AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Hva tenker dere om den? Anonymkode: 97115...66c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 Ja, interessant bok. Jeg har aldri slått opp med noen - unntatt et hekt der jeg satte foten ned til slutt- og det er interessant å se saka fra "motsatt" side. Selv om bruddene mine var vonde, spesielt de som kom overraskende på meg, var det nok ikke greit å være den andre parten heller. Anonymkode: 98142...300
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Folk med selvinnsikt leser slike bøker. Kanskje KG ikke er den rette plassen å diskutere bok med såpass komplisert tema som dette. Anonymkode: fe88a...549
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Har lest den. Veldig interessant . Skulle ønske jeg gikk mye før. Anonymkode: 6c6d5...ce7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 Har hørt som lydbok. Anbefales. Jeg er ikke utbryter, men ble dumpet uten forvarsel til fordel for en ny. Prøver å forstå han og hørte derfor denne. Anonymkode: 1b574...34b
liljene Skrevet 1. juli 2023 #6 Skrevet 1. juli 2023 Ja, jeg likte boka. Hovedkonklusjonen for meg, var at alle forhold er som en gren, og på veien skjer det mange ting som blir som hakk i grena. Til slutt blir det så mange hakk at grena knekkes helt av. Flere visste når det var over for de, men det var som regel mange småting som til slutt ble for stort og massivt. Anbefaler havarikommisjonen. Hun er også med i enkelte episoder. Fikk noen aha-opplevelser der. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 Takk for tilbakemeldingene 🌸 Jeg er ca. midt i boka, er selv utbryter. Gikk for 4 år siden, men sliter fortsatt da det også var utrolig vanskelig å gå. Har gåsehud nesten hele tiden. Kjenner meg igjen i ganske mye. Som deg liljene, det er sånn jeg også forstår det. At det er mange småting som skjer i et langt forhold. Men så kommer det siste som knekker hele forholdet. Jeg husker godt mitt siste knekkpunkt. Som i mitt tilfelle gjorde at jeg skjønte at han aldri ville være der for meg. Så jeg forsvant sakte men sikkert selv. Ble deprimert. Men det blir jeg innimellom fortsatt også. For det var jo ikke sånn som dette jeg ville ha det heller. Men det er bedre enn å bli i det forholdet. Så denne boka er jeg glad jeg kom over. Havarikommisjonen; er det også en bok eller dokumentar? Anonymkode: 97115...66c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for tilbakemeldingene 🌸 Jeg er ca. midt i boka, er selv utbryter. Gikk for 4 år siden, men sliter fortsatt da det også var utrolig vanskelig å gå. Har gåsehud nesten hele tiden. Kjenner meg igjen i ganske mye. Som deg liljene, det er sånn jeg også forstår det. At det er mange småting som skjer i et langt forhold. Men så kommer det siste som knekker hele forholdet. Jeg husker godt mitt siste knekkpunkt. Som i mitt tilfelle gjorde at jeg skjønte at han aldri ville være der for meg. Så jeg forsvant sakte men sikkert selv. Ble deprimert. Men det blir jeg innimellom fortsatt også. For det var jo ikke sånn som dette jeg ville ha det heller. Men det er bedre enn å bli i det forholdet. Så denne boka er jeg glad jeg kom over. Havarikommisjonen; er det også en bok eller dokumentar? Anonymkode: 97115...66c Podkast Anonymkode: 6c6d5...ce7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Skrevet 2. juli 2023 Jeg har lest den, veldig god bok. Jeg leste den for å bedre vite hvordan jeg kunne støtte en kompis som ville skille seg, men som slet veldig med det. Anonymkode: ab26f...3b2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har lest den, veldig god bok. Jeg leste den for å bedre vite hvordan jeg kunne støtte en kompis som ville skille seg, men som slet veldig med det. Anonymkode: ab26f...3b2 Så hyggelig av deg 🌸 Følte han at det var til hjelp? Var det en øyeåpner for deg fra sidelinjen også (som kanskje ikke (?) forsto hvorfor han ville skille seg i starten)? Anonymkode: 97115...66c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hyggelig av deg 🌸 Følte han at det var til hjelp? Var det en øyeåpner for deg fra sidelinjen også (som kanskje ikke (?) forsto hvorfor han ville skille seg i starten)? Anonymkode: 97115...66c Jeg forsto hvorfor han ville skille seg, det var mer det å forstå hvorfor han ikke gjorde det, hvor vanskelig det er å være den som bryter. Hvorfor folk bruker mange år fra de egentlig vet de skal skille seg til de gjennomfører det. Anbefalte den til han også, han følte den hjalp. Det er jo noe med det, særlig med menn tror jeg, at de føler de feiler, at de tenker mye på hva alle rundt vil tenke. At de er den "slemme", den som ga opp, imens den som blir forlatt er den det er synd på. Men det er ikke noe lett å være den som går heller. Anonymkode: ab26f...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Skrevet 2. juli 2023 Takk og lov for kapittelet om unnvikende menn. Ble helt tullerusk av å forsøke å kommunisere med han eller å ha et gjensidig givende relasjon. Anonymkode: 6c6d5...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Skrevet 2. juli 2023 Jeg leste den rett etter at jeg brøyt ut av mitt siste forhold. Er veldig glad jeg gjorde det, kjempefin bok. Hjalp meg å sortere mine egne tanker. Anonymkode: 76263...f18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå