AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Noen som har tatt truxal for å få sove? Ble kjempesløv og døsig så sovner nok litt med den, men syns effekten er ekkel, føle seg dop og at hjernen skrus av på en måte. Og blodtrykksfall. en lege sa at kroppen ville vende seg til det og at de bivirkningene ville avta, men usikker. Noen erfaring? Spesielt når man tar de uten å ha et veldig høyt angstnivå akkurat da skal sies at den ekle følelsen kom når jeg tok den p dagtid Anonymkode: 67f12...6ac
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 Lurer på om legene prøver disse antipsykotiske medisinene selv. Min erfaring er at det ikke går over. Anonymkode: 201ba...547
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Noen erfaringer med truxal 15mg vs queptaipin 25mg (serouquel?) for søvn mtp å føle seg dopa? Anonymkode: 67f12...6ac
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Foretrekker så absolutt seroquel for søvn. Skulle helst klart meg uten, men det er beste medisin for søvn i mitt tilfelle. Anonymkode: 85d55...47b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Foretrekker så absolutt seroquel for søvn. Skulle helst klart meg uten, men det er beste medisin for søvn i mitt tilfelle. Anonymkode: 85d55...47b Mindre av den ekle følelsen fra truxal? Og ikke så stor sjanse for de andre skumle bivirkningene bår man tar lav dose? Anonymkode: 67f12...6ac
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Skrevet 1. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mindre av den ekle følelsen fra truxal? Og ikke så stor sjanse for de andre skumle bivirkningene bår man tar lav dose? Anonymkode: 67f12...6ac Bivirkninger er høyst individuelle, så det er vanskelig å svare på. Men etter å ha prøvd ut begge deler for søvn for en del år tilbake endte jeg på Seroquel, også etter å ha snakket med andre om deres erfaringer (innlagt på rusklinikk den gangen, så mange å snakke med om dette). Synes du skal prøve og se. Skader ikke. Jeg tar mellom 25-100 mg avhengig av behov. Anonymkode: 85d55...47b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bivirkninger er høyst individuelle, så det er vanskelig å svare på. Men etter å ha prøvd ut begge deler for søvn for en del år tilbake endte jeg på Seroquel, også etter å ha snakket med andre om deres erfaringer (innlagt på rusklinikk den gangen, så mange å snakke med om dette). Synes du skal prøve og se. Skader ikke. Jeg tar mellom 25-100 mg avhengig av behov. Anonymkode: 85d55...47b Ok takk. Syns at seroquel virker skumlere når man leser om den enn truxal. Men den står det hvertfall ikke «demper hjernen» slik det står om truxal. Vet du noe om hvordan den virker annerledes? Anonymkode: 67f12...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå