AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Hytta er i nord, og jeg er syk og kommer meg ikke dit før i midten av fellesferien hvis jeg er frisk til da. Men da er nesten alle på ferie. Er det best å vente til siste uka av fellesferien med å annonsere? Vet jeg må bruke noen uker der, rydde, ta bilder, vaske.... Har femten som er interessert, to er veldig pågående etter at jeg la ut at den kommer for salg til sommeren. Skal bruke propr. no, og må ta bilder og ha visninger selv. Visninger kan jeg få en bekjent til å holde hvis det drar ut. En annen sier at har jeg en kjøper da har jeg en kjøper, men tenker ikke på til hvilken pris. Jeg vil ha budrunde og kan holde private visninger. Har en kronisk sykdom som blir verre under stress og vurderer bruke megler. Likevel må jeg dit på grunn av det praktiske. Er det forskjell på å selge i Nord-Norge og i sør? Avstandene er større der, og mest sannsynlig er det en i samme kommune som kjøper. Anonymkode: 4c4f5...7d8 1
Schmuhu Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 Bruk megler uansett så har du det juridiske på det tørre. Selg uavhengig fra markedet. Selg når det passer å selge for deg. Enkelt og greit. Folk er alltid interessert frem til de ser prisantydning. Så renner det inn skambud. Bare drevet litt på spissen da. Schmuhu 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Best å vente til sesongen er over? For best pris burde du ha solgt og hatt overtagelse før ferien. Men om du legger den ut nå eller etter ferien har lite å si. Er alle disse femten klar over prisklasse og standard? Eller er det bare noen som er nysgjerrige uten å vite noe om eiendommen? Anonymkode: 60845...62c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Kommer litt an på beliggenhet. Kan hytta være greit å bruke vinterstid også? Mulighet for skikjøring, scooter, isfiske osv? Anonymkode: 482df...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Best å vente til sesongen er over? For best pris burde du ha solgt og hatt overtagelse før ferien. Men om du legger den ut nå eller etter ferien har lite å si. Er alle disse femten klar over prisklasse og standard? Eller er det bare noen som er nysgjerrige uten å vite noe om eiendommen? Anonymkode: 60845...62c De vet takst og prisklasse. De er også klar over standarden og har fått tilstandsrapporten. Regner med at de fleste er nysgjerrige. Vet at jeg burde fått i gang salg allerede i mai-juni, men var for syk. Grunnen til at jeg ikke har lyst å legge den ut nå er fordi jeg ikke vil være der for lenge. Har dårlige minner derfra. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer litt an på beliggenhet. Kan hytta være greit å bruke vinterstid også? Mulighet for skikjøring, scooter, isfiske osv? Anonymkode: 482df...7f3 Ja til alt du nevner. ts Anonymkode: 4c4f5...7d8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Skrevet 1. juli 2023 Hvis du «vil» ha budrunde (noe du ikke bestemmer, btw), så bør du bruke megler. Personlig hadde jeg aldri gått inn i en budrunde som selger selv administrerte - jeg hadde ikke stolt på at alle budene var reelle. Anonymkode: 3f681...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du «vil» ha budrunde (noe du ikke bestemmer, btw), så bør du bruke megler. Personlig hadde jeg aldri gått inn i en budrunde som selger selv administrerte - jeg hadde ikke stolt på at alle budene var reelle. Anonymkode: 3f681...6ba Skal bruke propr.no TS Anonymkode: 4c4f5...7d8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 12.29): De vet takst og prisklasse. De er også klar over standarden og har fått tilstandsrapporten. Regner med at de fleste er nysgjerrige. Vet at jeg burde fått i gang salg allerede i mai-juni, men var for syk. Grunnen til at jeg ikke har lyst å legge den ut nå er fordi jeg ikke vil være der for lenge. Har dårlige minner derfra. Ja til alt du nevner. ts Anonymkode: 4c4f5...7d8 Jo lengre du venter, jo større sjanse for at de kjøper en annen hytte. Men om du ikke vil være der for lenge, er det ikke da best kvitte seg med den fort? Hvorfor må du være der lengre hvis du legger den ut tidligere? Anonymkode: 60845...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå