Gå til innhold

Fyr som konstant skal one-up i mangel på norsk ord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg som en drittsekk for jeg har mest lyst til å bare be ham holde kjeft! Har vært på en del dater og i det siste har han begynt med dettw one up greiene. Filmen han så er alltid morsommere/skumlere/bedre enn den jeg så på tv i går. Maten vi spiser på restaurant klarer moren hans bedre. Vi stoppet for å se på en utsikt og jeg var helt bergtatt, han sa den var grei, men finere der han var fra. Osv! Han dreper alt med å være bedre!

Jeg er redd for å dele flere ting med ham, det er så nedslående at ingenting er bra nok. 

Kan jeg kaste ham i søpla for dette?

Anonymkode: ddda8...ba0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ingenting.

Anonymkode: a74f9...615

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønte ingenting.

TS er lei av at daten alltid skal overgå henne...

TS, fyren har sannsynligvis liten selvtillit og tror at han blir mer verdt av å trykke andre ned. Dette er ikke noe du ønsker i et forhold. Har du forsøkt å ta det opp med han?

Anonymkode: 198b9...f4d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønte ingenting.

Alt vi ser/spiser/ opplever, kommenterer han at han har hatt bedre. Skjønner nå? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS er lei av at daten alltid skal overgå henne...

TS, fyren har sannsynligvis liten selvtillit og tror at han blir mer verdt av å trykke andre ned. Dette er ikke noe du ønsker i et forhold. Har du forsøkt å ta det opp med han?

Takk ja riktig.

Har ikke direkte sagt noe, men da vi så på den utsikta og han sa det var finere på hans hjemtrakter, sa jeg at Jeg synes det er veldig vakkert her jeg. Jeg også har jo sett vanvittige utsikter og sånn andre steder, men det slo meg ikke å ta det opp der og da, hvorfor...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En slik fyr har jeg heldigvis ikke vært borti siden ungdomsskolen. Takk og pris. Kjente en annen irriterende fyr, som aldri kunne stille et direkte spørsmål, men måtte lage gjettelek av alt. 

Anonymkode: 39f21...86a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En slik fyr har jeg heldigvis ikke vært borti siden ungdomsskolen. Takk og pris. Kjente en annen irriterende fyr, som aldri kunne stille et direkte spørsmål, men måtte lage gjettelek av alt. 

Anonymkode: 39f21...86a

Han spør ikke noen direkte spørsmål heller.. han prater mye så prøver jeg noen ganger å skjønne om det er meninga det er hint eller bare fortellinger, eller hva. 

Skrevet

Slike er superirriterende, han skulle hatt særdeles mange andre gode kvaliteter for å veie opp (nei, ikke kjekk/rik/god i senga). Det blir enten å konfrontere ham med det, kanskje har han ikke tenkt over hvordan han fremstår, eller bare si takk for seg.

Skrevet

Noen må bare være bedre enn alle andre. Ta det opp med han om du orker, men mest sannsynlig endrer han seg aldri. 

Hadde kjæreste fra et annet land for noen år siden. Da var alt billigere, bedre, varmere og finere der enn her. Måtte spørre til slutt hvorfor han hadde flyttet derifra, siden det var så ille her.

AnonymBruker
Skrevet
Leeloo skrev (Akkurat nå):

Slike er superirriterende, han skulle hatt særdeles mange andre gode kvaliteter for å veie opp (nei, ikke kjekk/rik/god i senga). Det blir enten å konfrontere ham med det, kanskje har han ikke tenkt over hvordan han fremstår, eller bare si takk for seg.

Hva ville du sagt? "Jeg blir lei meg av at du hele tiden skal overgå meg og ting" ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Noen må bare være bedre enn alle andre. Ta det opp med han om du orker, men mest sannsynlig endrer han seg aldri. 

Hadde kjæreste fra et annet land for noen år siden. Da var alt billigere, bedre, varmere og finere der enn her. Måtte spørre til slutt hvorfor han hadde flyttet derifra, siden det var så ille her.

Ja, slik er han med fylket han er fra! Super irriterende! Alt er så jævlig mye bedre på andre siden av landet. Føler med deg, det er sårende også føler jeg, hverken jeg eller noe her er bra nok noensinne. 

• Liker 1
Skrevet

Min første samboer var sånn. Jeg tenkte ikke på det i begynnelsen, men da vi flyttet sammen og han til og med begynte å rakke ned på tallerknene mine og spisebestikket mitt til fordel for sitt eget, begynte det å ringe et par bjeller... 

• Liker 4
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Wtf, dette er slikt 6åringen driver på med broren sin på 4😅

AnonymBruker
Skrevet

Ja du kan dumpe noen samme hvilken grunn. 

Jeg hadde dumpa en sånn som alltid skal være best. 

Anonymkode: fb3e4...6a2

AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (1 minutt siden):

Wtf, dette er slikt 6åringen driver på med broren sin på 4😅

Gjør alle 6 år gamle jenter en tjeneste og venn ham av det ikke sitter ei dame om 30 år og klager på dette på ett nettforum 😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja du kan dumpe noen samme hvilken grunn. 

Jeg hadde dumpa en sånn som alltid skal være best. 

Anonymkode: fb3e4...6a2

Ikke bare skal han være best, men han har smakt bedre, sett bedre, de har bedre på butikken nede på hjørnet i fuckings andre siden av landet osv osv.. blir gal

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis kjemien ikke stemmer og du irriterer deg over han da gå du videre. Enkelt og greit.

Anonymkode: b8277...9e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (4 minutter siden):

Min første samboer var sånn. Jeg tenkte ikke på det i begynnelsen, men da vi flyttet sammen og han til og med begynte å rakke ned på tallerknene mine og spisebestikket mitt til fordel for sitt eget, begynte det å ringe et par bjeller... 

Herregud! Når er man bra nok for sånne folk da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre om han tenker over at han alltid prøver å overgå deg og "dine ting". Kanskje han ikke er klar over det og tar det til etterretning. 

Jeg tenker at han mest sannsynlig tolker det som et angrep. Eventuelt snur det til at du er urimelig. Men da har du i hvert fall gitt han en sjanse før du dumper han.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, slik er han med fylket han er fra! Super irriterende! Alt er så jævlig mye bedre på andre siden av landet. Føler med deg, det er sårende også føler jeg, hverken jeg eller noe her er bra nok noensinne. 

Jeg ble litt såret de første gangene. Så begynte jeg å dra frem alt som var negativt med landet han er fra, og spøkte en del med det. Men da ble han sur. 

Så da dumpet jeg han. Orket ikke det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...