AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Noen som har erfaringer med operasjon av øvre øyelokk? Jeg har tatt Botox i sinnarynken, panneluggene og så det lille stikket for å løfte øyebrynet litt, men ser jo at de henger. Lurer på øyelokks operasjon, men er usikker på om jeg er «for ung» (37 år.) Vil jeg få et penere resultat om jeg venter noen år? Lurer også på det med endetiden. Er det realistisk å gå på jobb etter 10 dager? Vil det være veldig synlig at jeg har fikset på noe da? noen som har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 1bb50...e59
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 Har tatt øvre øyelokk, men er ikke heeeelt fornøyd. Har sett andre med bedre resultat. Mistenker at kirurgen dro/strammet sting for mye, og på ene siden er arret som en fiskekrok. Varighet av en slik operasjon er ca 5 år, men det opplyser de ikke😉 Anonymkode: 0ff20...161 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Jeg tok det hos aleris. Betalte 19 000 lapper. Det ble mye bedre. Men er ikke helt fornøyd. Ja jeg ville gjort det igjen. Anonymkode: 0153c...36b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tok det hos aleris. Betalte 19 000 lapper. Det ble mye bedre. Men er ikke helt fornøyd. Ja jeg ville gjort det igjen. Anonymkode: 0153c...36b Hvorfor ble ikke du helt fornøyd? Og hvilken avd av Aleris var du på? Jeg var også på Aleris…. Anonymkode: 0ff20...161
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 Du er ikke for ung. Jeg tok da jeg var 26. Huden heler veldig raskt. Skal ta på nytt igjen. Bedøvelsen gikk ut midt under inngrepet så det var ubehagelig. Ellers gikk det greit. Anonymkode: fa951...405 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Skrevet 1. juli 2023 Jeg tok øyelokkoperasjon for ti år siden og øyelokkene er like fine enda. Anonymkode: 1e3ca...2e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tok øyelokkoperasjon for ti år siden og øyelokkene er like fine enda. Anonymkode: 1e3ca...2e2 Samme gjorde min mor, men hun gjorde det for sikkert 20 år siden. Hun er 70 nå og øyelokkene er like fine. Anonymkode: 3c09b...003 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #8 Skrevet 1. juli 2023 Jeg tok da jeg var ca 40. Er veldig fornøyd idag, men hadde småpanikk første tiden etter. Det er viktig å ha realistiske forventninger. Formen på øynene dine er den samme selv om øyelokkene endres. Dvs små øyne forblir små øyne, og store øyne forblir store øyne. Hvis øynene ikke er helt symetriske, så kan det være at usymetrien vises mer den første tiden (før du blir vant til ditt nye jeg). Anonymkode: e4189...31c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #9 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok øyelokkoperasjon for ti år siden og øyelokkene er like fine enda. Anonymkode: 1e3ca...2e2 Hvor ble du operert? Anonymkode: c85c6...a75
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #10 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Formen på øynene dine er den samme selv om øyelokkene endres. Dvs små øyne forblir små øyne, og store øyne forblir store øyne. Hvis øynene ikke er helt symetriske, så kan det være at usymetrien vises mer den første tiden (før du blir vant til ditt nye jeg). Anonymkode: e4189...31c Er redd for å få mer runde knappeøyne fasong for hudhenget gjør øynene mine smalere så de har mer oval og smal form. Kan man risikere at når ekstra hus fjernes blir fasongen mer rund pga åpnere blikk? Anonymkode: cd2a7...e1d
Lorieen Skrevet 1. juli 2023 #11 Skrevet 1. juli 2023 Jeg opererte på Aleris i oktober i fjor. Veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #12 Skrevet 1. juli 2023 Hvordan er det med poser under øyne, synlige blodårer? Noen som vet om det er noen risiko ved slike operasjoner og som ev kan anbefale en klinikk? Anonymkode: 1fec7...e21
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #13 Skrevet 1. juli 2023 Det som kan bli en stor endring dersom en velger å vente lenge før en gjør en slik operasjon, er at det blir mer hulhet rundt øyet (naturlig aldring) som blir fremtredende etter operasjon. Huden blir også tynnere når vi eldest, så blodårer vil kunne være med synlige etter operasjon. Anonymkode: 0ff20...161
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #14 Skrevet 1. juli 2023 Lorieen skrev (4 timer siden): Jeg opererte på Aleris i oktober i fjor. Veldig fornøyd. Kan jeg spørre om hvor lang nedetid du hadde? Når var du tilbake på jobb? Når kunne du sminke øyne e igjen(hvis du bruker det)? ts Anonymkode: 1bb50...e59
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #15 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan er det med poser under øyne, synlige blodårer? Noen som vet om det er noen risiko ved slike operasjoner og som ev kan anbefale en klinikk? Anonymkode: 1fec7...e21 Ikke noe av det. Vet en del tar oppe og nede samtidig, men jeg tror jeg kun går for oppe. ts Anonymkode: 1bb50...e59
Lorieen Skrevet 1. juli 2023 #16 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kan jeg spørre om hvor lang nedetid du hadde? Når var du tilbake på jobb? Når kunne du sminke øyne e igjen(hvis du bruker det)? ts Anonymkode: 1bb50...e59 Jeg fikk beskjed om å vente minst 14 dager med sminke på selve lokkene. Tok stingene etter 8 dager, men var veldig hoven og blå i nesten tre uker. Den første uka var ubehagelig, etter stingene ble tatt ble det veldig mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #17 Skrevet 1. juli 2023 Lorieen skrev (7 minutter siden): Jeg fikk beskjed om å vente minst 14 dager med sminke på selve lokkene. Tok stingene etter 8 dager, men var veldig hoven og blå i nesten tre uker. Den første uka var ubehagelig, etter stingene ble tatt ble det veldig mye bedre. Tusen takk for info😊 ts Anonymkode: 1bb50...e59
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #18 Skrevet 1. juli 2023 Jeg gjorde dette i 2021, da jeg var 43 år. Jeg fikk operasjonen dekket (og ble dermed operert på sykehuset hvor jeg bor). Dette fordi de hengende øyelokkene hadde begynt å påvirke synet mitt, spesielt sidesynet. Operasjonen var veldig raskt overstått. Jeg fikk dessverre infeksjon etterpå, og måtte gå på to heftige kurer etter hverandre, med øyesalver og dråper. Likevel er jeg veldig fornøyd med å ha tatt operasjonen. Resultatet ble fint. Jeg var sykemeldt i to uker. Anonymkode: 08e03...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #19 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor ble ikke du helt fornøyd? Og hvilken avd av Aleris var du på? Jeg var også på Aleris…. Anonymkode: 0ff20...161A Anonymkode: 0153c...36b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #20 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor ble ikke du helt fornøyd? Og hvilken avd av Aleris var du på? Jeg var også på Aleris…. Anonymkode: 0ff20...161 Jeg synes fortsatt det er litt mye fett over øyelokkene. Jeg ble operert på aleris i Drammen. Anestisykepleier( en godt voksen mann) ga meg ikke nok bedøvelse. Jeg kjente smerte under operasjonen. Er det vanlig? Anonymkode: 0153c...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå