AprilLudgate Skrevet 2. juli 2023 #201 Del Skrevet 2. juli 2023 murray skrev (Akkurat nå): Ja Åhhjelpes…… Så…. De tullevidoene fra norskhumor når han sier «mangler jeg noe til middagen går jeg bare og tar det på butikken» er ikke så tull altså. At han GIDDER? Risikere karrieren (stor forskjell i å bli tatt i nasking om jobber i Veivesenet eller er partileder liksom) og absolutt hele omdømmet. Han mister ikke bare jobben nå, men jeg gjetter også på nydama. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 2. juli 2023 #202 Del Skrevet 2. juli 2023 5 minutter siden, AprilLudgate said: Ang det: Får ikke lest artikkelen - altså: Har han stått i butikken og gjort det? Puttet de i lomma og lukket glidelåsen? Moxnes åpnet først glidelåsen, puttet brillene i lomma og så lukket glidelåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 2. juli 2023 #203 Del Skrevet 2. juli 2023 Just now, BitterMann said: Moxnes åpnet først glidelåsen, puttet brillene i lomma og så lukket glidelåsen. Og som Moxnes sier til sitt forsvar: Jeg må ha tenkt at brillene var mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 2. juli 2023 #204 Del Skrevet 2. juli 2023 Tutte skrev (5 timer siden): Moxnes forklarer at han ble helt sjokkert da det kom bort en fyr med ID og spurte etter brillene. Er det sjokkerende at det kommer en vekter etter at man har stjålet fra en butikk? Jeg kan godt tro han var sjokkert. Det hadde gått en halv time siden han puttet de i egen lomme og gikk fra butikken, så han tenkte han var på trygg grunn og ingen oppdaget det. I mellomtiden var det intens jakt på ham a la OSL 24-7. Jeg lurer på om det filmes ny sesong og om dette kommer i en fremtidig episode. BitterMann skrev (2 minutter siden): Moxnes åpnet først glidelåsen, puttet brillene i lomma og så lukket glidelåsen. BitterMann skrev (Akkurat nå): Og som Moxnes sier til sitt forsvar: Jeg må ha tenkt at brillene var mine Hvor leser dere om denne glidelåsen? Ja, han tenkte nok de var hans Særlig 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. juli 2023 #205 Del Skrevet 2. juli 2023 BitterMann skrev (1 minutt siden): Og som Moxnes sier til sitt forsvar: Jeg må ha tenkt at brillene var mine Jo…. Men…så å oppdage dem - rive av lappen osv. Det blir for mange ting liksom man skal tro på her. Er man sliten nok kan man blingse - men…. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 2. juli 2023 #206 Del Skrevet 2. juli 2023 Just now, Drizzt said: Hvor leser dere om denne glidelåsen? Ja, han tenkte nok de var hans Særlig https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/kExq3B/nye-opplysninger-moxnes-aapnet-glidelaasen-puttet-brillene-i-lommen-og-lukket-igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 2. juli 2023 #207 Del Skrevet 2. juli 2023 (endret) AprilLudgate skrev (16 minutter siden): Ang det: Får ikke lest artikkelen - altså: Har han stått i butikken og gjort det? Puttet de i lomma og lukket glidelåsen? Han sa i en av de siste versjonene av historiene sine at han putta den i lomma i butikken fordi han «trodde» det var hans egne. Endret 2. juli 2023 av Elaine Marley 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 2. juli 2023 #208 Del Skrevet 2. juli 2023 1 minutt siden, Drizzt said: Hvor leser dere om denne glidelåsen? https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/kExq3B/nye-opplysninger-moxnes-aapnet-glidelaasen-puttet-brillene-i-lommen-og-lukket-igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 2. juli 2023 #209 Del Skrevet 2. juli 2023 1 minutt siden, AprilLudgate said: Jo…. Men…så å oppdage dem - rive av lappen osv. Det blir for mange ting liksom man skal tro på her. Er man sliten nok kan man blingse - men…. Ja, det er jo totalen av alt som gjør han mister all troverdighet. Jeg var blant de som trodde han kun hadde et distre øyeblikk da historien først kom i mediene og den manglet mange av de viktige detaljene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 2. juli 2023 #210 Del Skrevet 2. juli 2023 Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 2. juli 2023 #211 Del Skrevet 2. juli 2023 1 minutt siden, BitterMann said: Ja, det er jo totalen av alt som gjør han mister all troverdighet. Jeg var blant de som trodde han kun hadde et distre øyeblikk da historien først kom i mediene og den manglet mange av de viktige detaljene. Man kan jo lure på om det kommer ut mer og mer detaljer fra anonyme kilder fordi de opplever at hans historie utad ikke stemmer med virkeligheten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 2. juli 2023 #212 Del Skrevet 2. juli 2023 tebrok skrev (1 minutt siden): https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/kExq3B/nye-opplysninger-moxnes-aapnet-glidelaasen-puttet-brillene-i-lommen-og-lukket-igjen Takk. Nå har han benyttet seg av ''jeg husker ikke''-utgangen altfor mange ganger etter siste avsløringer. Så åpne glidelås, putte dem i lommen og så lukke glidelås ... Det er veldig mange handlinger for at det skal være ubevisst eller forglemmelse. Jeg er så langt det er mulig å være fra Rødts ideologi og kommunistisk inklinasjon, men har alltid hatt respekt for at partiet har vært ett av få som har vært konsekvente i det de mener og man vet hvor man har dem. Slik saken er håndtert internt i partiet så langt hvor de aller fleste i lederstilling har full tillit til ham etter at det ble avslørt at han både stjeler og lyver med vilje, er denne respekten i ferd med å forsvinne. Hvis han forblir partileder, så vil det betonere Rødt på et veldig dårlig sted politisk sett. Ikke at det nødvendigvis er noe negativt i det for min del, men kjipt for tilhengerne og de som stemmer Rødt ... 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 2. juli 2023 #213 Del Skrevet 2. juli 2023 Bringebærsyltetøy skrev (11 timer siden): Hvorfor blir han ikke anmeldt da? Straffet? Han er blitt anmeldt, har fått et forelegg og har betalt. Rent formelt er saken nå ute av verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 2. juli 2023 #214 Del Skrevet 2. juli 2023 1 hour ago, Nattens rytter said: Men dersom den krigskåte leiinga må gå av, kan dei prinsippfaste koma attende og rydda opp. Sjølvsagt skal ikkje eit fredsparti senda våpen inn i ei konfliktsone, like so lite som at partileiaren skal stela solbriller. Om han har hatt for vane å stela tidlegare, var det kanskje nokon som hadde kompromat på han? Ikkje underleg då at partiet dansar etter taktstokken til USA og NATO. Rødt har aldri vært et pasifistparti. Eneste grunnen til at en del Rødt-politikere ikke ønsker at vi skal sende våpen til Ukraina er at de ønsker at Russland skal vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. juli 2023 #215 Del Skrevet 2. juli 2023 Drizzt skrev (3 minutter siden): Takk. Nå har han benyttet seg av ''jeg husker ikke''-utgangen altfor mange ganger etter siste avsløringer. Så åpne glidelås, putte dem i lommen og så lukke glidelås ... Det er veldig mange handlinger for at det skal være ubevisst eller forglemmelse. Jeg er så langt det er mulig å være fra Rødts ideologi og kommunistisk inklinasjon, men har alltid hatt respekt for at partiet har vært ett av få som har vært konsekvente i det de mener og man vet hvor man har dem. Slik saken er håndtert internt i partiet så langt hvor de aller fleste i lederstilling har full tillit til ham etter at det ble avslørt at han både stjeler og lyver med vilje, er denne respekten i ferd med å forsvinne. Hvis han forblir partileder, så vil det betonere Rødt på et veldig dårlig sted politisk sett. Ikke at det nødvendigvis er noe negativt i det for min del, men kjipt for tilhengerne og de som stemmer Rødt ... Blir ny leder imorra tenker jeg. Pressekonferanse på tirsdag. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 2. juli 2023 #216 Del Skrevet 2. juli 2023 AprilLudgate skrev (6 minutter siden): Blir ny leder imorra tenker jeg. Pressekonferanse på tirsdag. virker som sentralt styre ønsker å dysse ned og kneble motstand når de sier nei til møte. Såklart er ledelsen lojale med kollegaen sin, men hva mener velgerne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 2. juli 2023 #217 Del Skrevet 2. juli 2023 5 minutter siden, AprilLudgate said: Blir ny leder imorra tenker jeg. Pressekonferanse på tirsdag. Avisene som har ringt rundt sier at Moxnes har støtten han trenger i partiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 2. juli 2023 #218 Del Skrevet 2. juli 2023 AprilLudgate skrev (6 minutter siden): Blir ny leder imorra tenker jeg. Pressekonferanse på tirsdag. Allerede? Ja, det kan være noen nyheter der. Eller kanskje nye avsløringer? Til brukeren som lurte på om anonyme kilder gir mer info til media fordi de tror Moxnes ikke forteller sannheten - helt klart. Hadde jeg vært vekter eller politibetjent som så gjennom videoovervåkning og andre bevis, så ville jeg vært veldig irritert på Moxnes sin løgnaktig fremstilling av hva som skjedde. Først måtte politiet opplyse at han fikk forelegg ut fra bevisene som var tilgjengelige, så kom det mer og mer info som etterhvert tvang Moxnes innrømme løgn og presentere ny versjon. Det mest spektakulære er at han prøvde å kamuflere en avsløring med ny løgn som ble avslørt og så ny løgn som ble avslørt, osv. I min verden å legge alle kort på bordet er å være 100% ærlig om alt. Men kanskje er det ikke tilfelle for ham. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 2. juli 2023 #219 Del Skrevet 2. juli 2023 Tata for now Moxnes! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 2. juli 2023 #220 Del Skrevet 2. juli 2023 Drizzt skrev (31 minutter siden): Allerede? Ja, det kan være noen nyheter der. Eller kanskje nye avsløringer? Til brukeren som lurte på om anonyme kilder gir mer info til media fordi de tror Moxnes ikke forteller sannheten - helt klart. Hadde jeg vært vekter eller politibetjent som så gjennom videoovervåkning og andre bevis, så ville jeg vært veldig irritert på Moxnes sin løgnaktig fremstilling av hva som skjedde. Først måtte politiet opplyse at han fikk forelegg ut fra bevisene som var tilgjengelige, så kom det mer og mer info som etterhvert tvang Moxnes innrømme løgn og presentere ny versjon. Det mest spektakulære er at han prøvde å kamuflere en avsløring med ny løgn som ble avslørt og så ny løgn som ble avslørt, osv. I min verden å legge alle kort på bordet er å være 100% ærlig om alt. Men kanskje er det ikke tilfelle for ham. Han legger kortene på bordet for fjerde gang 😁 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå