Nowayback Skrevet 3. juli 2023 #341 Del Skrevet 3. juli 2023 Syns videoen viser at dette var bevisst. Ganske sykt at en politiker som tjener mer enn nok stjeler briller! At man skal risikere hele sin politiske karriere for det. Og spesielt fra et parti som Rødt. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 3. juli 2023 #342 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Cuntzilla skrev (38 minutter siden): men etter han har tatt dem så går han forbi hylla de sto på, og da kjenner han på lomma hvor de er! Nei. De er ikke i lomma, men han kjenner tydeligvis etter om han har noe i lomma, og så putter han dem der. Enten av rein refleks, eller med overlegg. Det kan jo tyde på at han ser brillene, og tenker ups er dette mine briller. Så kjenner han etter i lomma om de ligger der, og legger dem deretter i lomma når han kjenner at den er tom. Det er jo suspekt at han er i en brillebutikk i utgangspunktet, hvis han trodde disse brillene var hans. De hadde han jo allerede briller, og hadde ikke trengt flere skulle en tro. Jeg syns egentlig ikke videoen svarte på noen spørsmål annet enn at vi visste at han putta brillene i lomma og reiste ut av butikken. Uansett så er dette en svært kinkig sak, og jeg må si at jeg har gått fra å tro at dette var et uhell, til å være meget usikker. Jeg velger å la tvilen komme han til gode, og sier fortsatt at dette var et uhell Endret 3. juli 2023 av ltfutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 3. juli 2023 #343 Del Skrevet 3. juli 2023 Akhenaton skrev (2 minutter siden): Det sier mye om Rødt, selvfølgelig. Men overraskende er det ikke. ALLE partier har noen som gjort et eller annet. Spesielt FrP. Poenget er vel at majoriteten av politikere er materialistiske drittsekker. Ofte uten utdannelse (og dannelse). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 3. juli 2023 #344 Del Skrevet 3. juli 2023 1 minutt siden, DelvisPresley said: Syns videoen viser at dette var bevisst. Ganske sykt at en politiker som tjener mer enn nok stjeler briller! At man skal risikere hele sin politiske karriere for det. Og spesielt fra et parti som Rødt. Jeg er enig i at det virker utrolig, men ser ikke det spesielle i at det gjelder en fra Rødt. Der er de jo forsåvidt spesielle hele bunten . . . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 3. juli 2023 #345 Del Skrevet 3. juli 2023 Jaja, når den gjengen i Rødt fremdeles etter den videoen og alle de merkelige forklaringene gir Moxness tillit etter dette så har de gjort tidenes politiske selvmord. For en feig gjeng ! Mere som noen hodeløse høns 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 3. juli 2023 #346 Del Skrevet 3. juli 2023 senior skrev (Akkurat nå): Jeg er enig i at det virker utrolig, men ser ikke det spesielle i at det gjelder en fra Rødt. Der er de jo forsåvidt spesielle hele bunten . . . Har noe med verdiene de liksom skal fronte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. juli 2023 #347 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg ser omfattende støtte for Moxnes på facebook. Mange trekker frem hvor mye godt han har utrettet for partiet som leder. Ja, utvilsomt har han gjort mye for å øke velgermassen. Men fortid er fortid. Spørsmålet her er hvilken fremtid vil partiet Rødt ha med en leder som stjeler og lyver med vilje? Han har jo mistet all troverdighet. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 3. juli 2023 #348 Del Skrevet 3. juli 2023 Kroppspråket hans i videoen slår meg ikke som en person som virker uoppmerksom på det han gjør, akkurat. At de mister noen velgere er nok ikke utenkelig, men siden folk fortsetter å stemme det samme partiet de alltid gjør til tross for alle løftebrudd, skandaler og alt mulig gang etter gang får meg til å tvile på at det blir en veldig merkbar endring i antall velgere. Eneste forskjellen er vel AP og Høyre, der folk bytter fra den ene siden til den andre alt ettersom hvert 1-2 valg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EbbaGrønn Skrevet 3. juli 2023 #349 Del Skrevet 3. juli 2023 Det der kunne være en opplæringsvideo i butikktyveri. Klassisk, og neppe første gang. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 3. juli 2023 #350 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) ltfutt skrev (10 minutter siden): Nei. De er ikke i lomma, men han kjenner tydeligvis etter om han har noe i lomma, og så putter han dem der. Enten av rein refleks, eller med overlegg. Det er jo suspekt at han er i en brillebutikk i utgangspunktet, hvis han trodde disse brillene var hans. De hadde han jo allerede briller, og hadde ikke trengt flere skulle en tro. Jeg syns egentlig ikke videoen svarte på noen spørsmål annet enn at vi visste at han putta brillene i lomma og reiste ut av butikken. Uansett så er dette en svært kinkig sak, og jeg må si at jeg har gått fra å tro at dette var et uhell, fra å være meget usikker. Jeg velger å la tvilen komme han til gode, og sier fortsatt at dette var et uhell Jo, de er i lomma, du ser jo tydelig når han legger dem der, som er før det tidspunktet på videoen jeg sikter til. Så snur han og går forbi der de sto igjen etterpå, ser på den tomme hylla der de sto og kjenner på den lomma de ligger i, tar seg på nesen og ser veldig sånn "her skjer det ingenting"-ut, han mangler bare å begynne å plystre for å bli helt klisjeen av en tyv. Det er ikke suspekt å være på travel value/tax free med solbriller, egentlig. Jeg havner alltid der når jeg er på Gardermoen, selv om jeg har solbriller med meg. Og historien hans er jo at han la dem på trallen og så har han puttet dem i lomma, så videoen avkrefter jo ikke historien hans. Men den SER bare helt ræva ut. Det hadde vært noe annet om de hadde surret rundt og luktet på parfyme, kanskje gått i kassen og kjøpt noe annet med brillene på trallen, eller kanskje gått ut av butikken før han hadde puttet de i lomma etc. Nå ser det jo bare helt overlagt ut. Endret 3. juli 2023 av Cuntzilla 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiraFrost Skrevet 3. juli 2023 #351 Del Skrevet 3. juli 2023 Eva-Lena skrev (15 minutter siden): Han angrer nok det utsagnet om å offentliggjøre den videoen. Eller så er det taktikk fordi han vet at han uansett ikke kan stoppe offentliggjøring. Bedre å hevde at den bekrefter hans versjon og håpe på at det farger oppfattelsen til de som ser videoen (iallfall nok til å så tvil om det åpenbare)? Alternativet er å ikke si noe og dermed heller ikke påvirke inntrykket og narrativet. Kjempemerkelig sak! Skjønner det virkelig ikke. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 3. juli 2023 #352 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) 13 minutter siden, ltfutt said: Nei. De er ikke i lomma, men han kjenner tydeligvis etter om han har noe i lomma, og så putter han dem der. Enten av rein refleks, eller med overlegg. Det er jo suspekt at han er i en brillebutikk i utgangspunktet, hvis han trodde disse brillene var hans. De hadde han jo allerede briller, og hadde ikke trengt flere skulle en tro. Jeg syns egentlig ikke videoen svarte på noen spørsmål annet enn at vi visste at han putta brillene i lomma og reiste ut av butikken. Uansett så er dette en svært kinkig sak, og jeg må si at jeg har gått fra å tro at dette var et uhell, fra å være meget usikker. Jeg velger å la tvilen komme han til gode, og sier fortsatt at dette var et uhell Se videoen helt til slutt. Helt mot slutten når han går forbi brillestativet så kjenner han etter lomma der han har lagt brillene. Muligens for å dobbelsjekke at lommen er igjen/ at brillene ikke stikker ut på et vis. Så tar han seg til nesen fordi det er en type "tom handling" mennesker har en tendens til å gjøre når de er selvbevisste, tenker, er stresset eller lignende. Mennesker har en rekke slike "tomme handlinger" som ikke har annen funksjon enn å lette på mentalt press. Det mentale presset kan for eks være at man tenker hardt, er nervøs, forsøker å skjule noe (kan være positive eller negative ting man forsøker skjule) m.m 9 minutter siden, Drizzt said: Jeg ser omfattende støtte for Moxnes på facebook. Mange trekker frem hvor mye godt han har utrettet for partiet som leder. Ja, utvilsomt har han gjort mye for å øke velgermassen. Men fortid er fortid. Spørsmålet her er hvilken fremtid vil partiet Rødt ha med en leder som stjeler og lyver med vilje? Han har jo mistet all troverdighet. Det var jo ikke så dramatisk for partiene som hadde Skei Grande og Tajik-skandalen. Samt Erna som brøt pandemireglene. Mange mennesker bryr seg nok mindre om slike ting. Mulig det vil være litt verre for Moxnes nå når videoen er ute og flere kan se det med egne øyne. Men at du mener at han har mistet all tillit betyr ikke at dette er noe mange eventuelt mener. Det vil tiden vise. Endret 3. juli 2023 av Refreng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 3. juli 2023 #353 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Nesten surrealistisk å se den videoen som levner liten tvil om bevisst handling. Og smått utrolig reaksjon fra partikollegene i Rødt, som bagatelliserer overlagt tyveri og løgn på løgn fra egen partileder. En partileder som er dessuten er kjent for å ikke la sjansen gå fra seg til å kritisere andres grådighet. Endret 3. juli 2023 av Chestnut 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 3. juli 2023 #354 Del Skrevet 3. juli 2023 Cuntzilla skrev (1 minutt siden): Jo, de er i lomma, du ser jo tydelig når han legger dem der, som er før det tidspunktet på videoen jeg sikter til. Kan være jeg er for trøtt til å diskutere nå, men brillene putter han i lomma helt i slutten av videoen, En kan jo til og med se brillene på vei ned i lommen. Men det er kanskje ikke dette du sikter til, så da får du ha meg beklagd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 3. juli 2023 #355 Del Skrevet 3. juli 2023 2 minutter siden, Ost said: Kroppspråket hans i videoen slår meg ikke som en person som virker uoppmerksom på det han gjør, akkurat. At de mister noen velgere er nok ikke utenkelig, men siden folk fortsetter å stemme det samme partiet de alltid gjør til tross for alle løftebrudd, skandaler og alt mulig gang etter gang får meg til å tvile på at det blir en veldig merkbar endring i antall velgere. Eneste forskjellen er vel AP og Høyre, der folk bytter fra den ene siden til den andre alt ettersom hvert 1-2 valg. Er selvsagt mulig at Rødt beholder velgerne. Men Rødt gjorde uvanlig godt valg sist stortingsvalg. Forrige valg fikk de 8 stortingsrepresentanter, valget før fikk de 1, og de to valgene før der fikk de 0. Så er ikke noe grunnlag for å si at de som stemte Rødt stemmer Rødt uansett. Om noe så er det grunn til å tro at dette er velgere som lett bytter parti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 3. juli 2023 #356 Del Skrevet 3. juli 2023 Refreng skrev (2 minutter siden): e videoen helt til slutt. Helt mot slutten når han går forbi brillestativet så kjenner han etter lomma der han har lagt brillene. Det er jo en stor rød ring som indikerer at brillene ligger oppå bagasjen. Så putter han dem i lomma helt i slutten når videoen slutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 3. juli 2023 #357 Del Skrevet 3. juli 2023 ltfutt skrev (2 minutter siden): Kan være jeg er for trøtt til å diskutere nå, men brillene putter han i lomma helt i slutten av videoen, En kan jo til og med se brillene på vei ned i lommen. Men det er kanskje ikke dette du sikter til, så da får du ha meg beklagd. Han putter de i lomma på 1:29 Jeg sikter til når han tar en runde rundt til andre siden av stativet etterpå, 4 sekunder senere i videoen. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 3. juli 2023 #358 Del Skrevet 3. juli 2023 ltfutt skrev (Akkurat nå): Det er jo en stor rød ring som indikerer at brillene ligger oppå bagasjen. Så putter han dem i lomma helt i slutten når videoen slutter Ene vidoen varer litt lengre, og viser at han går forbi stativet med brillene, tar seg til lommen, så til nesa 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 3. juli 2023 #359 Del Skrevet 3. juli 2023 Cuntzilla skrev (1 minutt siden): Jeg sikter til når han tar en runde rundt til andre siden av stativet etterpå, 4 sekunder senere i videoen. Åja. Jeg har bare sett en 10sekunders snutt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 3. juli 2023 #360 Del Skrevet 3. juli 2023 Ost skrev (3 timer siden): Alle politikere som er i en eller annen skandale sykmelder seg. 100%. Men som vi ser her på KG så er det ikke så veldig høy terskel for å sykmelde seg for vanlige folk heller. Nei, men burde vi ikke vente noe mer av en folkevagt? Jeg mener ja, vi alle skjønner at Moxnes ikke er syk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå