Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt ett fwb forhold til en opptatt mann i flere år. Fordelen for meg er at jeg får bare de positive sidene med han, da jeg aldri kunne tenkt meg noe forhold enda han er min store kjærlighet så hadde ett forhold ødelagt det fine vi har. Og kan i grunn ikke tenke meg noen annen mann å være intim med og finne på litt mer artig sex med.  Og jeg liker best å være alene men litt selskap innimellom er perfekt.

Flere som trives med en slik ordning? 

Anonymkode: 0b069...d85

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stortrives med tanke på at kona og barna hans ikke vet noe. Syns det er kjempespennende å være en del av det sviket. Jeg har jo også mye makt. Mannen vet at jeg kan fortelle familien hans når som helst. Det er fint for da får jeg som jeg vil. Det er ekte kjærlighet. Legger meg med god samvittighet.

Anonymkode: f578e...033

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jeg100% enig i, faktisk et tema som er veldig underkommunisert i dagens samfunn. Har også en person som jeg verdsetter for høyt til å være i et forhold med.

Anonymkode: 31718...20b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, det har gått mange minutter uten at noen kommer inn og kjefter.

Jeg har også hatt et sånt forhold som fungerte godt, da jeg ikke var interessert i noe "seriøst" forhold og han hadde heller ingen planer om å skille seg. Men det var en fin og uforpliktende relasjon, sex og vennskap. Jeg var en han kunne betro seg til om ting han ikke snakket med andre om, og for meg var han litt mentor da han hadde jobbet lenge i bransjen jeg hadde startet i. Vi ble nok glade i hverandre og brydde oss om hverandre, men det var aldri den store kjærligheten og vi bare avsluttet som venner da jeg møtte en annen.

Anonymkode: 279e7...3f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg stortrives med tanke på at kona og barna hans ikke vet noe. Syns det er kjempespennende å være en del av det sviket. Jeg har jo også mye makt. Mannen vet at jeg kan fortelle familien hans når som helst. Det er fint for da får jeg som jeg vil. Det er ekte kjærlighet. Legger meg med god samvittighet.

Anonymkode: f578e...033

😆

Kan vel fungere greit om man overhodet ikke plages av samvittighet og ingen avslører det.

Anonymkode: 3e6a9...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...