Nepa Skrevet 4. juli 2023 #381 Del Skrevet 4. juli 2023 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
- Brian Skrevet 4. juli 2023 #382 Del Skrevet 4. juli 2023 Man tror ikke før man ser det: Partilederen i Rødt stjeler et par solbriller produsert av samme firma som i sin tid laget de tyske SS-uniformene. Mon tro om dette er en form for de-nazifisering av solbrillebutikkene ...? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 4. juli 2023 #383 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg klarer ikke å se den videoen, det er for flaut. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timsy Skrevet 4. juli 2023 #384 Del Skrevet 4. juli 2023 Så utrolig pinlig. Man ser jo at han stjeler solbrillene med fullt forsett i butikken. Han kan vikle seg inn i så mange forklaringer han ønsker, troverdigheten hans er i mine øyne lik N U L L. Han stjal solbrillene og har gjort seg selv til en tyv. Som stortingsrepresentant er han en av samfunnets øverste maktutøvere, og er av den grunn avgengig av tillit fra folket. Jeg skjønner ikke at han kan ha tillit hos noen etter sin oppførsel. Å «få panikk» og være distre i akutte situasjoner (da han ifølge han selv oppdaget fadesen) funker om du kjører søppelbilen eller jobber på kiwi. Som en av landets 169 øverste maktutøvere kreves der at du har evne til å holde hodet klart og skille mellom rett og galt. Hadde dette vært Listhaug eller Solberg hadde de måtte gå. Moxnes må nå ha ryggrad nok til å ta sin hatt og sine briller og gå. Desverre kan ingen kreve det av ham, han er innvalgt for hele perioden og selv en fengselsdom kunne ikke tatt fra ham plassen på Tinget. Det må han selv innse. Noe han neppe gjør før han har blitt dratt i søla et par uker, som alle politikere som har driti seg ut før ham. De vil ikke gi fra seg makta og seigpiner seg selv til the bitter end før de blir tvunget til å gå. Istedet for å ha såpass ryggrad og integritet at de går med en gang. Men da vil de miste makta og posisjonen, så derfor tviholder de i repet inntil det til slutt ryker… 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 4. juli 2023 #385 Del Skrevet 4. juli 2023 (endret) De som gikk så høyt ut om at dette var glemt må jo se på disse bildene og ta seg en bolle? Champagnesosialist, det værste som finnes. Hykleri fra øverste hylle. At man så sykemelder seg i to uker på alles regning fordi man har driti seg ut er bare enda mer patetisk for en hardbarket venstremann. Endret 4. juli 2023 av Anonio 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 4. juli 2023 #386 Del Skrevet 4. juli 2023 Så er det bare å sykemelde seg når man har driti på draget? 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cezanne Skrevet 4. juli 2023 #387 Del Skrevet 4. juli 2023 Hvis han hadde vært min venn hadde jeg ikke latt dette være noe annet enn en litt morsom/klein historie i middagsselskap, men som en av samfunnets tillitspersoner blir det nulltoleranse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 4. juli 2023 #388 Del Skrevet 4. juli 2023 (endret) Cezanne skrev (5 minutter siden): Hvis han hadde vært min venn hadde jeg ikke latt dette være noe annet enn en litt morsom/klein historie i middagsselskap, men som en av samfunnets tillitspersoner blir det nulltoleranse. Jeg synes ikke dette er klein/morsom historie uansett hvem som gjør det. Tyverier koster handelstanden i Norge flere hundre millioner i året. Men det blir selvsagt ekstra ille når det er tillitspersoner på Stortinget. Ekstra spesielt når det er selveste moralpartiet Rødt som rammes. Stjeling er noe av det mest ynkelige jeg vet om. Endret 4. juli 2023 av Urias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 4. juli 2023 #389 Del Skrevet 4. juli 2023 6 minutter siden, Cezanne said: Hvis han hadde vært min venn hadde jeg ikke latt dette være noe annet enn en litt morsom/klein historie i middagsselskap, men som en av samfunnets tillitspersoner blir det nulltoleranse. Vennen din hadde nok levert tilbake brillene og eventuelt betalt for seg, ikke gjort det værre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 4. juli 2023 #390 Del Skrevet 4. juli 2023 Har tidligere sagt at jeg kunne tilgitt naskingen, men ikke måten han løy på i etterkant. Men etter å ha sett videoen så vet jeg helt ærlig ikke. Dette er en erfaren tyv. Ikke faen om det her er en engangsforseelse. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. juli 2023 #391 Del Skrevet 4. juli 2023 Etter å ha sett denne videoen forstår jo alle at han må gå av/miste ledervervet. Han er ikke leder av Rødt i morgen for å si det sånn. Tøft å være han personlig nå, men dette er selvfølgelig helt uakseptabelt og han har ingenting i et tillitsverv å gjøre. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 4. juli 2023 #392 Del Skrevet 4. juli 2023 Anonio skrev (22 minutter siden): De som gikk så høyt ut om at dette var glemt må jo se på disse bildene og ta seg en bolle? Champagnesosialist, det værste som finnes. Hykleri fra øverste hylle. At man så sykemelder seg i to uker på alles regning fordi man har driti seg ut er bare enda mer patetisk for en hardbarket venstremann. LittDiva skrev (19 minutter siden): Så er det bare å sykemelde seg når man har driti på draget? Meget forstålig. Selvsagt er dette meget psykososialt belastende, og det er legen som sammen med Moxnes har kommet frem til at han trenger et friminutt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 4. juli 2023 #393 Del Skrevet 4. juli 2023 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Etter å ha sett denne videoen forstår jo alle at han må gå av/miste ledervervet. Han er ikke leder av Rødt i morgen for å si det sånn. Tøft å være han personlig nå, men dette er selvfølgelig helt uakseptabelt og han har ingenting i et tillitsverv å gjøre. Og det beste for han er vis han innser det selv, og trekker seg av fri vilje. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2023 #394 Del Skrevet 4. juli 2023 (endret) Apis skrev (14 minutter siden): Meget forstålig. Selvsagt er dette meget psykososialt belastende, og det er legen som sammen med Moxnes har kommet frem til at han trenger et friminutt. Jeg syns stjelingen og lyvingen er forkastelig. Men sykmelding kan jeg også forsåvidt forstå. Han kan jo ikke sitte som et vrak i Dagsnytt 18 og hulke for eksempel. Men er jo kanskje noen oppgaver han kunne gjort i fred på hjemmekontor f.eks. Når det er sagt.. når man han vært så dum syns jeg egentlig ulønnet permisjon ville vært mer anstendig. Endret 4. juli 2023 av Frøkenfryden 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 4. juli 2023 #395 Del Skrevet 4. juli 2023 Anonio skrev (41 minutter siden): De som gikk så høyt ut om at dette var glemt må jo se på disse bildene og ta seg en bolle? Champagnesosialist, det værste som finnes. Hykleri fra øverste hylle. At man så sykemelder seg i to uker på alles regning fordi man har driti seg ut er bare enda mer patetisk for en hardbarket venstremann. Dette!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 4. juli 2023 #396 Del Skrevet 4. juli 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Jeg syns stjelingen og lyvingen er forkastelig. Men sykmelding kan jeg også forsåvidt forstå. Han kan jo ikke sitte som et vrak i Dagsnytt 18 og hulke for eksempel. Men er jo kanskje noen oppgaver han kunne gjort i fred på hjemmekontor f.eks. Når det er sagt.. når man han vært så dum syns jeg egentlig ulønnet permisjon ville vært mer anstendig. Litt usikker på om han klarer å konsentrere seg om andre ting nå, det normale ville være å være i katastrofe modus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2023 #397 Del Skrevet 4. juli 2023 Apis skrev (1 minutt siden): Litt usikker på om han klarer å konsentrere seg om andre ting nå, det normale ville være å være i katastrofe modus Joda ser den, han er nok i psykisk ubalanse nok til å lett kunne sykmeldes. Men likevel… tar man silikonoperasjon av skjønnhetsgrunner får man ikke sykmelding. Til sammenligning. Og å være lei seg fordi man er tatt for kriminalitet..vel.. jeg tenker ulønnet perm kanskje er riktigere altså. (Mulig jeg også er preget av å selv ha kronisk alvorlig sykdom og være i full jobb med høy fraværsterskel for egen del. Ser den.) 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 4. juli 2023 #398 Del Skrevet 4. juli 2023 Ja, så der var videoen.. så flaut! For å analysere litt, han går altså mellom noen hyller der det ikke er folk til å se når han putter de i lommen. Samboer er ikke med han her, jeg tror at hvis hun hadde vært med på det så hadde hun forsøkt å dekke han i den handlingen. Det skal jo litt til å gå sammen om sånnt i voksen alder vel!? Det er heller ikke slik at han ser og prøver så mange briller at han til slutt blir så forvirret at han tror dette er sine egne briller eller whatever. Som noen andre oppmerksomme påpeker, han ser på den tomme hyllen og kjenner at brillene ligger trygt i lomma. Han tror han har kommet unna med det, som så mange ganger før. Man stjeler ikke solbriller på en flyplass som sitt første tyveri. Ikke snakk om! Hadde vært moro å få resten av overvåkningen også nå. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agaton Skrevet 4. juli 2023 #399 Del Skrevet 4. juli 2023 En seriøs brist i hans integritet. Ok, om man har hodet et annet sted, putter brillene i lomma og går ut. Deretter finner ut av det. Da stopper man og går tilbake med en eneste gang og forklarer saken. Hans adferd var rett og slett en tyvs adferd. Må være meeeeeget skuffende for alle Rødt sine velgere. Moxnes har jo fremstått som Mr Rødt i lang lang tid. Kjip måte å avslutte på. Kjipt, men som fortjent. Kanskje han burde fått seg en lærepenge for lenge siden. Sjeldent at slik adferd bare oppstår over natten. Ciao, Moxnes! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koktreke Skrevet 4. juli 2023 #400 Del Skrevet 4. juli 2023 Han må nok gå nå. En karriere og all integritet borte, for et par solbriller. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå