Gå til innhold

Microgynon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal nå begynne på Microgynon, fordi jeg slei med humørsvingninger på mine tidligere p-piller.

Noen erfaringer med Microgynon? Er det likt hormoninnhold i alle pillene på brettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, alle pillene er like. Du tar piller i 21 dager, og har så en ukes pause uten piller i det hele tatt. Jeg har brukt Microgynon i, øh, fire år eller noe sånt, og er helt fornøyd. Bivirkninger har jeg ikke merket i det hele tatt - bortsett fra at menssmertene mine er helt borte. ;) Det er riktig nok mulig at huden min har blitt noe mer ustabil og at jeg har lagt på meg litt, men det kan like gjerne skyldes mine egne uvaner... :rodme:

Microgynon er for øvrig blant de eldste pillene på markedet, og de har ganske høyt hormoninnhold i forhold til mange nyere merker, tror jeg. Jeg for min del trenger masse hormoner hvis det skal ha noen effekt på menssmertene, men det er jo ikke alle som er interessert i det.

Skrevet

Jeg har brukt Microgynom i 3 år og har nettopp sluttet da disse ikke virket bra på meg. Menssmertene ble ikke bedre. Humørsvinginger, og sex-lysten ble ganske dempet.

Jeg har defor sluttet med pillen og vi har gått over til kondom i de usikre periodenen.

Tror det er veldig forskjellig fra person til person hvordan du reagerer på de foskjellige p-pillene.

Greit og prøve for å se hvordan de virker på deg

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...