AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Del Skrevet 1. juli 2023 Hei, leter etter noen som gratis kan tegne meg en helt simpel strektegning av to blomster i en blomsterbukett. Det er to spesifikke blomster som jeg har et tegnet bilde av hver for seg. Tegningen er for tatovering😌 Kan snakkes mer på instagram om noen kan hjelpe, takk på forhånd!!🥰 Anonymkode: dca2b...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, leter etter noen som gratis kan tegne meg en helt simpel strektegning av to blomster i en blomsterbukett. Det er to spesifikke blomster som jeg har et tegnet bilde av hver for seg. Tegningen er for tatovering😌 Kan snakkes mer på instagram om noen kan hjelpe, takk på forhånd!!🥰 Anonymkode: dca2b...ad0 Hvorfor ber du ikke tatovøren gjøre det for deg? De pleier jo ofte å tegne tatoveringer etter ideene til kundene. Anonymkode: bd318...ab9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ber du ikke tatovøren gjøre det for deg? De pleier jo ofte å tegne tatoveringer etter ideene til kundene. Anonymkode: bd318...ab9 Sikkert fordi tatovøren vil ha betalt? Anonymkode: 6bf7e...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplemosten Skrevet 1. juli 2023 #4 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ber du ikke tatovøren gjøre det for deg? De pleier jo ofte å tegne tatoveringer etter ideene til kundene. Anonymkode: bd318...ab9 Fordi er i utlandet og skal en plass der mange sier de ikke fortår engelsk.. skulle gjerne fått di til å gjøre det, men det blir litt problematisk når vi ikke forstår hverandre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplemosten Skrevet 1. juli 2023 #5 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ber du ikke tatovøren gjøre det for deg? De pleier jo ofte å tegne tatoveringer etter ideene til kundene. Anonymkode: bd318...ab9 Og ja i tillegg er det mye dyrere, selvom det er en veldig simpel greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Del Skrevet 6. august 2023 eplemosten skrev (På 1.7.2023 den 20.29): Fordi er i utlandet og skal en plass der mange sier de ikke fortår engelsk.. skulle gjerne fått di til å gjøre det, men det blir litt problematisk når vi ikke forstår hverandre😊 Hvordan gikk det, fikk du tatovering? Anonymkode: bd318...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Del Skrevet 6. august 2023 Kjipt å være kunstner og illustratør og alltid måtte gjøre alt gratis. Anonymkode: 71f6e...1dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Del Skrevet 7. august 2023 eplemosten skrev (På 1.7.2023 den 20.29): Fordi er i utlandet og skal en plass der mange sier de ikke fortår engelsk.. skulle gjerne fått di til å gjøre det, men det blir litt problematisk når vi ikke forstår hverandre😊 Gu' ikke gjør det! Du kommer til å angre som en hund. Anonymkode: 6a67d...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Del Skrevet 7. august 2023 Men man tegner vel et utkast selv så tegner tatovøren den slik den blir kunst. Jeg har i såfall tegnet dårlig tegning og fått det jeg ville ha.  Anonymkode: 9dd57...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå