AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Har en Samsung 9 og har kjøpt Samsung s23. Hvordan overførte apper og sånt fra gammel til ny mobil? Anonymkode: 1dce1...f37
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 Last ned appen Smart Switch på begge telefonene og la dem ligge inntil hverandre. Det var ihvertfall det jeg gjorde da jeg kjøpte ny telefon. Anonymkode: 71e65...26a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Last ned appen Smart Switch på begge telefonene og la dem ligge inntil hverandre. Det var ihvertfall det jeg gjorde da jeg kjøpte ny telefon. Anonymkode: 71e65...26a Takk Anonymkode: 1dce1...f37
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har en Samsung 9 og har kjøpt Samsung s23. Hvordan overførte apper og sånt fra gammel til ny mobil? Anonymkode: 1dce1...f37 Ikke last ned noe som helst. Telefoner nå er smarte nok til å overføre fra gammel til ny uten noe dilldall. Har gjort det selv, så vet det funker. La de ligge ved siden av hver andre, og sett begge på lading når du gjør det. Anonymkode: 5a155...37f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke last ned noe som helst. Telefoner nå er smarte nok til å overføre fra gammel til ny uten noe dilldall. Har gjort det selv, så vet det funker. La de ligge ved siden av hver andre, og sett begge på lading når du gjør det. Anonymkode: 5a155...37f Uten å trykke på noe på mobilene? Anonymkode: 1dce1...f37
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Uten å trykke på noe på mobilene? Anonymkode: 1dce1...f37 Du må bruke Smart Switch (det er en Samsung app) Anonymkode: ceb4a...d42
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke last ned noe som helst. Telefoner nå er smarte nok til å overføre fra gammel til ny uten noe dilldall. Har gjort det selv, så vet det funker. La de ligge ved siden av hver andre, og sett begge på lading når du gjør det. Anonymkode: 5a155...37f Det gjelder ikke for alle telefoner, men hovedsakelig iPhones. Anonymkode: 1629b...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå