AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Vanligvis når han ligger på venstre side, er det lite til ingen snorking, men i dag tar han helt av🙉 Samt at han ruller over på rygg hele tiden, og da er det jo mye verre. Og han snur seg til høyre siden, altså mot meg - holder rundt meg med hele kroppen, og snorker meg bokstavelig i øret😆 Vanligvis pleier det å holde å gi han en liten dytt, også snur han seg "rett" vei, men i dag funker det ikke🤯😅 Jeg føler meg litt slem som "maser" på han midt på natten😱🙈 Er det noen som har noen tips og råd?🙏 Anonymkode: 1a9fe...c79
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Separate soverom med "ekteskapelige visitter" før dere skal sove Anonymkode: 42ed2...478 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Jeg ligger på sofaen nå 🙄 Snorking, mumling, smatting og tar skikkelig i for å få ut høylytte fiser 😮💨 Jeg blir helt gal av han. Anonymkode: 876bd...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 Gjesterom eller sofa. Send han så til lege for utredning for søvnapne. Anonymkode: 3edc0...2b0 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Skrevet 1. juli 2023 åå 😄 kan huske enkelte slike netter også fra den tiden jeg hadde mann. Det er irriterende. Det pleide å være spesielt ille hvis han hadde drukket litt for mye alkohol. Da var det separate soverom fra starten av. Problemet var bare at veggene ikke klarte å hindre snorkinga å synge langt inn i andre hjørner av huset. Skjedde i singleperioden også faktisk; var på fjelltur med overnatting i telt. Vi var ei stor gruppe. Ei natt kom jeg i skade for å ha teltet mitt for nære en som snorket veldig høylytt. Fikk ikke sove og ble riktig forbanna. Irritert og uopplagt hele neste dag. Søvn er bare så ufattelig viktig for eget velvære. Søvnmanko er like ille som å være veldig bakfull. Anonymkode: db741...6cd
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Skrevet 1. juli 2023 Det er ikke anbefalt med samsoving når det går utover søvnkvalitet, det er jo viktig med god søvn bare for å fungere i hverdagen, det er også veldig usunt å ikke få sove ordentlig i lengden. Min kjæreste sovner på 2 sekunder og snorker og mumler. Jeg har alltid vært "dårlig" til å sove, bruker lang tid på innsoving og har ikke kjangs med bråk, våkner av ingenting også, ligger ofte oppe hele kvelder. Så en helt elendig match i senga på den måten 😂 Han er ikke stor fan av det, men det blir separate soverom når vi flytter sammen. Vi kommer fremdeles til å ha like mye sex, og jeg kan også gi det et forsøk å sovne i armene hans, men jeg må ha et rom å gå til om det ikke funker, i all fall i hverdagene. Kan dere innrede et gjesterom, eller kanskje i verste fall ha en sovesofa et sted? Anonymkode: a6050...a70
Hill83 Skrevet 1. juli 2023 #8 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vanligvis når han ligger på venstre side, er det lite til ingen snorking, men i dag tar han helt av🙉 Samt at han ruller over på rygg hele tiden, og da er det jo mye verre. Og han snur seg til høyre siden, altså mot meg - holder rundt meg med hele kroppen, og snorker meg bokstavelig i øret😆 Vanligvis pleier det å holde å gi han en liten dytt, også snur han seg "rett" vei, men i dag funker det ikke🤯😅 Jeg føler meg litt slem som "maser" på han midt på natten😱🙈 Er det noen som har noen tips og råd?🙏 Anonymkode: 1a9fe...c79 Sånn bpap maskin eller hva det heter fikser det lett. har mannen din søvnapné får han dekket det via sykehus visst ikke koster det ca 10 tusen. jeg bruker det og får mye bedre kvalitetssøvn. Før måtte jeg sove middag pga trøtthet noe jeg slipper nå 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå