AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Det er ikke bare vinnere som får seg dame. Også tapere får seg dame. Når jeg ikke da ikke får dame, er jeg under taperne. Er det et navn for oss som er verre enn tapere? Anonymkode: 6771b...6d4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 De som bruker begrep som «tapere» og «vinnere» om andre mennesker? Det vitner om en noe enkel virkelighetsforståelse. Anonymkode: 22302...ba7 2 1 1
Gjest Refreng Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Jeg tenker du er en selvtorturist som liker å se ned på deg selv og fortelle deg selv hvor grusom du er. Nå har du gått tom for ideer for hva du kan rakke ned på deg selv for, så du bruker kg som inspirasjon. Jeg tenker at det finnes en måte å leve et ok liv for deg også, selv om det vil bli tøft og vanskelig komme dit. For eks kan du akkurat når ta en tur ut og jogge. Last ned en lærerik podkast og lytt til. Vær ute i frisk luft i 1 time der du har lært noe nytt. Livet føles kanskje fortsatt dritt, men du er 1 time med kunnskap smartere enn du var for 1 time siden
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 folk som leser hver eneste bokstav de finner på alle mulige slags patetiske "influencere" eller rosa-bloggere. og deretter kommer de hit til Kivnneguiden for å klage og sutre på grunn av alle disse rosa-bloggerne. Anonymkode: 5c77e...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 De som er underst på rangstigen er pedofile overgripere, voldtektsmenn, de som dreper kvinner og barn eller utøver vold mot kvinner og barn. Anonymkode: 739ee...46d 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Nekrofile Sovevoldekt utøvere Voldtekts menn/damer Mobbere man ikke slipper å møte på barneskole og ungdommskole Anonymkode: b5dd9...63b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nekrofile Anonymkode: b5dd9...63b Det må da være verre å begå overgrep mot noen som lever enn noen som er døde? Anonymkode: c646d...983 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 Menneskerasen er tapere i seg selv. Anonymkode: eddc4...592
Bumoa Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 (endret) Folk som mener det er greit å rangere mennesker opp mot hverandre i en skala, står sikkert et godt stykke ned på listen din. Endret 3. juli 2023 av Bumoa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå