AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg pendler litt med elbil mellom øst og vest. Odda ligger perfekt an til å lynlade på veien. I følge kart så skal det stå noen 150kW lynladere fra Recharge i Odda. Men jeg finner bare noen tregere 50kW ladere fra Mer og Recharge på en mindre parkeringsplass. Jeg har kjørt i sirkler rundt og rundt Coop Extra'en der uten å finne de lynladerne. I kartet kan man se at det f.eks. er 4 av 6 ledige, så de må jo eksistere! (PS: Jeg får ikke brukt Eviny sine ladere ved Rema1000.) Anonymkode: 2f5f2...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Ja, og de er vanskelig å finne. Du kjører opp hovedgata og ca 100 m fra det irriterende krysset hvor du kan kjøre bort til eveny ladere, så er det inn til venstre. de er på samme sted som Mer laderne, men litt vrien å se fra veien. Anonymkode: 7187f...004 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, og de er vanskelig å finne. Du kjører opp hovedgata og ca 100 m fra det irriterende krysset hvor du kan kjøre bort til eveny ladere, så er det inn til venstre. de er på samme sted som Mer laderne, men litt vrien å se fra veien. Anonymkode: 7187f...004 Kva bygningar ligg i nærleiken? Anonymkode: 6073e...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 Det er en bensinstasjon på motsatt side av veien. Det er i mellom fjorden og krysser ved bensinstasjonen når du kjører opp mot krysset som tar deg ut av Odda. Er ikke veldig godt kjent, og ser ikke alt klart for meg. Om du kommer fra fjellet er det pp debatten side en p-plass etter krysset du fortsetter ut av bygda. Kommer du ned til sjøen har du kjørt for langt. Det er bare 2 ladere der, og to Mer ladere. Anonymkode: 7187f...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Del Skrevet 2. juli 2023 Odda er jo ikke videre digert, så spør du på bensinstasjonen kan de sikkert lede deg i rett retning. Anonymkode: 2a7be...6c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Del Skrevet 2. juli 2023 Takk for svar. Men jeg tror at de laderne dere beskriver er de som jeg allerede har funnet. Altså man kjører inn på en P-plass som har et fotgjengerfelt merket langs innkjørselen. Mer laderne står da rett frem når man kommer inn. Recharge litt inn til venstre. Men i tillegg til dette så skal det være noen om man kjører ut av Odda mot Røldal og inn til venstre ca. der hvor bensinstasjonen er. Men som sagt, jeg har kjørt rundt og rundt i ring uten å finne de. Det er kommet opp noen nye bygg som man ikke ser på google maps. Rema 1000 og coop extra holder til der bl.a. Kan de stå inne i en garasje? Anonymkode: 2f5f2...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg fant de laderne sist tur. Man kjører av hovedveien som om man skal inn mot Rema og Extra. Og så er det inn til høyre. Var veldig lett å se, så jeg mistenker at det må ha vært noe anleggsarbeider og slikt sist jeg var der. 😆 Anonymkode: 2f5f2...5d5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Del Skrevet 29. juli 2023 På fransk så betyr det "lete etter". Ironisk nok. Anonymkode: 9eba3...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Del Skrevet 29. juli 2023 Men hvorfor kjører du ned til Odda? Vil det ikke være lettere å lade i Røldal? Anonymkode: 3c02a...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men hvorfor kjører du ned til Odda? Vil det ikke være lettere å lade i Røldal? Anonymkode: 3c02a...934 De har noen ionityladere på en Circle K der som jeg har prøvd å bruke flere ganger. Brikken fungerer til betaling, men av en eller annen grunn så nekter bilen min å lade der. Får bare "feil med kommunikasjon med bil". Har hatt mye problemer med ionity andre steder også. Ender alltid opp med rekkeviddeangst og Plan B mens jeg halter avgårde til nærmeste 50kW Mer-lader. Heldigvis har Mer mange lokasjoner og pleier alltid å fungere, selv om de ofte har tregere ladere og bare 1-2 ladeplasser. Anonymkode: 2f5f2...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå