Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter meget i Dating og ser faktisk ingen utvei. Det er nok slik at jeg er ganske kort tenkt og har ingen rasjonell sjans. Andre året på tinder som ei på 33 og ender med stadig flere sexpartnere på lista og må nok slutte, blir rett og slett utnyttet. Har avvist tre potensielle dating partnere som jeg har lang personlig kjennskap til og to av dem er i forhold, han ene vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem med. Ser alltid snille og gode menn som menn med røde flagg rundt seg og den kynismen har ødelagt meg og gjort at jeg sitter igjen uttørket. Skal også slette tinder for der er det ingen som ser meg mer enn bare ei man kan pule på.

Var jeg overfladisk og kynisk synes dere og hva anbefaler dere videre?

Anonymkode: 8e496...e8d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres lurt ut med datingpause.

Anonymkode: f188f...ef5

AnonymBruker
Skrevet

vel man dømmer nok folk på hvordan dem er ut og kaster ikke mer tid på det siden man har en følelse at det finnes et hav med attraktive folk som bare venter på en pling, Vi er nok kort tenkte ja, men vi får da ikke gjort noe med det nå. Hadde kanskje gjort ting annerledes seg om jeg med den kunnskapene idag kunne skrudd tiden tilbake, er kvinne på nesten 50 og singel.

Anonymkode: 39433...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke ta pause eller slette tinder, men du trenger å forandre på hvordan du dater. Disse du forteller bare ligger rundt, gjør jo det fordi de har mulighet til det. Det er en haug med kvinnfolk som kaster seg rundt de samme mennene og konkurransen blir hard, Du slår ikke gjennom, ihvertfall ikke som ei på 33

Anonymkode: 987e2...f29

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Er nysingel og på oppfordring av venninne lastet jeg ned noen dating apper. 

Jeg blir svimmel. Forstår ikke hvordan en i det hele tatt finner én brukbar date der😅 Er et kjøttmarked uten like. Og jeg ser temmelig raskt hvem som er ute etter et ligg. 

Tror jeg heller satser på å møte noen organisk når jeg føler meg klar igjen for dating 🙈

Når det er sagt. Hvor lenge dater du før sex? 

Hadde jeg møtt en på en dating app side hadde jeg revet ned "dating" spekteret og heller sett på det som å møte en ny person. Bli kjent, kjenne på kjemi og felles interesser, verdier og moraler. Lagt til rette for et nytt bekjentskap og vennskap i første omgang. 

Date er så ladet ord. Hadde heller møtt før en spasertur enn et måltid. Hadde sparerturen føltes anstrengt ut med en samtale som ikke føles naturlig så hadde jeg ikke tatt en ny tur. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du å både sitte igjen uttørket samtidig som du ender opp med flere og flere på lista di? Høres motstridende ut. Og jo lenger den lista blir, jo mindre aktuell blir du som langsiktig partner forresten. 

Anonymkode: 88d4c...c06

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann tror ikke jeg ville hatt en dame med 50 ligg på Tinder. Det hadde jeg sett på som en tøyte uansett...

Anonymkode: e214c...d66

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

[..]

stadig flere sexpartnere på lista og må nok slutte, blir rett og slett utnyttet.

[..]

ingen som ser meg mer enn bare ei man kan pule på.

[..]

Sikkert ingen sammenheng her…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mange på Tinder som kun er ute etter et ligg. Om du venter med å ha sex med dater ihvertfall en måned, så forsvinner de fort de som kun vil ha sex. Og så kvitter du deg også med de som maser og har vansker med å skjønne et nei. Igjen sitter du gjerne igjen med de som er ute etter noe mer. Luk også vekk de DU ikke synes er interessant. Kanskje sitter du igjen med ingen i starten. Men skal du finne noe bra, så må du smøre deg med tålmodighet og ikke ta det første og "beste". Finn deg en mann fordi han er bra, ikke fordi du er ensom og dermed tar "hva som helst".

Anonymkode: e7786...79d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beste rådet jeg kan gi deg Ts, er st du må ta ansvar for dine egne handlinger. 

Hvis du innerst inne har lyst på sex med flest mulig menn. Gjør det uten å lage unnskyldning at du blir ”utnyttet” til å frede din egen samvittighet. 

Hvis du ønsker deg mann, bryllup og alt som tilhører. Lær deg å være koneemne. 

Menn som ønsker forhold/ekteskap vil ha ei som har mer å tilby enn bare fitte. 

Anonymkode: a5858...c53

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det du som er kynisk, mener du? Høres ut som du kanskje ikke helt hva ordet betyr. Det er jo mennene som bare vil utnytte kvinner for sex som er kyniske. Ikke du.

• Liker 2
Skrevet

Du høres ut som en kvinne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sliter meget i Dating og ser faktisk ingen utvei. Det er nok slik at jeg er ganske kort tenkt og har ingen rasjonell sjans. Andre året på tinder som ei på 33 og ender med stadig flere sexpartnere på lista og må nok slutte, blir rett og slett utnyttet. Har avvist tre potensielle dating partnere som jeg har lang personlig kjennskap til og to av dem er i forhold, han ene vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem med. Ser alltid snille og gode menn som menn med røde flagg rundt seg og den kynismen har ødelagt meg og gjort at jeg sitter igjen uttørket. Skal også slette tinder for der er det ingen som ser meg mer enn bare ei man kan pule på.

Var jeg overfladisk og kynisk synes dere og hva anbefaler dere videre?

Du blir slettes ikke utnyttet, dette er snakk om at du frivillig drar ut med menn og har sex med samtykke. Ta ansvar for dine handlinger og ikke legg skylden over på menn bare fordi du ikke klarer å innrømme at du er litt promiskuøs. Det er ingenting galt med å like å ligge rundt, men vær nå ærlig med deg selv.

Det er fullt mulig å dra på tinder dates uten å ligge med hver eneste mann.

Du er nok en overfladisk som du sier, og for meg høres det ikke akkurat ut som at du markedsfører deg som konemateriale. Kanskje på tide å ta en runde med seg selv om hva du faktisk ønsker å få ut av alt det her? D

Anonymkode: d81b1...45c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan klarer du å både sitte igjen uttørket samtidig som du ender opp med flere og flere på lista di? Høres motstridende ut. Og jo lenger den lista blir, jo mindre aktuell blir du som langsiktig partner forresten. 

Anonymkode: 88d4c...c06

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg som mann tror ikke jeg ville hatt en dame med 50 ligg på Tinder. Det hadde jeg sett på som en tøyte uansett...

Anonymkode: e214c...d66

Regner med dere tenker dette om menn som ligger med flere Tinder-dates også?

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Blåjojo said:

Regner med dere tenker dette om menn som ligger med flere Tinder-dates også?

Nei, for menn og kvinner er ikke like. Kvinner liker mannfolk med litt "rutine".

Menn derimot vil ha en kvinne som har minst mulig "rutine".

AnonymBruker
Skrevet
Diskusjon69 skrev (3 minutter siden):

Nei, for menn og kvinner er ikke like. Kvinner liker mannfolk med litt "rutine".

Artig å lese alle de generaliserende utsagnene som blir sagt om både menn og kvinner her inne. Dere vet folk er forskjellige og like forskjellige ting?

Personlig fortrekker jeg en rutinert kvinne.

• Liker 4
Skrevet
Diskusjon69 skrev (5 minutter siden):

Hører du selv hvor dum den kommentaren er?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Artig å lese alle de generaliserende utsagnene som blir sagt om både menn og kvinner her inne. Dere vet folk er forskjellige og like forskjellige ting?

Personlig fortrekker jeg en rutinert kvinne.

En ting er å generalisere. Men å komme med en sånn påstand er jo bare teit, og kun for å rakke ned på kvinner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...