en detaljert beskrivelse av en hendelse og jeg innså at dette faktisk var min kjæreste.

Jeg kommenterte med anonymbruker og ga gode grunner til hvorfor hun skulle gi han en sjanse til og at folk forandrer seg osv. Så brukte informasjon hun postet om hva hun tenkte og følte osv. til å overbevise henne til å bli og lykkes med å spille på hennes tanker og følelser.

Vi slo opp ett år etterpå, men tenker ofte tilbake på det og det er faktisk sykt at det fungerte. Jeg hadde veldig flaks den dagen haha.

Anonymkode: 4c176...80a

Oi du er manipulativ. Å hun uflaks. 

Anonymkode: 88b7f...641

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...