Gå til innhold

Tenning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenner så sykt på en jeg har ting på gang med nå. Han tenner meg på et mentalt nivå. Men han er ikke ansikstpen i det hele tatt. Men gjør meg spreng kåt hele tiden. Hva gjør jeg med det? Sjelden jeg syns menn er pene. Datet en et helt år tidliger også som jeg ikke likte ansiktet til men vi hadde en helt rå seksuell kjemi. 

Hvorfor tenner jeg så dyrisk på menn som ikke er pene? Han her er liksom helt rå. Men jeg skammer meg liksom over å tenne på han. Han forguder meg å syns jeg er helt nydelig. Han gjør meg plaskvåt og jeg er nok glad i han. 

Har jeg ett veldig rart tennings mønster? Er det noe i makt forholdet? Når jeg er den pene og han den "stygge"🤔

Hvordan i alle dager går jeg frem nå? Han er fantastisk med ord og tenner meg på så mange nivå 😍

Hilsen frustrert og kåt 😇😈

Anonymkode: 0376e...298

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gå frem? Skjønner ikke hva du mener. Du liker ham, han liker deg. Det er absurd å skammes for å like noen. Nyt det.

Anonymkode: ec2cf...0b7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Øh? Hvorfor er det rart? Du må ikke legge så innmari stor vekt på utseende.

Anonymkode: 9500c...cd2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er fantastisk med ord og tenner deg på den måten skriver du. Har du noen eksempler?

Grunnen til at jeg spør er at han jeg dater gjør meg spinnvill i trusa, men foretrekker når han sier minst mulig 😅😅😅

Anonymkode: d1d00...4db

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skammer du deg? Fordi vennene dine kanskje synes han ikke er pen nok for deg?

Herregud, snakk om flokkmentalitet!

Anonymkode: a49f0...1de

• Hjerte 1
Skrevet

Er vel bare å nyte så lenge det varer?  

Men, med den tankegangen så er vel det egentlige spørsmålet: Hvordan blir det om en stund når den første hypen legger seg litt og du sitter igjen med en som ikke er sååå rå lenger, men fremdeles «stygg» i dine øyne? 🙈

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja dere har helt rett❤️jeg får bare fokusere på hva vi har og nyte det❤️prøve å legge det til siden og tenke at dette er mellom oss. 

Prøvde egentlig høre om andre har lignende erfaring. Greia er at han er ikke den første "stygge" jeg har tent på. Var en jeg var med lenge og til slutt hadde vi bakgrunnsbilde av skjønnheten og udyret på facebook begge to🤭vi hadde selv ironi på forholdet vårt nettop fordi uansett hvor vi var påpekte alle den enorme forskjellen på oss. 

Prøver egentlig finne litt ut av tenningsmønsteret mitt og hvorfor det er så rart. 

Føler det er litt dom/sub elementer i det og at det forsterker seg litt i utseendet? 🤔

Til deg som spurte hva han sier, han forteller i detalj hva han vil gjøre med meg er som å ha min egen private erotiske novelle i øret🤭normalt har jeg ikke likt sånt men han her gjør meg helt desperat kåt 🤭😈😇

Jeg føler jo at en sånn tenning er gøy også og det handler jo om noe dypere forbi utseendet når jeg tenner på hvordan han snakker med meg, hva han gjør etc hvem han er som menneske. Klarer ikke helt sette fingeren på det. Sjeldent jeg finner noe sånt hos en mann. 

Til deg som bemerket hva gjør jeg når "hypen" er over. Det er akuratt det jeg frykter da. At jeg da avslutter slik jeg pleier. Da vet jeg han blir knust og det vil jeg ikke❤️

Men jeg må sikkert ikke over tenke prøve så godt jeg kan å leve i nuet. Men som kvinner flest er det naturlig overtenke😂føler menn er så mye bedre på det. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja dere har helt rett❤️jeg får bare fokusere på hva vi har og nyte det❤️prøve å legge det til siden og tenke at dette er mellom oss. 

Prøvde egentlig høre om andre har lignende erfaring. Greia er at han er ikke den første "stygge" jeg har tent på. Var en jeg var med lenge og til slutt hadde vi bakgrunnsbilde av skjønnheten og udyret på facebook begge to🤭vi hadde selv ironi på forholdet vårt nettop fordi uansett hvor vi var påpekte alle den enorme forskjellen på oss. 

Prøver egentlig finne litt ut av tenningsmønsteret mitt og hvorfor det er så rart. 

Føler det er litt dom/sub elementer i det og at det forsterker seg litt i utseendet? 🤔

Til deg som spurte hva han sier, han forteller i detalj hva han vil gjøre med meg er som å ha min egen private erotiske novelle i øret🤭normalt har jeg ikke likt sånt men han her gjør meg helt desperat kåt 🤭😈😇

Jeg føler jo at en sånn tenning er gøy også og det handler jo om noe dypere forbi utseendet når jeg tenner på hvordan han snakker med meg, hva han gjør etc hvem han er som menneske. Klarer ikke helt sette fingeren på det. Sjeldent jeg finner noe sånt hos en mann. 

Til deg som bemerket hva gjør jeg når "hypen" er over. Det er akuratt det jeg frykter da. At jeg da avslutter slik jeg pleier. Da vet jeg han blir knust og det vil jeg ikke❤️

Men jeg må sikkert ikke over tenke prøve så godt jeg kan å leve i nuet. Men som kvinner flest er det naturlig overtenke😂føler menn er så mye bedre på det. 

Go for it 🥰 ingen vet hva fremtiden vil bringe. Og alt på din vei er opplevelser og erfaringer som former deg videre. La noe godt, spennende, deilig, pirrende, altoppslukende forme veien din videre 😇 

Hva om vi blir truffet av en asteroide på mandag som utsletter menneskeheten, da vil du vel helst ha tilbrakt tiden med en som tenner alle sansene dine enn å sitte alene på en benk å dø en brå og intetsigende død? 😅

Mitt problem er motsatt av ditt. Min date er for pen. Sixpack, fotballkropp, breie skuldre og store beskyttende armer, solbrun og stram 😅😅 slettes ikke typen jeg faller for til vanlig. Her bruker jeg å like personligheten som er livlig og leken, genuint smil og glimt i øyet. Så jeg venner meg til dette 🙊

Anonymkode: d1d00...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...