Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
58 minutter siden, Athod said:

Er ikke akkurat snakk om litt press da, han må sitte med en helvetes dårlig følelse akkurat nå. Skjønner godt at han ikke har hodet rett på plass for jobb.

Hva mener du Bjørnar Moxnes gjør i opposisjon som gjør han så uskikket til å stå i et press han selv 100% står for?

Utover å krangle internt om at halvparten av partiet ønsker at Putin voldtar halve Europa da, så klart.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Ost skrev (Akkurat nå):

Alle politikere som er i en eller annen skandale sykmelder seg. 100%. 

Men som vi ser her på KG så er det ikke så veldig høy terskel for å sykmelde seg for vanlige folk heller.

Jeg vet ikke. Min terskel er høy. Jeg var sykemeldt i litt over halvparten av 1 av svangerskapene fordi jeg hadde store smerter ved bevegelse og så har jeg vært sykemeldt kanskje 2-3 ganger til når jeg har vært skikkelig syk typ influensa hvor du er omtrent sengeliggende, pluss noen egenmeldinger relatert til barna og de dagene som foreldre har å være hjemme med sykt barn. Og så ser jeg på meg selv som vanlig folk. Men politikere har veldig lav terskel å sykemelde seg når de har skapt en krise for seg selv og vil unngå medias oppmerksomhet.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonio skrev (2 minutter siden):

Hva mener du Bjørnar Moxnes gjør i opposisjon som gjør han så uskikket til å stå i et press han selv 100% står for?

Utover å krangle internt om at halvparten av partiet ønsker at Putin voldtar halve Europa da, så klart.

Om noe godt kan komme av det hele, så er det at Rødts oppslutning faller drastisk og varig. Spørsmålet er hvor skal disse velgerne gå til? Dessverre SV og Ap er nærmeste allierte og det er ikke bra for Norge at de to styrkes.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Drizzt skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke. Min terskel er høy. Jeg var sykemeldt i litt over halvparten av 1 av svangerskapene fordi jeg hadde store smerter ved bevegelse og så har jeg vært sykemeldt kanskje 2-3 ganger til når jeg har vært skikkelig syk typ influensa hvor du er omtrent sengeliggende, pluss noen egenmeldinger relatert til barna og de dagene som foreldre har å være hjemme med sykt barn. Og så ser jeg på meg selv som vanlig folk. Men politikere har veldig lav terskel å sykemelde seg når de har skapt en krise for seg selv og vil unngå medias oppmerksomhet.

Kanskje det kommer mer? 

• Liker 3
Skrevet

Da har vi svaret.

31 av 37 som møtt på landsstyremøtet i kveld har full tillit til Moxnes som partileder.

Konklusjonen er at han da fortsetter så lenge han mangler integritet å gå av selv.

Så jeg håper Rødt sine velgere viser tydelig sin mening om verdiene i deres parti på kommunevalget og neste stortingsvalg.

Kanskje våkner ledelsen litt hvis grasrota sier tydelig ifra.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Drizzt skrev (1 minutt siden):

Da har vi svaret.

31 av 37 som møtt på landsstyremøtet i kveld har full tillit til Moxnes som partileder.

Konklusjonen er at han da fortsetter så lenge han mangler integritet å gå av selv.

Så jeg håper Rødt sine velgere viser tydelig sin mening om verdiene i deres parti på kommunevalget og neste stortingsvalg.

Kanskje våkner ledelsen litt hvis grasrota sier tydelig ifra.

31 av 37 har full tillit? Kan det være at de ikke har det, men de er bare redde for å være ærlige? 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Bringebærsyltetøy skrev (2 minutter siden):

31 av 37 har full tillit? Kan det være at de ikke har det, men de er bare redde for å være ærlige? 

Nestlederen fortalte om at samtlige kritiserte Moxnes, men tydeligvis mener de at det er greit han er tyv og løgner på privaten og dette ikke påvirker hans rolle som partileder.

Jeg skrev det litt klønete - av 37 totalt bare 31 kunne møtte på kort varsel og samtlige 31 vil ha ham som partileder videre.

Endret av Drizzt
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Her ser vi ett svært godt eksempel på hvor enkelt det er å få sykmelding. Jeg tviler sterkt på at min fastlege hadde sykmeldt meg hvis jeg stjal og ble tatt for det.

Moxnes er en satans feiging som utbytter velferden enda mer ved å sykmelde seg. Han har en svært god lønn og tviler på at han sliter seg ihjel i den jobben han har. Derfor skulle han ikke hatt noen sykmelding.

Atter en my politiker som ikke følger lover og regler. De beklager og legger seg flate fordi de er lei seg. De er lei seg fordi de ble tatt, ikke for hva de har gjort. Hadde de vært redd for straff ville de vært lovlydige.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Her ser vi ett svært godt eksempel på hvor enkelt det er å få sykmelding. Jeg tviler sterkt på at min fastlege hadde sykmeldt meg hvis jeg stjal og ble tatt for det.

Moxnes er en satans feiging som utbytter velferden enda mer ved å sykmelde seg. Han har en svært god lønn og tviler på at han sliter seg ihjel i den jobben han har. Derfor skulle han ikke hatt noen sykmelding.

Atter en my politiker som ikke følger lover og regler. De beklager og legger seg flate fordi de er lei seg. De er lei seg fordi de ble tatt, ikke for hva de har gjort. Hadde de vært redd for straff ville de vært lovlydige.

Det er problematisk, ja.

2 uker sykemelding for å ha blitt avslørt som tyv og løgner. 

Han har en snill fastlege. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Eva-Lena skrev (8 minutter siden):

Drizzt skrev (4 minutter siden):

Det er problematisk, ja.

2 uker sykemelding for å ha blitt avslørt som tyv og løgner. 

Han har en snill fastlege. 

Burde man ikke stille spørsmål til denne legen da? Har de lov til å sykemelde alle som "føler for" å bli sykemeldt? 

• Liker 6
Gjest BitterMann
Skrevet (endret)
34 minutter siden, Eva-Lena said:

Han har sommerferie fra Stortinget så nei han jobber seg nok ikke ihjel. Eneste arbeidsoppgaven han egentlig hadde nå var å svare på spørsmål angående tyveriene. Så var trolig fordi han ville slippe ubehagelig spørsmål om brillene fra pressen, partivenner og velgerne han ble sykemeldt. Selv om det er ubehagelig å måtte svare på spørsmål rundt tyveriet så er det  situasjonen han selv satte seg i og det å bli sykemeldt for å slippe ubehagelige spørsmål er det motsatte av å ta ansvar. 

Endret av BitterMann
Skrevet
BitterMann skrev (18 minutter siden):

Han har sommerferie fra Stortinget så nei han jobber seg nok ikke ihjel. Eneste arbeidsoppgaven han egentlig hadde nå var å svare på spørsmål angående tyveriene. Så var trolig fordi han ville slippe ubehagelig spørsmål om brillene fra pressen, partivenner og velgerne han ble sykemeldt. Selv om det er ubehagelig å måtte svare på ubehagelige spørsmål så er det jo situasjonen han selv satte seg i og det å bli sykemeldt for å slippe ubehagelige spørsmål er det motsatte av å ta ansvar. 

Ja, det er klart sykemeldingen er for å slippe å svare på spørsmål.

Men nå er jeg ferdig her for en stund for jeg skal på ferie :) Kanskje titter jeg innom iblant hvis det kommer enda en stor skandale :D

God sommer til alle.

• Liker 4
Skrevet

Har sett overvåkningsbildene som er offentliggjort. Det der er ingen distre mann. Det er en tyv. 

• Liker 31
  • Nyttig 8
Gjest BitterMann
Skrevet
2 minutter siden, Drizzt said:

Ja, det er klart sykemeldingen er for å slippe å svare på spørsmål.

Men nå er jeg ferdig her for en stund for jeg skal på ferie :) Kanskje titter jeg innom iblant hvis det kommer enda en stor skandale :D

God sommer til alle.

God sommer! 

Skrevet
Just now, livmor said:

Har sett overvåkningsbildene som er offentliggjort. Det der er ingen distre mann. Det er en tyv. 

Ja, kudos for at den ble frigjort da (om han hadde noe valg?). Men ja, spesielt del to av tyveriet var åpenbart ikke en distré mann, nei. Orket nesten ikke se på, men lo faktisk høyt da jeg så hvor utspekulert han tar de i lomma si. 

• Liker 17
Skrevet

Overvåkningsvideoen gjør det jo klart at dette er 100% med overlegg, og nå skal han altså kose seg med sykemelding i noen uker, med full tillit fra partiet. Vet ikke om jeg skal le eller bare bli oppgitt.

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Cuntzilla skrev (4 minutter siden):

Overvåkingsvideoen:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dwQnWB/se-overvaakningsvideo-her-stjeler-bjoernar-moxnes-solbrillene-paa-gardermoen

🍿🍿🍿

Bekrefter jo det han sa(den opprinnelige historien i all fall), men ser sykt suspekt ut. Vet ikke om det bare er formatet overvåkingsvideo som gjør det 😅

Det er jo helt åpenbart tyveri med vitende og vilje.

Kudos til de som sitter og håndterer kameratene. De har nok sett mistenkelig oppførsel før.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Morsomt med  jusprofessoren og hun fra Phs som slaktet politijuristens konklusjon i denne saken.

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...