Knøttet Skrevet 16. juni 2008 #921 Skrevet 16. juni 2008 Så kjent så kjent Alt bra, men blir satt igang til torsdag siden lillebror har sluttet å legge på seg! Godt det ikke bare er meg Så bra at du blir satt i gang! :juhu: Må være herlig å ha en dato å forholde seg til! :-D moro at du fikk lurt med mannen på Sex and the city
^^Sunny^^ Skrevet 16. juni 2008 #922 Skrevet 16. juni 2008 HURRA FOR TORSDAG !!!! åÅH..Så deilig å ha en dato !!! Jeg skal hvertfall tenke masse masse på deg hmm.. Du blir vel så travel nå etterpå at du ikke får kommet deg innom KG ? MASSE LYKKE TIL BIZZY !!!! Tenk snart 3 barns-mamma :rødme:
Gjest Pysepus Skrevet 16. juni 2008 #923 Skrevet 16. juni 2008 Å, så gøy med igangsetting! :juhu: Dere får kose dere mye på kino i kveld! Det skulle jo bare mangle at du fikk ham med deg på det
Gjest imli Skrevet 16. juni 2008 #924 Skrevet 16. juni 2008 Oi, da er du trebarnsmor innen torsdag! :juhu:
Gjest Fisk73 Skrevet 16. juni 2008 #925 Skrevet 16. juni 2008 Åh, så hyggelig å lese hos deg bizzy!! Torsdag altså, hjelpe meg! Du er snart TRE BARNS MAMMA!!!! :juhu: :juhu: Ønsker deg masse, masse lykke til Blir så glad på din, og familien din, sine vegne
bizzy Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #926 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Godt det ikke bare er meg Så bra at du blir satt i gang! Må være herlig å ha en dato å forholde seg til! moro at du fikk lurt med mannen på Sex and the city HURRA FOR TORSDAG !!!! åÅH..Så deilig å ha en dato !!! Jeg skal hvertfall tenke masse masse på deg hmm.. Du blir vel så travel nå etterpå at du ikke får kommet deg innom KG ? MASSE LYKKE TIL BIZZY !!!! Tenk snart 3 barns-mamma :rødme: Å, så gøy med igangsetting! :juhu: Dere får kose dere mye på kino i kveld! Det skulle jo bare mangle at du fikk ham med deg på det Oi, da er du trebarnsmor innen torsdag! :juhu: Åh, så hyggelig å lese hos deg bizzy!! Torsdag altså, hjelpe meg! Du er snart TRE BARNS MAMMA!!!! :juhu: :juhu: Ønsker deg masse, masse lykke til Blir så glad på din, og familien din, sine vegne Helt utrolig å tenke på!! Bare dager igjen! Litt skrekkblandet fryd her i gården Endret 16. juni 2008 av bizzy
bizzy Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #927 Skrevet 16. juni 2008 :dåne: Har gjort tidenes brøler i dag :dåne: Jørgen var sliten og umulig ved middagsbordet i dag.. Jeg blingset på klokken og spurte om han var ferdig med å spise og heller ville legge seg. Joda han ville mye heller legge seg enn å spise mer mat Så da tok mor med seg surveungen på badet og tok kveldsstell, ga astmamedisin, leste bok og sang litt før han sov så søtt i sengen sin. Til det jeg trodde var normal leggetid klokken 19.30... Satte meg ned med datan og koste meg litt, før jeg plutselig legger merke til klokken nede i høyre hjørne... Som i stedet for å vise 19.45.. Viste 18.45 :dåne: Mon tro når vi må opp i morgen tidlig Jaja, trøtt var han visst i allefall... Men nå har jeg utrolig dårlig samvittighet for at han ikke fikk i seg mer mat
Hedda22 Skrevet 16. juni 2008 #928 Skrevet 16. juni 2008 åå så kjekt å få en dato nå da.. masse lykke til på torsdag! tenker på deg!
skogmusa Skrevet 16. juni 2008 #929 Skrevet 16. juni 2008 HURRA for en enderlig dato.Gleder meg til å høre om tvillingene deres når de har kommet ut.Lykke til
krisfo Skrevet 16. juni 2008 #930 Skrevet 16. juni 2008 Så utrolig spennede og høre ! : - ) Følger spennende med Lykkelykkelykke til :-D
Hermione Skrevet 17. juni 2008 #931 Skrevet 17. juni 2008 Spennande! Lykke til! Følger med her, sjølv om eg ikkje er så flink til å legge igjen spor
Pasha Skrevet 17. juni 2008 #932 Skrevet 17. juni 2008 spennende! snart har du små bebbisene dine hos deg
Gjest Fisk73 Skrevet 17. juni 2008 #933 Skrevet 17. juni 2008 :dåne: Har gjort tidenes brøler i dag :dåne: Jaja, trøtt var han visst i allefall... Men nå har jeg utrolig dårlig samvittighet for at han ikke fikk i seg mer mat Jørgen tålte det nok Bare håper han ikke våknet tiiiiidlig, tiiiiidlig i dag da..? Kanskje han nå har fått sovet godt og lenge og er mer uthvilt? Bare til informasjon, jeg tror jeg har gjort verre ting med søskene mine, sånn uten å gå i detaljer... Nå er det bare få dager igjen her!!! :juhu: :juhu:
Gjest Hegepege Skrevet 18. juni 2008 #934 Skrevet 18. juni 2008 Hei igjen Bizzy Vil bare ønske deg masse lykke til med fødselen i morgen, i tilfelle jeg mot formodning ikke skulle kommet meg inn her idag og i morgen Nå skal det vel bli deilig å ha tvillingene ute i den store verden tenker jeg.. Tenk, du er snart 3-barns mamma Klem fra meg
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #935 Skrevet 18. juni 2008 ÅÅ! Her har det skjedd mye Bizzy!! Ønsker deg utrolig lykke til i morgen! Tenk, snart får du se de to små i magen din :juhu: Skal tenke på deg, lykke til!
Gjest Madden Skrevet 18. juni 2008 #936 Skrevet 18. juni 2008 Hei vennen! Følger spent med, og skal tenke masse på deg på torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå