Gå til innhold

Voksne damer og yngre menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg havnet nylig på Facebook Dating. Er 45 år gammel og satte at jeg var interessert i menn fra 37-55. Her en dag foreslo FB at jeg skulle utvide området og aldersspennet en periode, så jeg tenkte at jeg kunne jo gjøre det for moro skyld. Og det eksploderte med likes fra menn i 30 åra! Vi snakker 30-33 særlig, helt ned i 28 år. Kjekke, sjarmerende menn. Det var veldig overraskende for meg! Er det virkelig så mange menn som vil ha modne damer? Jeg har snakket med flere, noen er ute etter tilfeldig sex, noen er også ute etter forhold. Flere som har merket det?

Anonymkode: 1541b...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps. Er 47 og har fått tilbud hos menn fra 21 og oppover. At jeg er gift er heller ingen hindring. Og dette er ikke snakk om at det skjer på en datingside engang. 

Et par stykker har til og med blitt skikkelig snurt når jeg har takket nei.

AnonymBruker
Skrevet

To av mine ekser er 10 og 12 år yngre enn meg.

Nåværende er 12 år yngre enn meg.

Det er nok av 15 år yngre menn som ikke har sjans på meg. Ikke ser de bra ut, ikke er de bra nok.

Når ble alder så viktig?

Du kan være ett slitent takras uten noe på stell som 30-åring.

Alder er ikke kvalitetstegn.

Anonymkode: 42179...141

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Så lenge du ikke skal lage spetakkel i ettertid over at de bare var interessert i deg for et knull er det vel bare å kjøre på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (Akkurat nå):

Så lenge du ikke skal lage spetakkel i ettertid over at de bare var interessert i deg for et knull er det vel bare å kjøre på?

Jeg nyskilt og selv ute etter tilfeldig sex, så spetakkel blir det ikke 😉 

ts.

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (Akkurat nå):

Uten erfaring har jeg nå hørt rykter om at yngre menn er både høfligere, mer velutdanna og hyggeligere enn gamle høyreekstreme grinebitere?

Anonymkode: a9ff8...7c8

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en fwb med 15år yngre i over 5 år og det funket fint. Jeg vil ikke ha noe samboer. Men en jeg syns er kjekk, ung og sjarmerende å ha det gøy med er supert. Trenger egentlig ikke noe mer. 

Anonymkode: 5dd98...91c

• Liker 1
Skrevet

Ja, dessverre. Jeg for min del synes bare det er masete, har ikke noe bekreftelsesbehov og ser ikke poenget i å bli overøst med oppmerksomhet av smårips i 20-åra som syns jeg er pen og tror de skal få seg noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Som samboer med en 10 år yngre mann så merker jeg meg at det er litt ‘in’ med aldersforskjell andre veien nå. Bare siste 5 årene har vi merket endring her. Vi pleier å tulle med at vi er trendsettere når vi ser det ene paret etter det andre med store aldersforskjeller. Da vi ble sammen var det jo omtrent bare Demi Moore og Ashton.

Yngre menn som bare ønsker eldre kvinner for sex har derimot vært populært en stund. De har hørt at kvinner på 35-40+ er ville i senga og ‘med på alt’. Mange nymfomane. Lette å få til sengs fordi de blir så smigret av at de yngre mennene som vil ha dem.  Derfor blir mange også blodig fornærmet når de blir avist. Særlig om de selv fremstår attraktive. Da får stoltheten en knekk fordi de tror eldre damer er lette å få napp hos.

Anonymkode: 667ab...cae

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En del unge men har det på sin bucket list

Anonymkode: d73b6...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg havnet nylig på Facebook Dating. Er 45 år gammel og satte at jeg var interessert i menn fra 37-55. Her en dag foreslo FB at jeg skulle utvide området og aldersspennet en periode, så jeg tenkte at jeg kunne jo gjøre det for moro skyld. Og det eksploderte med likes fra menn i 30 åra! Vi snakker 30-33 særlig, helt ned i 28 år. Kjekke, sjarmerende menn. Det var veldig overraskende for meg! Er det virkelig så mange menn som vil ha modne damer? Jeg har snakket med flere, noen er ute etter tilfeldig sex, noen er også ute etter forhold. Flere som har merket det?

Sannheten er nok at det er virkelig mange menn som vil ha en eller annen form for relasjon med damer generelt, eldre som yngre, så hvis du utvider søket vil nok tilfanget øker tilsvarende. Så er det nok relativt få i den aldersgruppen som vil noe seriøst med en såpass mye eldre kvinne, men de finnes helt sikkert også. 

AnonymBruker
Skrevet

Skal si dette trender for tiden.

Anonymkode: ac7dd...302

AnonymBruker
Skrevet

Fem år eldre kvinne har mye mer for seg enn fem år eldre mann, både i levetidsperspektiv og seksuelt. Menn bør bare få vett på å formere seg i rett tid, sånn før 40, og da er det en udelt positiv konstellasjon 

Anonymkode: a9ff8...7c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Som samboer med en 10 år yngre mann så merker jeg meg at det er litt ‘in’ med aldersforskjell andre veien nå. Bare siste 5 årene har vi merket endring her. Vi pleier å tulle med at vi er trendsettere når vi ser det ene paret etter det andre med store aldersforskjeller. Da vi ble sammen var det jo omtrent bare Demi Moore og Ashton.

Yngre menn som bare ønsker eldre kvinner for sex har derimot vært populært en stund. De har hørt at kvinner på 35-40+ er ville i senga og ‘med på alt’. Mange nymfomane. Lette å få til sengs fordi de blir så smigret av at de yngre mennene som vil ha dem.  Derfor blir mange også blodig fornærmet når de blir avist. Særlig om de selv fremstår attraktive. Da får stoltheten en knekk fordi de tror eldre damer er lette å få napp hos.

Anonymkode: 667ab...cae

Har dere vært sammen lenge?

Anonymkode: 75ac2...857

AnonymBruker
Skrevet

Her er det 12 år forskjell, han yngre enn meg. Vi har vært sammen i flere år. Har egentlig alltid likt eldre menn. Men med han så falt jeg bare pladask. 

Anonymkode: c3573...459

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 18.39):

Skal si dette trender for tiden.

Anonymkode: ac7dd...302

Må være i storbyene. Eventuelt bare på KG😛

Anonymkode: 513b0...161

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må være i storbyene. Eventuelt bare på KG😛

Anonymkode: 513b0...161

Nei, dette skjer. Vi er fri og frigjorte. Unge menn er deilig og spennende!

Anonymkode: 5751d...6b9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 19.24):

Bra for deg, ergerlig for meg! 😂 Er i sent 20 årene, å vil ha mann i rundt den aldersgruppen men de er ikke å finne noen steder..for de er jo på leting etter dere! Det blir ingen barn på meg hoff 😅

Anonymkode: b2ed8...138

AnonymBruker
Skrevet

Med et overskudd av single kvinner fra 45+ så er det vel lurt å utvide aldersspennet ? De fleste "eldre menn" er jo ikke single. Og blir det det så ender mange av dem opp med Asia damer.

Anonymkode: cdc3f...124

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får oppmerksomhet fra yngre menn både på nett og når jeg er ute på byen ja. Men kan ikke tenke meg at de er ute etter noe mer enn sex. De som er mer enn 10 år yngre i alle fall. Jeg klarer heller ikke å tenne på så unge menn.

Anonymkode: de702...732

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...