Gå til innhold

Opplever ubehag i keisersnitt etter mange år.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er 18 år siden siste keisersnitt. Men i det siste så har jeg opplevd lugging og ubehag i arret. Har to hastesnitt og siste ble ikke bra utført. Har ikke noe å si for meg sånn sett. Gjør meg ingenting. Har aldri hatt noen plager i det. Flere som har opplevd det? Skal til legen i høst så jeg skal nevne det. Men bare lurer på om det er «vanlig»

Endret av Anonym-09
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis er det arrvevet som drar. Når man blir eldre og ting begynner og bli slapt så kan det drar arret Har selv snitt alla keisersnitt og har etter 30 fremdeles lugging. Fått beskjed at det er arrvevet da alt siger nedover etterhvert. Det er normalt å få arrvev etter operasjon. 

Anonymkode: a68b4...59d

• Nyttig 1
Skrevet

Har mye arrvev siden jeg har to hastesnitt. Og minsta var veldig lita så dem laget det enda større enn første. Er såpass dårlig utført at jeg kan få det fiksa opp. Men jeg tør ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg rota litt i det jeg skrev før. Det er normalt med sammenvoksninger etter slikt inngrep det kan dra på. Keisersnitt er jo en stor operasjon. Du sier du kan få fiksa keisersnittet ditt, da har du vel fått god opplysning hva de vil gjøre. Er det selve arret som er problemet, du vil jo få nytt arr, eller kan det og være sammenvoksninger. De kan vel ikke garantere at det bli 100% ok etterpå. du kan jo i verste fall ha de samme problemene. Skikkelig info er kjempeviktig. Skjønne du er litt skeptisk. 

Anonymkode: a68b4...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...