Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min søster har blokkert meg på telefonen, fordi jeg sa til henne at det var dårlig gjort å reise fra meg på ferie, og ved en senere anledning inviterte jeg søsteren på sommerverksted, som jeg tar initiativ til hvert år. Jeg fikk til svar ; «ellers takk». En annen gang inviterte jeg, og jeg fikk et ja. Men ingen av de møtte opp. Jeg sa også i fra at dette var slemt gjort, og jeg syns søsteren min er slem.

For å gjøre en lang historie kort så ble jeg blokkert, og flere i familien snakker ikke med meg.

Mannen min sier, at jeg må slutte å si at det er slemt av søsteren min å oppføre seg sånn. At jeg «ber om bråk» og han mener jeg er en person som starter krangler. Men jeg er ikke enig, jeg mener at dette burde hun skjønne. 

Hva tenker du? Jeg er helt fra meg i allefall, og kan ikke snakke med noen

Anonymkode: ab3a8...fbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hele familien, og på toppen av det mannen, er enig i at du tar feil. Da er det på tide at du retter blikket mot deg selv, før du sitter igjen alene. 

Anonymkode: 3c57b...766

• Liker 19
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen her vet om familien din er slem, om du er kranglefant eller hva som har skjedd. Det høres vondt ut at familien tar avstand fra deg nå. Og sikkert vanskelig å forklare hvorfor du ble såret av diverse ting (jeg skjønner ikke hva som har skjedd her). Men det kan kanskje være vanskelig for dem også om de er blitt såret eller lei seg i prosessen. 

Mannen din ønsker kanskje at du skal bli forsonet med familien. Da må man ofte svelge noen kameler og godta at andre ser annerledes på ting. 

Anonymkode: 8e6e1...126

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det virker usannsynlig at du forteller hele historien her. Da må jo søsteren din være både evneveik og ha en diagnose. 

Eller så er det noe galt med relasjonen som dere muligens begge har noe med, og familiekonflikter skyldes ikke bare at du har kalt henne «slem».

Anonymkode: 4d00e...288

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du meiner det er slemt at søstera di reiser på ferie? :klo:

Anonymkode: d8882...916

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du meiner det er slemt at søstera di reiser på ferie? :klo:

Anonymkode: d8882...916

Ser at det ble feil. Vi skulle på ferie sammen og hadde gjort avtale om å møtes. Men hun reiste fra meg sammen med en annen gjeng. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis hele familien, og på toppen av det mannen, er enig i at du tar feil. Da er det på tide at du retter blikket mot deg selv, før du sitter igjen alene. 

Anonymkode: 3c57b...766

Nei, jeg er ikke en sånn type, men jeg skjønner hva du sikter til. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns det virker usannsynlig at du forteller hele historien her. Da må jo søsteren din være både evneveik og ha en diagnose. 

Eller så er det noe galt med relasjonen som dere muligens begge har noe med, og familiekonflikter skyldes ikke bare at du har kalt henne «slem».

Anonymkode: 4d00e...288

Jo, og det var derfor hun blokkerte meg. Fordi at hun er uenig i at å reise fra noen på ferie er slemt. Hun mener at jeg må respektere at de måtte dra uten meg

og mannen syns det er feil av meg å si i fra.

Jeg trenger ny mann og familie og slett. Jeg har fått nok

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du og søstera di avtalte å reise på ferie med deg og det gikk ikke likevel og skuffelsen eskalerte til null kontakt mellom dere? Det høres rart ut. Men konflikter i en familie er jo ofte litt rare og bygger egentlig på gamle greier. 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jo, og det var derfor hun blokkerte meg. Fordi at hun er uenig i at å reise fra noen på ferie er slemt. Hun mener at jeg må respektere at de måtte dra uten meg

og mannen syns det er feil av meg å si i fra.

Jeg trenger ny mann og familie og slett. Jeg har fått nok

Hvorfor har resten av familien din blokkert deg? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min søster har blokkert meg på telefonen, fordi jeg sa til henne at det var dårlig gjort å reise fra meg på ferie, og ved en senere anledning inviterte jeg søsteren på sommerverksted, som jeg tar initiativ til hvert år. Jeg fikk til svar ; «ellers takk». En annen gang inviterte jeg, og jeg fikk et ja. Men ingen av de møtte opp. Jeg sa også i fra at dette var slemt gjort, og jeg syns søsteren min er slem.

For å gjøre en lang historie kort så ble jeg blokkert, og flere i familien snakker ikke med meg.

Mannen min sier, at jeg må slutte å si at det er slemt av søsteren min å oppføre seg sånn. At jeg «ber om bråk» og han mener jeg er en person som starter krangler. Men jeg er ikke enig, jeg mener at dette burde hun skjønne. 

Hva tenker du? Jeg er helt fra meg i allefall, og kan ikke snakke med noen

Hvis det er flere i familien som ikke snakker med deg, og mannen din sier ærlig ifra om at du ber om bråk så er det på tide å lytte til mannen din. Det er bra gjort og tøft av mannen din å være ærlig. Det virker som at du må ta tak i deg selv og jobbe med  dine egne holdninger

Anonymkode: 660fb...522

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (2 timer siden):

Hvorfor har resten av familien din blokkert deg? 

Det er fordi jeg har sagt i fra om at jeg ikke syns det er greit å bli behandlet sånn. Og bare derfor.

Vi møtes på samme tidspunkt hvert år, jeg og familien og da er det egentlig søsteren min som fortsetter krangelen fordi jeg er fremdeles blokker/de gidder ikke svare .. jeg spurte bare om hun hadde tenkt å avblokkere nå sist. Og før det sa jeg at det var dårlig gjort av de å ikke svare.. Men beskjeden jeg får tilbake er at jeg er en vanskelig person altså.. 

jeg syns de er idioter som oppfører seg slik, og jeg syns at etter så lang tid er det på plass å kalle dem det egentlig. De har gjort seg fortjent til kallenavnet. Men jeg har ikke sagt det på en stund i allefall. Mulig jeg da det for noen år siden, men det var jo pga oppførselen dems da og. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det er flere i familien som ikke snakker med deg, og mannen din sier ærlig ifra om at du ber om bråk så er det på tide å lytte til mannen din. Det er bra gjort og tøft av mannen din å være ærlig. Det virker som at du må ta tak i deg selv og jobbe med  dine egne holdninger

Vi skal skilles nå. Så jeg tror ikke mannen hadde rett egentlig. Jeg vil skilles fordi jeg orker ikke krangle mer med han. Når han ikke får viljen sin så er det nettopp det han gjør. Så den biten har løst seg. Vi jobber sammen, og han betaler ikke lønnen min, og juger om hvor mye penger han har.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er fordi jeg har sagt i fra om at jeg ikke syns det er greit å bli behandlet sånn. Og bare derfor.

Vi møtes på samme tidspunkt hvert år, jeg og familien og da er det egentlig søsteren min som fortsetter krangelen fordi jeg er fremdeles blokker/de gidder ikke svare .. jeg spurte bare om hun hadde tenkt å avblokkere nå sist. Og før det sa jeg at det var dårlig gjort av de å ikke svare.. Men beskjeden jeg får tilbake er at jeg er en vanskelig person altså.. 

jeg syns de er idioter som oppfører seg slik, og jeg syns at etter så lang tid er det på plass å kalle dem det egentlig. De har gjort seg fortjent til kallenavnet. Men jeg har ikke sagt det på en stund i allefall. Mulig jeg da det for noen år siden, men det var jo pga oppførselen dems da og. 

Hva med in egen rolle i dette? Ser du ting du kunne gjort annerledes ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har brukt de siste fem årene på å gjøre mye annerledes. Jeg har begynt å trene, spiser sunt, sluttet med tobakk etter hand ønske.. pynter meg etter hans ønske..

han har ikke endret noe. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn, hadde jeg ikke hatt en unge, hadde jeg begynt igjen. Med tobakk og fet mat. Digger egentlig å la alt skli ut. Jeg har ikke no glede av en mann likevel, det er min sterkeste erfaring i livet til nå. Jeg har ikke hatt mange, men de jeg har hatt har bare tenkt på seg selv først, og nest, og til sist 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

...jeg syns de er idioter som oppfører seg slik, og jeg syns at etter så lang tid er det på plass å kalle dem det egentlig. De har gjort seg fortjent til kallenavnet. Men jeg har ikke sagt det på en stund i allefall. Mulig jeg da det for noen år siden, men det var jo pga oppførselen dems da og. 

Så dette begynte ikke pga en konflikt i sommer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, jeg har brukt de siste fem årene på å gjøre mye annerledes. Jeg har begynt å trene, spiser sunt, sluttet med tobakk etter hand ønske.. pynter meg etter hans ønske..

han har ikke endret noe. 

Hva har dette å gjøre med konflikten med slekta di?

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette å gjøre med konflikten med slekta di?

Tråden handler om mannen… vil du ha hele sammenhengen syns jeg du kan sette i gang å lese☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så dette begynte ikke pga en konflikt i sommer.

Nei, sikkert ikke. Jeg bryr meg ikke lenger. Jeg syns bare det er trist når jeg må se dem en gang i året , for da blir jeg minnet på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...