AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Del Skrevet 1. juli 2023 De siste syklusene har jeg opplevd menslignende murring, småkvalme og hodepine fra 4-5 dager etter eggløsning. Jeg har litt uregelmessig syklus pga pcos (men har eggløsning hver runde). Nå er jeg på dag 21 (5 dager etter EL) og begynner allerede med murringene. Har vært på fertilitetssjekk og alt annet ser helt topp ut for oss begge. Vi prøver på barn nr 2 nå. Med første opplevde jeg aldri noe slikt.. Det er bare så slitsomt og frustrerende! De andre rundene har mens kommet ca 14 dager etter EL. Så frykter vel det skjer nå og Men håper jo fortsatt da! Noen som har erfaring med noe lignende smerter? Anonymkode: c0b2d...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Del Skrevet 1. juli 2023 Skjønner frustrasjonen.. Men om mensen kommer 14 dager etter EL så er jo det en positiv ting da syklusen er "stabil" i det minste... Men man kan jo også ha mensenligndende smerter i starten av en graviditet.. Symptomene er ganske like og helt normalt. Anonymkode: 05e53...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå