Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Høres ut som du hadde en herlig dag igår! Lykke til på riksen idag!

Nattesøvnen hørtes ikke så grei ut nei, men snart er magen vekk og *poff* 2 bebisser og 1 storebror :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Høres ut som dere hadde en kjempefin dag ute i går :)

Håper du får sove nå da, snart blir det vel enda mindre nattesøvn- med to små søte som skriker ;) Nei da, skal ikke "skremme" deg... Eller, du vet jo hvordan det er du da som har en fra før :)

Lykke til på kontroll i dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Egon..! *mimre* Husker siste gang vi var på Egon i Bergen, det var like før vi skulle flytte, og du hadde stor flott mage med Jørgen inni! :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du hadde en herlig dag igår! Lykke til på riksen idag!

Nattesøvnen hørtes ikke så grei ut nei, men snart er magen vekk og *poff* 2 bebisser og 1 storebror :-D

:ler: *poff* komplett familie og veldig full bil :ler:

:vinke:

Høres ut som dere hadde en kjempefin dag ute i går :)

Håper du får sove nå da, snart blir det vel enda mindre nattesøvn- med to små søte som skriker ;) Nei da, skal ikke "skremme" deg... Eller, du vet jo hvordan det er du da som har en fra før :)

Lykke til på kontroll i dag! :-D

Søvnen er ikke noe å skryte av, men ellers så er dagene helt fantastiske for tiden!!

Blir nok ikke mye nattesøvn når tvillingene er kommet heller nei ;) Men gleder meg uansett til å ta fatt på oppgaven!

Åh, Egon..! *mimre* Husker siste gang vi var på Egon i Bergen, det var like før vi skulle flytte, og du hadde stor flott mage med Jørgen inni! :)

*klem*

Husker den dagen veldig godt jeg også!!! Må nok komme å besøke deg i Bergen å dra en tur på Egon i solskinnet, spise sandwich og drikke en gigastor cola!!! *mimre mimre* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på kontroll igjen, alt ser fint ut, og også legen bemerket at magen virkelig har sunket over helgen :gravid: Tror ikke jeg får beholde den så mye lenger nå :hoppe: Begge to får godt med næring og alt ser flott ut etter forholdene :)

Etter kontrollen spiste jeg og mannen hver vår is i solveggen på riksen før mannen kjørte meg til søstern på Grünerløkka. Der koste jeg, søstern, mamma og Jørgen oss med å leke på lekeplassen, spise god lunsj og leke i søsterns leilighet. Var en utslitt gutt som sovnet som en stein i bilen halv åtte :sove:

Har med vilje vært litt ekstra aktiv i dag også i håp om at ting skal starte, og nå er jeg virkelig ikke sikker på om det ikke har hjulpet også :hoppe: Har hatt litt svake (dvs vonde men ikke veldig vonde) rier hver halvtime nå siden klokken 18.30! De varer i ca 1minutt hver og kommer på slaget hvert 30min!! SPENNENDE!!! Blir ekstremt skuffa dersom jeg nå går og legger meg og våkner uthvilt i morgen :fy: Har ikke sagt noe til svigers og mamma enda, vil vente til vi ser om det tar seg opp, kan jo være bare tullerier også... Har jo aldri opplevd starten på en normal fødsel, så der er jeg grønn ja!

Men skal i allefall pakke toalettmappen og bagen slik at det er klart før vi legger oss ;)

Håper jeg ikke er tilbake her i morgen!!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Glemte jo å fortelle om kommentarene jeg har fått i dag :ler:

Har blitt spurt av villt fremmede hele tre ganger i dag; Eh, unnskyld, men er det tvillinger? :fnise: Hmmm, lurer på om den ser stor ut jeg ;)

Satt i sofaen da mannen til min søster kom hjem, han kommenterte at jeg var stor, men ikke noe mer enn det. Men da jeg reiste meg og han fikk se meg i profil :fnise: "Å hælvete, ehh, unnskyld, men er det virkelig mulig :overrasket: "

Ellers er det vel ganske unødvendig å nevne at folk stirrer :roll: Først ser de på magen, ser vekk, og så ser de på magen igjen og virkelig stirrer.. Jaja, bare det ikke fortsetter slik etter at de er ute så skal jeg ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det er jo to der inne så er ikke rart magen er stor! Hadde det vært vanlig størrelse nå, hadde det jo vært altfor trangt for dem!

:hoppe: Jeg håper også du ikke er her i morgen :hoppe:

Åå så spennende :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Høres ut som om du har mange gode hjelpere rundt deg nå :)

Spennende med det som skjer nå :hoppe:

Godt å høre at alt står bra til, og jeg synes Jørgen høres ut som en super storebror!! En virkelig storsjarmør ;)

Her regner det som fy i dag, men litt opphold så jeg fikk sådd litt i krukker her. Spennende å se om det kommer opp noe på sikt her... :sjenert:

Heier på deg jeg!!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebilde tatt for 3minutter siden ;) Veldig dårlig, men størrelsen er jo synlig!

37+2 etter min formening, 36+4 etter sykehusets ;)

post-3326-1213130352_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Magebilde tatt for 3minutter siden ;) Veldig dårlig, men størrelsen er jo synlig!

Det var litt mage det ja...

Så moro at det er TO der!!! :juhu: Fine magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, spennende! :-D

:popcorn:

Morsomt med kommentarene da :fnise:

Eller synes du det blir slitsomt i lengden?

Fine magen! :-D

Er du høy? Det ser slik ut på bildet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Skjønner ikke helt de kommentarene om at magen din er så innmari stor..for det syns jeg ikke!! Den er vidunder-skjønn, og tenk - inni der ligger en lillesøster og en lillebror som strax skal ut!! :hjerte: :hjerte: Jeg sier det igjen og igjen..men det er liksom ganske uvirkelig å tenke på allikevel..og da lurer jeg på hvordan du har det altså! :fnise:

Håper at de riene dine er starten på fødsel, for nå kan de jo bare komme!!! :) Krysser fingre og tær og det som er for at du snart har dem på utsiden! Følger fortsatt spent med! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så spennende dette var da :)

Kom ut småtroll!

Magen din er jo så fin! Men du er jo såpass liten fra før at jeg knapt kan skjønne at det er plass til TO!!

Ser ut som magen har sunket betraktelig siden de siste bildene jeg har sett :)

Heia heia! Lykke til med forestående fødsel :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk flott mage du har!!! Er helt imponert!

Masse lykke til med fødsel som jeg håper er i gang. Blir spennende å høre hvordan fødselen går og hvordan livet med to små sjefer i huset er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er jeg igjen :sint: Riene var regelmessige de frem til klokken 2.. også dabbet de av, tror den siste var klokken 4 og etter det sov jeg helt til Jørgen våknet halv ni :overrasket: Mannen ble litt sen på jobb i dag! Jørgen sovnet halv åtte i går, så da sov han som en stein i 13 timer!! Deilig det!!

Har hatt et par rier i dag også, men ingen regelmessige. Men de varer i allefall i over ett minutt og tar godt tak, selv om jeg vet det blir mye værre etterhvert, men da håper jeg de i allefall har effekt og tar litt og litt av livmorhalsen! Kanskje de bestemmer seg for å komme i løpet av uken, hvis ikke så må jeg innrømme at jeg blir litt skuffa om det ikke er flat livmorhals og litt startende åpning til mandagens kontroll.. :sjenert:

I dag vi vært på sandvika og kost oss fra midt på dagen, og Jørgen fikk lyne McQueen t-shorte av tante M! Det var stas gitt, måtte skifte og ta den på med en gang :fnise: Jeg kjøpte meg nike sandaler, himmelske å gå med! Har jo hatt tilsvarende før, men de er helt utslitt. Blitt litt slitsomme dager, men deilig å bevege seg det jeg klarer, også håper jeg tyngdekraften kan være med på å sette litt fart i sakene her.. Hvis ikke får jeg forføre mannen ;) Det skal jo være effektivt kanskje?? Ikke det at det funket sist... Men skader jo absolutt ikke å prøve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...