AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Hei. Hunden min har fått påvist spondylose og får Librela inj. en gang i mnd og smertestillende hver dag. De siste dagene så har han ikke villet gå tur, har høy respirasjonsfrekvens på ca 54 pr min. Kan det være pga smerter? At inj. og sm. ikke fungerer? Eller kan det være problemer med hjertet? Erfaringer? Han har time nå på fredag som kommer. Skal bla ta tannstein og få en helsesjekk da han er 9 år nå. Kan han vente til da, eller haster det mer tror dere? Burde jeg ringe vet og forklare problemet? Anonymkode: 75d1e...0db
Mt3 Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 Ville ringt veterinær og fått svar derfra, bedre med en sjekk for mye enn å vente for lenge.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 At det er noe som plager hunden er det vel ikke tvil om. Dette kan ikke vente til fredag, bør taes tak i, helst i dag. Anonymkode: 04e4d...570
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Jeg hadde ringt vetrinæren nå Anonymkode: 2db5b...87f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå