AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Når du har hatt samme partner i 20 år.. vi begge har hatt sex med andre før vi ble sammen. fikk påvist HPV virus i fjor, aldri blitt sjekket for det før. Har jeg da hatt det i over 20 år? Anonymkode: 0a01f...bad
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Så vidt meg bekjent kan det ligge "latent". Men man kan selvsagt aldri 100% utelukke at man har pådratt seg det i senere tid ved utroskap (altså ved at partner har vært utro hvis man ikke har vært det selv). Anonymkode: a7e79...296 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så vidt meg bekjent kan det ligge "latent". Men man kan selvsagt aldri 100% utelukke at man har pådratt seg det i senere tid ved utroskap (altså ved at partner har vært utro hvis man ikke har vært det selv). Anonymkode: a7e79...296 At jeg f eks har blitt smittet som 18 åring og det ikke bryter ut før jeg er 40? nei ingen utroskap med noen av oss Anonymkode: 0a01f...bad
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så vidt meg bekjent kan det ligge "latent". Men man kan selvsagt aldri 100% utelukke at man har pådratt seg det i senere tid ved utroskap (altså ved at partner har vært utro hvis man ikke har vært det selv). Anonymkode: a7e79...296 Uff, det er så skummelt Å gå og lure på om man har det eller ikke, om det plutselig blusser opp. Anonymkode: 205bc...31b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At jeg f eks har blitt smittet som 18 åring og det ikke bryter ut før jeg er 40? nei ingen utroskap med noen av oss Anonymkode: 0a01f...bad Hvis du har fått utbrudd med kjønnsvorter nå er smitten ny. Det ligger ikke i dvale så lenge uten førstegangsutbrudd og jevnlige utbrudd Anonymkode: 6892a...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå