AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Jeg brukte tidligere basal body temp metoden for å bli gravid, og nå ønsker jeg å bruke dette som prevensjon. Den gangen målte jeg manuelt hver morgen, men jeg har hørt om et armbånd man fester i armhulen på kvelden, og den måler din temperatur til et gitt tidspunkt hver morgen. Noen som vet hva dette armbåndet heter? Anonymkode: 099d9...c01
Sofakona Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 www.ovusense.com Bare husk at slike ting ikke skal brukes som prevensjon
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Ava bracelet? Finnes andre typer også, blant annet Tempdrop. Og Ovusense som nevnt, men det er en vaginal sensor. Anonymkode: 86367...06f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Jeg kunne følge syklusen min ved å følge med på hvilepuls om natten. Den steg og sank på samme måte som temperatur. Da jeg ble gravid holdt den seg høy og sank ikke som den vanligvis gjør før mensen. Brukte Fitbit Anonymkode: 088c5...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå