Sacramone Skrevet 1. juli 2023 #61 Del Skrevet 1. juli 2023 Blizz1 skrev (6 minutter siden): Men hvordan klarte han å skjule det flere ganger for samboeren? Både at han gikk rundt med brillene i hånda, la de i lomma, tok av lappen og la de i kofferten? Så alle fire gangene var de fra hverandre? Dette skurrer jo fra ende til annen. Han HAR jo klart å skjule det i følge han selv da.. så, jeg syntes ikke det virker så vanskelig egentlig. Man ser ikke på sin partner hele tiden.. Evt så er hun med på det, men han ønsker ikke sette henne også i et dårlig lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 1. juli 2023 #62 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) 22 minutter siden, Blizz1 said: Men hvordan klarte han å skjule det flere ganger for samboeren? Både at han gikk rundt med brillene i hånda, la de i lomma, tok av lappen og la de i kofferten? Så alle fire gangene var de fra hverandre? Dette skurrer jo fra ende til annen. I tillegg så stjal han to like briller. Det kan virke som han stjal briller til seg og samboeren Tok feil der. Når det er sagt: Så er det vel ingen som mistenker at kjæresten er en tyv så kan jo være at man lukker øynene selv for det mest mistenkelige. Endret 1. juli 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 1. juli 2023 #63 Del Skrevet 1. juli 2023 Bombasi skrev (21 minutter siden): Han hadde min sympati med forklaringen med at han "glemte" brillene og tok brillene med seg ut som i et uhell, for så bli tatt. Han mistet min sympati når det kom fram at etter han kom ut hadde tatt av prislappen og trykket brillene inn i kofferten, før han ble tatt. At han etter "uhellet" med å ta brillene ut valgte å stjele brillene istedenfor å gå tilbake å betale sier alt. Moxnes bør trekke seg som partileder i Rødt. Og hvis ikke han trekker seg, så bør Rødt avsette han. Skulle til å skrive akkurat det samme. Mange kan nok i et øyeblikk glemme seg i butikken, men da går man tilbake og ordner opp. Fjerner du derimot prislappen, og gjemmer varen i bagasjen, ja da STJELER du. Tilliten til han nå når han møter pressen er lik null. Han er lei for at han ble tatt, ikke hva han gjorde. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 1. juli 2023 #64 Del Skrevet 1. juli 2023 BitterMann skrev (3 minutter siden): I tillegg så stjal han to like briller. Det virker som han stjal briller til seg og samboeren. Hvor har du fra at det er to par briller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 1. juli 2023 #65 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) Bombasi skrev (39 minutter siden): Han hadde min sympati med forklaringen med at han "glemte" brillene og tok brillene med seg ut som i et uhell, for så bli tatt. Han mistet min sympati når det kom fram at etter han kom ut hadde tatt av prislappen og trykket brillene inn i kofferten, før han ble tatt. At han etter "uhellet" med å ta brillene ut valgte å stjele brillene istedenfor å gå tilbake å betale sier alt. Helt enig. Jeg har forståelse for den første feilen, og jeg har forståelse for at han fikk panikk da han oppdaget feilen, men all forståelse forsvant da han valgte å prøve skjule feilen i stedet for å gjøre opp for seg. Endret 1. juli 2023 av Lillemor_Meg 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 1. juli 2023 #66 Del Skrevet 1. juli 2023 36 minutter siden, Bombasi said: Han hadde min sympati med forklaringen med at han "glemte" brillene og tok brillene med seg ut som i et uhell, for så bli tatt. Han mistet min sympati når det kom fram at etter han kom ut hadde tatt av prislappen og trykket brillene inn i kofferten, før han ble tatt. At han etter "uhellet" med å ta brillene ut valgte å stjele brillene istedenfor å gå tilbake å betale sier alt. Moxnes bør trekke seg som partileder i Rødt. Og hvis ikke han trekker seg, så bør Rødt avsette han. Han må uansett vekk fra Stortinget. Det er kanskje ikke realistisk å tro at man klarer å luke ut absolutt alle politikere som er uredelige, men vi må i hvert fall luke ut de vi kan. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 1. juli 2023 #67 Del Skrevet 1. juli 2023 5 minutter siden, Blizz1 said: Hvor har du fra at det er to par briller? Jeg leste det i tråden som er slettet. Så godt mulig jeg enten husket feil eller at innlegget jeg leste var feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 1. juli 2023 #68 Del Skrevet 1. juli 2023 44 minutter siden, Eva-Lena said: At dette er pinlig og flaut er bare hans egen feil aleine. Han kunne fint gått til butikken og beklaget samtidig som han betalte for solbrillene. Da hadde han vist at han ikke mente å ta de og samtidig hadde det ikke blitt noen sak av det. Han velger heller å rive av lappen og legge i bagasjen fordi det ville vært pinlig å innrømme feilen og gjøre opp for seg. Sorry Moxnes, dette kjøper jeg ikke. Kan ikke tenke meg det er mange som kjøper den dekkhistorien hans. Minner meg om dette: 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 1. juli 2023 #69 Del Skrevet 1. juli 2023 Akhenaton skrev (5 minutter siden): Kan ikke tenke meg det er mange som kjøper den dekkhistorien hans. Minner meg om dette: 😂😂😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 1. juli 2023 #70 Del Skrevet 1. juli 2023 55 minutter siden, Blizz1 said: Hvor har du fra at det er to par briller? En fjær blir til 5 briller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 1. juli 2023 #71 Del Skrevet 1. juli 2023 Refreng skrev (3 timer siden): Det er jo noe merkelig at det nesten er borgerkrigtilstander i Frankrike og nrk har 4 saker på topp som handler om dette tullet her Det gjelder VG, dagbladet og de fleste store aviser. De er vel redde for at noen skal få den fikse ideen og tro at Norge kan bli som Frankrike om noen få år. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine40 Skrevet 1. juli 2023 #72 Del Skrevet 1. juli 2023 Akhenaton skrev (1 time siden): Kan ikke tenke meg det er mange som kjøper den dekkhistorien hans. Minner meg om dette: Hahahaha😆🤣Fantastisk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 1. juli 2023 #73 Del Skrevet 1. juli 2023 Silkedyne skrev (2 timer siden): Du følger ikke med i media og nyhetsbildet om dette er noe du oppriktig ikke vet. Og om du ellers er så lite engasjert i politikk og nyheter skjønner jeg ikke hvorfor denne saken engasjerer deg så mye. Jeg tror du godt vet om saker men at du ønsker å laste merarbeid på de du diskuterer med som en hersketeknikk. Jeg følger veldig godt med media og nyhetsbildet, men kommer ikke på en eneste sak hvor en høytprofilert politiker har gjort noe kriminelt på lik linje med tyveri og sluppet unna straff. Kunne du ikke bare nevnt disse sakene som du tenker på konkret? Eller mener du at jeg skal gjøre merarbeid fordi du nekter å oppgi eksmeplene som du tenker på? Jeg er ikke synsk og kan ikke lese tankene dine. Kom igjen, del med oss disse eksemplene. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 1. juli 2023 #74 Del Skrevet 1. juli 2023 I den nå slettede tråden var det mange som forsvarte Moxnes med at han ikke handlet med vitende og vilje. At han innrømmet feilen med en gang, at han tok straffen som en mann osv. Nå som det viser seg at han først stjal og siden løy til media om hendelsesforløpet, ville han blitt nødt til å gå av i et hvilket som helst annet parti tror jeg. Så får vi se hva Rødt kommer frem til. Mulig ikke dømmekraft er en nødvendig egenskap i det partiet, men det vil vise seg. Historien virket mer troverdig da det bare var snakk om at han hadde glemt at han hadde brillene. Nå er han avslørt som både tyv og løgner. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 1. juli 2023 #75 Del Skrevet 1. juli 2023 brainstorm skrev (2 minutter siden): I den nå slettede tråden var det mange som forsvarte Moxnes med at han ikke handlet med vitende og vilje. At han innrømmet feilen med en gang, at han tok straffen som en mann osv. Nå som det viser seg at han først stjal og siden løy til media om hendelsesforløpet, ville han blitt nødt til å gå av i et hvilket som helst annet parti tror jeg. Så får vi se hva Rødt kommer frem til. Mulig ikke dømmekraft er en nødvendig egenskap i det partiet, men det vil vise seg. Historien virket mer troverdig da det bare var snakk om at han hadde glemt at han hadde brillene. Nå er han avslørt som både tyv og løgner. Da jeg leste at han skulle gi pressekonferanse, trodde jeg oppriktig at nå kommer han til å gi seg som partileder fordi han har integritet og ikke vil skade partiet videre. Men så kastet han ballen videre nettopp til partiet som har valgt ham. Men han ble valgt under helt andre forutsetninger. Nå er det partiet som må bestemme seg om de kan leve videre med en partileder som er både tyv, og en løgner, eller om de må finne seg en ny partileder som ikke belastet på samme måte. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 1. juli 2023 #76 Del Skrevet 1. juli 2023 At han endret forklaring i går kveld skyldes nok ene og alene at han forsto det ville komme frem i lyset. Det gjør saken mye verre. En ren forglemmelse er mange villige til å tilgi, man kan endog få sympati når saken blir blåst opp. Men langt verre når han oppdager det og prøver å snike seg unna og så lyver om det. Da blir det også mindre troverdig at han fikk brillene med seg ved en feil i utgangspunktet. 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malebøtte Skrevet 1. juli 2023 #77 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg vet det, men hun har nok alltid sett på seg selv som en slags hærefører uansett hva det gjaldt, så hun hadde nok ikke vært enig med deg. Det har ingenting å si hva hun mener om seg selv. Jeg kan mene å ha all verdens makt, det betyr ikke at jeg har det. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krantz95 Skrevet 1. juli 2023 #78 Del Skrevet 1. juli 2023 Petter Northug har sendt to par briller til Moxnes 😅 https://www.facebook.com/reel/796409465324458 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. juli 2023 #79 Del Skrevet 1. juli 2023 Krantz95 skrev (2 minutter siden): Petter Northug har sendt to par briller til Moxnes 😅 https://www.facebook.com/reel/796409465324458 Selvfølgelig har Petter gjort det😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skvalderkål Skrevet 1. juli 2023 #80 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) Selvsagt visste også kjæresten om dette, hvorfor korrigerte hun ham ikke? Hvor er journalistene som skal stille de gode spørsmålene i denne saken? At noen later til å tro at han har lagt seg flat er helt utrolig, han later som, og er kun lei seg for at han ble tatt. Endret 2. juli 2023 av Skvalderkål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå