AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Hei! Jeg skrev tråd her angående dette for ca 2 mnd siden, men finner den dessverre ikke, derfor oppsummerer jeg kort her: I mitt første innlegg skrev jeg om en nær nabo jeg har blitt god venn med ( varte i ca 8 mnd ), før hun plutselig ble helt stille. Det har vart i over 3 mnd nå. Dette gikk virkelig fra hot to cold og jeg kunne ikke skjønne hva jeg hadde gjort galt siden hun plutselig ble stille. Hun er ufør og har ikke sagt hvorfor, så for alt jeg vet så kan hun ha blitt veldig deprimert f.eks. Men en dag da jeg var ute på dagtid med to venninner og så naboen min, så stoppet hun bare opp og ristet på hodet da jeg smilte og vinket til henne. Sendte henne melding ikke lenge etter dette om jeg hadde gjort noe galt, jeg fikk svar, men det var ikke noe svar på hva jeg spurte om. Siden dette har hun fortsatt ikke tatt kontakt og sier bare hei når vi møtes, det er tydelig at hun ikke vil prate. Det samme gjør hun med en annen venninne av meg som hun har hilst på via meg og vanligvis slått av en prat med henne også. Hun opplever også at naboen min overser henne. Vi har tenkt at hun kanskje er deprimert, men tanken om at hun hadde noe negativt å si om flere har fått meg til å tenke at kanskje dette er en måte hun er på? Hun virket heller ikke til å ha noen venner da vi omgikk hverandre, men kunne fortelle om korte vennskap som hadde endt pga ditt og datt, hvor hun har lagt veldig ut om de det gjelder. Tidligere har jeg vært veldig lei meg pga dette, samtidig også bekymret for henne. Men igår gikk jeg forbi hjemmet hennes og fikk se henne sitte der med ei dame på hennes alder som jeg ikke har sett før. Da tenkte jeg at hun kan tydeligvis omgås andre og kanskje dette er ei ny venninne. For alt jeg vet kan jeg være en av de gærne eks venninnene hun nå prater om til henne? Når jeg overhodet ikke kan skjønne hva jeg har gjort henne. Jeg syntes bare dette er så merkelig, det å gå fra vennskap ( trodde jeg ) til fremmede. Anonymkode: 696eb...71a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Herregud kom deg videre. Leste det første innlegget ditt også. Lær deg at folk kommer og går ut av livet, og at av og til får man aldri svar på hvorfor de dro. Anonymkode: e6a60...2dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Er du forelsket i henne? Anonymkode: 4b1c4...572
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er du forelsket i henne? Anonymkode: 4b1c4...572 Nei? Jeg er hetero og har kjæreste. Ts Anonymkode: 696eb...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå