AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Jeg er mann og har verdens beste samboer som jeg elsker over alt på denne jorda. Vi har vært sammen i 15 år og har et herlig tenåringsbarn sammen. Alt er perfekt og jeg lever drømmelivet. For 6 år siden hadde vi en tung periode. Vi levde hver våre liv og gjorde aldri noe sammen. I denne perioden innledet jeg noe som mange sikkert vil se på som et forhold med ei tidligere veninne. Hun hadde akkurat kommet ut av et voldelig og destruktivt forhold, og mannskap vel si at vi trøstet hverandre. Dette «forholdet» har pågått siden da. Jeg har hele vegen vært tydelig på at jeg elsker min samboer høyere enn alt annet og at jeg aldri kommer til å forlate henne. Nå viser det seg imidlertid at denne andre har fått følelser for meg og inrømmet at hun er sjalu på min samboer. Vi bor på et lite sted og denne dama oppfører seg rart når hun møter meg og min samboer. Min samboer er ikke fra samme sted som meg (og den andre) og har dessuten (heldigvis) store problemer med å kjenne igjen folk. Jeg er likevel redd for at den andre skal avsløre oss. Hva skal jeg gjøre? Ønsker selvfølgelig ikke at min samboer skal finne ut av dette. Da er det i såfall «game over» for meg på alle fronter. Anonymkode: 4d826...007
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Hva tenker du selv? Anonymkode: 9e71b...f5a 6 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Forøvrig har jeg et fåfengt håp om at du ikke får den type oppmerksomhet du søker etter, men kjenner jeg KG rett så er det bare snakk om tid. Anonymkode: 9e71b...f5a
Populært innlegg Macro Skrevet 30. juni 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 30. juni 2023 Jeg tenker at det viktigste vi alle kan gjøre nå er å holde fokus på Moxnes. Alt annet kan vente. 53 20
Majer Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Spør samboer om du kan være sammen med begge? Elsker hun deg vil hun at du skal være lykkelig. 2
Gjest Chroma Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 Hvorfor ikke bare flytte til et land hvor det er lovlig for deg å være gift/samboer med begge?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #7 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er mann og har verdens beste samboer som jeg elsker over alt på denne jorda. Vi har vært sammen i 15 år og har et herlig tenåringsbarn sammen. Alt er perfekt og jeg lever drømmelivet. For 6 år siden hadde vi en tung periode. Vi levde hver våre liv og gjorde aldri noe sammen. I denne perioden innledet jeg noe som mange sikkert vil se på som et forhold med ei tidligere veninne. Hun hadde akkurat kommet ut av et voldelig og destruktivt forhold, og mannskap vel si at vi trøstet hverandre. Dette «forholdet» har pågått siden da. Jeg har hele vegen vært tydelig på at jeg elsker min samboer høyere enn alt annet og at jeg aldri kommer til å forlate henne. Nå viser det seg imidlertid at denne andre har fått følelser for meg og inrømmet at hun er sjalu på min samboer. Vi bor på et lite sted og denne dama oppfører seg rart når hun møter meg og min samboer. Min samboer er ikke fra samme sted som meg (og den andre) og har dessuten (heldigvis) store problemer med å kjenne igjen folk. Jeg er likevel redd for at den andre skal avsløre oss. Hva skal jeg gjøre? Ønsker selvfølgelig ikke at min samboer skal finne ut av dette. Da er det i såfall «game over» for meg på alle fronter. Anonymkode: 4d826...007 Nei, du elsker ikke henne ikke over alt på jorden. Ingen mann (eller kvinne) med respekt for seg selv og sin partner går bak ryggen til den andre. Har dere sex? Et vennskap bak samboeren din sin rygg? Hva er greia og hva er du redd for at skal komme ut? Du lever drømmelivet fordi du har to damer? En holder ikke? Du er jo mer redd for at dette skal komme ut enn hvordan det vil påvirke din samboer og barn, avslutte det hele eller hvordan du kan være en god og ærlig mann som respekterer den du er sammen med. P.A.T.E.T.I.S.K! Anonymkode: 63c67...4f3 15 2 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #8 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva tenker du selv? Anonymkode: 9e71b...f5a Alt 1: Erkjenne alt og bli singel. Min samboer tilgir meg aldri. Alt 2: Ikke si noe, late som ingenting og håpe at hun holder kjeft 🤐 Anonymkode: 4d826...007
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #9 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, du elsker ikke henne ikke over alt på jorden. Ingen mann (eller kvinne) med respekt for seg selv og sin partner går bak ryggen til den andre. Har dere sex? Et vennskap bak samboeren din sin rygg? Hva er greia og hva er du redd for at skal komme ut? Du lever drømmelivet fordi du har to damer? En holder ikke? Du er jo mer redd for at dette skal komme ut enn hvordan det vil påvirke din samboer og barn, avslutte det hele eller hvordan du kan være en god og ærlig mann som respekterer den du er sammen med. P.A.T.E.T.I.S.K! Anonymkode: 63c67...4f3 Vi snakker sammen flere ganger hver dag. Gode og fortrolige samtaler om tema jeg ikke kan ta opp med samboer. Har sex og støtter hverandre. Vi er bestevenner, men vil jo ikke at dette skal komme ut. jeg elsker min samboer over alt og vil leve resten av livet med henne. Hun og jeg har drømmelivet, men trøstet meg med den andre og greier ikke kutte henne ut. Anonymkode: 4d826...007
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #10 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi snakker sammen flere ganger hver dag. Gode og fortrolige samtaler om tema jeg ikke kan ta opp med samboer. Har sex og støtter hverandre. Vi er bestevenner, men vil jo ikke at dette skal komme ut. jeg elsker min samboer over alt og vil leve resten av livet med henne. Hun og jeg har drømmelivet, men trøstet meg med den andre og greier ikke kutte henne ut. Anonymkode: 4d826...007 Nei, du elsker henne ikke. Man gjør ikke slik mot den man elsker. Da lar du henne gå, for hun fortjener bedre enn deg. Anonymkode: 63c67...4f3 11 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #11 Skrevet 30. juni 2023 Sist så gikk vel fortellingen ut på at denne elskerinnen lagde «helvete» for deg og trua med å fortelle samboeren din om dette var det ikke? kan du ikke ihvertfall finne på noe nytt hvis du skal trolle. Anonymkode: 6f232...82e 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #12 Skrevet 30. juni 2023 Sommerferie ja. Hvis ikke så må ts stålsette seg, for samboeren får vite om dette snart. Du har ikke hatt et 'forhold', du har et forhold på si og lever et dobbeltliv. Du elsker kun to ting, og det er å få både pose og sekk. News flash: boblen din sprekker snart. Da har du en tom pose og en tom sekk. Kos deg *moahahha* Anonymkode: fccf1...145 8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #13 Skrevet 1. juli 2023 Macro skrev (2 timer siden): Jeg tenker at det viktigste vi alle kan gjøre nå er å holde fokus på Moxnes. Alt annet kan vente. ha ha ha ha... du får nå sagt det. Nei ts. Du har satt deg i en vanskelig situasjon på en måte. Jeg er litt i lignende. Jeg er den single elskerinna som har fått følelser. Men det er lenge siden jeg sa at jeg hadde følelser faktisk 5 år siden. Jeg vet han aldri vil forlate familien i hvertfall slik det ser ut nå da. Og det er greit. Jeg lever godt med å være single og få den positive biten av han. Vi og bor på samme sted, men jeg kjenner jeg skyr plassen hvis jeg treffer "fruen". Jeg er ikke heldigvis noe spesielt sjalu på hun han har hjemme. Jeg er glad jeg slipper alle de forpliktelsene hans hjemme og bli for mye innblandet i deres forhold. Jeg mener alt er hans ansvar da han er den som er i forhold. Livet er ikke svart hvitt. Jeg har hele mitt liv vært i mot utroskap og alt det der, men nå har jeg havna midt oppi ett opplegg selv så skal aldri si aldri. Jeg elsker denne mannen og vi har hatt så mye moro sammen at jeg vil ikke miste han. Men han har aldri lagt skjul på ovenfor henne at vi er venner. Enten har de åpent forhold eller noe, det vet jeg ingenting om. Får nok mye pepper her nå. Men det er han som er min store kjærlighet og ingen over og ingen under og ingen ved siden av. Så du må jo bare si til hun på siden at du vil ikke forlate samboeren din. Forhåpentligvis så velger hun enten å gå videre eller så vil hun fortsette å treffe deg og akseptere situasjonen og ønske å ha deg i litt i livet sitt og. Hilsen kvinne Anonymkode: 590b6...da5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #14 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alt 1: Erkjenne alt og bli singel. Min samboer tilgir meg aldri. Alt 2: Ikke si noe, late som ingenting og håpe at hun holder kjeft 🤐 Anonymkode: 4d826...007 hva tenker du å velge? Har en viss følelse for at du går for nummer 2. Anonymkode: 590b6...da5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #15 Skrevet 1. juli 2023 Ettersom du er en såpass dårlig person så kan du fortsette å handle i tråd med det og utnytte situasjonen med elskerinna di frem til hun blir dritt lei eller kona di finner det ut. Forhåpentligvis ender du til slutt opp med at ingen av de vil ha deg. Lykke til. Anonymkode: 03b62...03d 6 1
Virrevirrevapp Skrevet 1. juli 2023 #16 Skrevet 1. juli 2023 Det går nok som på amerikansk film: dette kommer for en dag, begge dumper deg og de to blir bestevenninner 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #17 Skrevet 1. juli 2023 Kinkig situasjon. Dere er bestevenner, snakker flere ganger daglig og har sex - det er ikke et "forhold", det er et forhold. Du har to kjærester. Det er jo et mirakel at det ikke har vært noe kluss før nå, disse greiene pleier å ende med at en eller begge får følelser, at en eller begge begynner og synes det er jævlig å stå i spagaten og lyve for andre og begynner å kjenne på samvittigheten, eller at det blir oppdaget. Du må jo avslutte det med elskerinna (eller samboer) da, dette med å ha to damer på den måten funker bare ikke i lengden. Hun kommer til å bli knust, få kjærlighetssorg, et av stadiene er at hun blir forbanna og hater deg. Så om hun ikke akkurat koker kaninen din eller henger opp bildet ditt over hele byen og skriver svin på, så er det en viss fare for at hun på et stadie gir blanke faen i om samboeren din får vite, hun kan få lyst til å at hun skal vite det og sørge for det på ene eller andre måten. Jeg aner ikke, jeg kjenner henne selvsagt ikke, og jeg tror ikke man selv vet engang hvordan man kan komme til å reagere. Men det er nok ikke helt sikkert du klarer å komme deg ut av dette uten en skramme. Men du - nå er du det destruktive forholdet hennes. Du kjører henne i grøfta nå. Jeg håper egentlig du blir avslørt. Anonymkode: 7c677...b55 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #18 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi snakker sammen flere ganger hver dag. Gode og fortrolige samtaler om tema jeg ikke kan ta opp med samboer. Har sex og støtter hverandre. Vi er bestevenner, men vil jo ikke at dette skal komme ut. jeg elsker min samboer over alt og vil leve resten av livet med henne. Hun og jeg har drømmelivet, men trøstet meg med den andre og greier ikke kutte henne ut. Anonymkode: 4d826...007 For en sutrekopp! Du har rotet deg inn i dette selv. Kanskje du skal begynne å ta litt ansvar. Greier ikke kutte ut elskerinnen, og fortviler over at samboer kan finne d ut, og kutte deg ut. Jeg håper samboeren finner d ut, så hun slipper å bli lurt og bedratt i enda flere år. Etter 6 år i senga er s ikke rart at elskerinnen har følelser heller. Du er jo bare en drittsekk mot begge damene. Anonymkode: 45210...ed3 6 1
Gjest Elooon Skrevet 1. juli 2023 #19 Skrevet 1. juli 2023 Kjipt når det skjer. Vær ærlig og si rett ut til henne at du har ikke samme følelser tilbake, det er dama de du elsker. Hvis hun ikke respekterer det så ignorer henne og bruk tiden din på dama de. En gang går nok følelsene over når hun ser og vet du ikke har samme følelser tilbake og det aldri kan bli dere to. Med mindre du vil og har følelser for henne tilbake. Utroskap er unødvendig ja, men det skjer. Det er en del av livet. Det er ikke stakkars dama hvis hun ikke vet om utroskapen. Denne hendelsen er også 6 år siden. Skjedd er skjedd. Fortiden kan ingen endre på. Hadde vært annerledes hvis utroskapen skjedde her og nå, og ikke i fortiden. Det er uansett aldri grunn til å være frekk mot andre og skrive æsj til noen.
Snok1 Skrevet 1. juli 2023 #20 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, du elsker ikke henne ikke over alt på jorden. Ingen mann (eller kvinne) med respekt for seg selv og sin partner går bak ryggen til den andre. Hvordan og hvorfor kan du fremme slike bastante meninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå