Gå til innhold

​🍿​-time! Pressekonferanse - Moxnes taler

VXL100

Anbefalte innlegg

🍿  Nå blir det spennende å høre Moxnes historie rundt disse solbrillene, og hva han vil si. Vil han gå av som leder i Rødt?

🍿Pressekonferanse klokken 12.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Refreng

Det er jo noe merkelig at det nesten er borgerkrigtilstander i Frankrike og nrk har 4 saker på topp som handler om dette tullet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refreng skrev (7 minutter siden):

Det er jo noe merkelig at det nesten er borgerkrigtilstander i Frankrike og nrk har 4 saker på topp som handler om dette tullet her

Med den logikken der så hadde vi ikke hatt innenriksnyheter, kun oppdateringer om sultne barn i Afrika, borgerkrigen i Myanmar og Ukraina, ispedd litt klima.

• Liker 20
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Refreng said:

Tull? Jaha? Du tenker ikke at vi bør ha redelige folk på Stortinget, eller?

• Liker 16
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han kommer til å gå av. Han fikk en ripe i lakken, men jeg tror ikke dette skader hans omdømme særlig lenge. Det er mange politikere som har dritet seg ut, og som kommer sterkere tilbake etter en liten kneik.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Refreng
5 minutter siden, Snøvott said:

Med den logikken der så hadde vi ikke hatt innenriksnyheter, kun oppdateringer om sultne barn i Afrika, borgerkrigen i Myanmar og Ukraina, ispedd litt klima.

Med den logikken burde store saker være på fremsiden. Var det en rar logikk?

5 minutter siden, Akhenaton said:

Tull? Jaha? Du tenker ikke at vi bør ha redelige folk på Stortinget, eller?

Den bussen har kjørt for lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nokre innvandrarar som køyrde forbi og gjorde narr av han. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moxnes kommer seg unna dette, men hans forklaring står ikke til troende. Det at han heller ikke sa i fra til kjæresten tror jeg ikke på, her fortsetter han å lyve. Riktignok for å beskytte henne, men det er feil. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VXL100 skrev (Akkurat nå):

Har vel ikke samme rolle og behov for tillit.

Hun er nok ikke enig i det selv, men jeg sier at du har rett.  :)  Høy eller lav; vi kan alle være uheldige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, jeg undrer, er ikke Moxnes nokså velstående/ rik? Hvorfor stjele briller til 1200,-? Forstår ikke…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VXL100 skrev (51 minutter siden):

🍿  Nå blir det spennende å høre Moxnes historie rundt disse solbrillene, og hva han vil si. Vil han gå av som leder i Rødt?

🍿Pressekonferanse klokken 12.

Hvordan klarer man å hygge seg på vegne av andres vonde tider? Han har sagt at dette er pinlig og flaut. Han koser seg neppe. Han har betalt for synden sin (bokstaveligtalt). Han har dummet seg skikkelig ut, det må være svært ydmykende både for han og familien hans, ikke minst partiet hans.

Synes ikke noe om dette.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, VXL100 said:

Moxnes kommer seg unna dette, men hans forklaring står ikke til troende. Det at han heller ikke sa i fra til kjæresten tror jeg ikke på, her fortsetter han å lyve. Riktignok for å beskytte henne, men det er feil. 

Kan godt tro på at han ikke sa noe til henne FØR vekteren stoppet ham med brillene nedpakket i bagasjen uten prislappen på. Etterpå var det kanskje litt vanskelig å la være å forklare hva som hadde skjedd, siden hun var med på reisen.

Endret av Xan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, mammams said:

Men, jeg undrer, er ikke Moxnes nokså velstående/ rik? Hvorfor stjele briller til 1200,-? Forstår ikke…

De fleste som stjeler solbriller, klær etc gjør det ikke fordi de mangler penger.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Gunilla Persson gjorde det samme og hun lever i beste velgående i ettertid. Det kan hende oss alle. 
https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/gunilla-persson-tiltalt-etter-mistanke-om-tyveri-av-luksusbriller/s/12-95-3423504731

Ja, men hun hadde ikke en rolle med makt og ansvar, basert på tillit. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malebøtte skrev (6 minutter siden):

Hvordan klarer man å hygge seg på vegne av andres vonde tider? Han har sagt at dette er pinlig og flaut. Han koser seg neppe. Han har betalt for synden sin (bokstaveligtalt). Han har dummet seg skikkelig ut, det må være svært ydmykende både for han og familien hans, ikke minst partiet hans.

Synes ikke noe om dette.

Han er nå selv flink til å fremstå som samfunnets gode moral. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malebøtte skrev (5 minutter siden):

Ja, men hun hadde ikke en rolle med makt og ansvar, basert på tillit. 

:)  Jeg vet det, men hun har nok alltid sett på seg selv som en slags hærefører uansett hva det gjaldt,
så hun hadde nok ikke vært enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...