Gå til innhold

Lampe til kjøkken/delvis åpen løsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte inn i en leilighet hvor kjøkkenet er delvis separat fra stuen, men selve spisebordet er godt synlig fra stuedelen. Vil gjerne ha en fin lampe som kan henge over kjøkkenbordet. Er godt med naturlig lys, så lysstyrken er ikke det viktigste. Noen som idéer? 

Vil ikke ha nakne lyspærer siden ene barnet er ganske sensitiv for skarpt lys og synes det er ubehagelig. Liker heller ikke glitrende bling. 

Liker naturmaterialer og frostet glass, men har også en fascinasjon for kitsch 😆 Så her er det fritt frem!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

denne her er vakker🥰

7451F2F8-60F8-46B1-93E5-E43A0132F686.jpeg

Anonymkode: 0763b...42f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker flowerpot-lampene :) 

image.thumb.png.3d325b13c2af68fe458aed0d5b6aeecb.png

Anonymkode: f753d...a8c

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Mhmjadda skrev (På 1.7.2023 den 11.51):

Vi skal flytte inn i en leilighet hvor kjøkkenet er delvis separat fra stuen, men selve spisebordet er godt synlig fra stuedelen. Vil gjerne ha en fin lampe som kan henge over kjøkkenbordet. Er godt med naturlig lys, så lysstyrken er ikke det viktigste. Noen som idéer? 

Vil ikke ha nakne lyspærer siden ene barnet er ganske sensitiv for skarpt lys og synes det er ubehagelig. Liker heller ikke glitrende bling. 

Liker naturmaterialer og frostet glass, men har også en fascinasjon for kitsch 😆 Så her er det fritt frem!

Louis Paulsen uten tvil. Hvit 🙂

Anonymkode: 88de3...ce1

Skrevet

Flowerpot har jeg, de finnes i mange forskjellige farger og størrelser.

Flowerpot lampe og pendel - Se de vakre flowerpot lampene fra &Tradition

Anonymkode: 6350c...ccc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 8.34):

Louis Paulsen uten tvil. Hvit 🙂

Anonymkode: 88de3...ce1

Ja hvis du vil velge nøyaktig det samme som absolutt alle andre så går du for Louis Poulsen 🤪👍🏻 

Anonymkode: 13dcd...a3b

• Liker 3
Skrevet

Gå på finn og søk etter taklampe retro. Så mye fint. Jeg vil ikke linke til mine favoritter fordi jeg er ego 😄

Anonymkode: f0c50...28f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...