Knøttet Skrevet 27. mai 2008 #781 Del Skrevet 27. mai 2008 for at alt så bra ut på kontrollen! :-D Så herlig at dere fikk 4d-bilde av jenta Håper på magebilde snart! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #782 Del Skrevet 27. mai 2008 Magen vokser og vokser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #783 Del Skrevet 27. mai 2008 Den nydelige jenta vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #784 Del Skrevet 27. mai 2008 Knøttet skrev: for at alt så bra ut på kontrollen! :-D Så herlig at dere fikk 4d-bilde av jenta Håper på magebilde snart! Ha en fortsatt fin dag! Bilder er lagt ut Var deilig med enda en ny god kontroll!!! Glemte forresten å skrive at jeg har fått en uke til, men med streng beskjed om å ta det mer med ro... Livmormunnen har begynt å trekke seg tilbake og har gått fra 3,78cm til 2,5cm på 10 dager. Legen regnet med at om jeg var flink så holder den i to uker til! Men hun ville ikke love noe lenger enn det, men det er jo lenge nok Da vil de vel ligge på rundt 2,5 og 3 kg, store nok til å klare seg fint :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 27. mai 2008 #785 Del Skrevet 27. mai 2008 Ååååååååå! Så moro å se bilder!!! Kjekt å høre at alt står bra til med dere alle sammen. Kjenner jeg sitter her og jubler inni meg (kan ikke juble høyt, mannen sitter her hjemme på hjemmekontor...). Jeg synes det er så MORO å følge dere!! Håper du får en strålende dag i dag, og TA DET MED RO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #786 Del Skrevet 27. mai 2008 Så kjekt å høre fra deg igjen! :juhu: Så bra at alt står bra til :-D Det er jo kjempebra hvis de kan holde seg inne i to uker til! Da er du jo i uke 37 da, så da burde det vel være bra? Er tvillinger også "normale" da når de kommer ut, altså at de ikke regnes som premature, eller? Kan ikke så mye av dette her jeg... Og den fine gravidmagen din da! Kan se at det er en tvillingmage ja Du får kose deg i det fine været og slappe mye mye av, for ikke å snakke om å spise is!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #787 Del Skrevet 27. mai 2008 Åå for en fin tvillingmage!! Er det veldig tungt? :klø: Og så gøy å se jenta deres inni magen!! Da får man jo ett lite inntrykk av hvordan hun kommer til å se ut utenfor også! Håper du hadde en flott weekend og at du får en fin ettermiddag! Og bra at Jørgen er bra igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. mai 2008 #788 Del Skrevet 28. mai 2008 Skal sende deg sms ja. Fiiiine du er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mai 2008 #789 Del Skrevet 28. mai 2008 Næmmen, så søt ei jente! :rødme: Kjempefin, stor mage! :-D Ser ikke ut som du har lagt på deg andre steder enn magen Åj, to uker til bare? Dårlig gjort å snike slik, altså! Neida, bare tuller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #790 Del Skrevet 28. mai 2008 Fisk73 skrev: Ååååååååå! Så moro å se bilder!!! Kjekt å høre at alt står bra til med dere alle sammen. Kjenner jeg sitter her og jubler inni meg (kan ikke juble høyt, mannen sitter her hjemme på hjemmekontor...). Jeg synes det er så MORO å følge dere!! Håper du får en strålende dag i dag, og TA DET MED RO!!!! :rødme: Er jo litt morsomt å vise frem.., er stolt av lille jenta vår og magen, selvom den er mest i veien for tiden Tar det med ro ja!! Pysepus skrev: Så kjekt å høre fra deg igjen! :juhu: Så bra at alt står bra til :-D Det er jo kjempebra hvis de kan holde seg inne i to uker til! Da er du jo i uke 37 da, så da burde det vel være bra? Er tvillinger også "normale" da når de kommer ut, altså at de ikke regnes som premature, eller? Kan ikke så mye av dette her jeg... Og den fine gravidmagen din da! Kan se at det er en tvillingmage ja Du får kose deg i det fine været og slappe mye mye av, for ikke å snakke om å spise is!!! Tvillingene regnes også som ferdige og innen termin ved uke 37 Mange som mener at neida da er du jo liiiiten da hvis det er to der inne! Ehhh :klø: Må få lov til å si meg uenig i det, føler meg nemlig enorm Reka skrev: Åå for en fin tvillingmage!! Er det veldig tungt? :klø: Og så gøy å se jenta deres inni magen!! Da får man jo ett lite inntrykk av hvordan hun kommer til å se ut utenfor også! Håper du hadde en flott weekend og at du får en fin ettermiddag! Og bra at Jørgen er bra igjen!! Er tungt ja! 15kg som liksom står rett ut.. Vi tror jenta ligner litt på jørgen, så blir veldig spennende! Ble litt rørt begge to da vi fikk så fint bilde av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 28. mai 2008 #791 Del Skrevet 28. mai 2008 bizzy skrev: :rødme: Er jo litt morsomt å vise frem.., er stolt av lille jenta vår og magen, selvom den er mest i veien for tiden Tar det med ro ja!! Jeg synes hvertfall det er kjempemoro å se på bilder!! Tenk at nå har det ikke lenge igjen før dere får hilse på de to små! :juhu: Gleder meg til bider da jeg! Nei, tilbake til bøkene her igjen... Sitter her og skriver om merkevarer.... Ville helst ha vært i skog og mark med den "lille" sorte. Får dårlig samvittighet i slike perioder som dette. Blir veeeeldig rolig for han staaakkar... Forresten, er Jørgen frisk igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #792 Del Skrevet 28. mai 2008 Mayamor skrev: Skal sende deg sms ja. Fiiiine du er... Da håper jeg virkelig at vi er hjemme og har hode over vannet! Har så lyst til å se deg igjen!!! Koser meg med mine siste uker som gravid selv om det til tider er fryktelig tungt og smertefullt, så er det alikevel helt fantastisk Elsker å være gravid selv om jeg gjerne skulle vært i mye bedre form! Knøttet skrev: Næmmen, så søt ei jente! :rødme: Kjempefin, stor mage! :-D Ser ikke ut som du har lagt på deg andre steder enn magen Åj, to uker til bare? Dårlig gjort å snike slik, altså! Neida, bare tuller Ikke sant!! Vi syns hun ser helt fantastisk nydelig ut Har ikke lagt på meg annet enn på magen og pittelitt på puppene, så fornøyd med det! Var heldig sånn sett sist også Hehe, sniker mer enn gjerne jeg Men så er det ikke bare jeg som bestemmer, men har veldig følelsen av at ting er nært forestående for tiden Masse harde kynnere som gjør det vanskelig å puste, dvs blir veldig tungpustet, og jeg kjenner de tar foran nederst på magen, og noen av de følges også av mensmurringer i ryggen, så her tipper jeg det er litt modning på gang Jaja håper de holder seg på plass halvannen uke til slik at vi er på Riksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #793 Del Skrevet 28. mai 2008 I dag har vi hatt vaskehjelp igjen Jeg har vært en liten tur på butikken (jada... vet jeg ikke skulle, men bare måtte ut en tur...) Kjøpte frisk ananas og jordbær til kveldskos og to buketter med Cala, en til stuebordet og en til spisestuebordet! Ble så koselig så :D Ellers har dagen blitt tilbragt på sofaen halvveis liggende! Heldigvis kom leietakeren innom på en kroneis og litt koselig prat et par timer midt på dagen! Sånne små ting, blir store høydepunkt når man kjeder seg mye av tiden Men ved halv fem tiden ble jeg utrolig dårlig, så da måtte jeg gå å legge meg litt på et kaldt soverom og sov til klokken 18! Det gjorde underverker for kroppen, men vondt i sjelen siden jeg da sov bort mesteparten av ettermiddagen med Jørgen Gleder meg til dagene kommer i orden igjen og jeg kan hente han tidlig i barnehagen og bare koooose oss med lek og middagslaging! Krysser fingrene for at lillebror og lillesøster blir enkle å ha med å gjøre, slik at dette lar seg gjøre i løpet av sommeren/høsten Men nå, koooooose meg med oppskåret frukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #794 Del Skrevet 28. mai 2008 Fisk73 skrev: Jeg synes hvertfall det er kjempemoro å se på bilder!! Tenk at nå har det ikke lenge igjen før dere får hilse på de to små! :juhu: Gleder meg til bider da jeg! Nei, tilbake til bøkene her igjen... Sitter her og skriver om merkevarer.... Ville helst ha vært i skog og mark med den "lille" sorte. Får dårlig samvittighet i slike perioder som dette. Blir veeeeldig rolig for han staaakkar... Forresten, er Jørgen frisk igjen nå? Oj, der var det jo kommet et innlegg innimellom mine Er veldig glad i å se på bilder jeg også, spesielt av gravide mager og små babyer både i og utenfor magen *smelt* Tiden har gått fort, og plutselig så ble det liksom veldig nærme Vi gleder oss veldig!!! Og bilder det kommer Jørgen er frisk igjen, fremdeles snørrete, men i god form og matlysten er tilbake!! Lykke til med siste innspurt på skolefronten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda22 Skrevet 28. mai 2008 #795 Del Skrevet 28. mai 2008 så kjekt at det gikk bra på kontrollen, og for en fin jente:) og mage:) gleder meg til min blir litt større, sånn at jeg ser litt gravid ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. mai 2008 #796 Del Skrevet 28. mai 2008 Åååå så herlig å høre at det gikk så bra på kontrollen!!! Og så utrolig flott mage du har bizzy!!! Du er jo kjempeheldig som har vokst bare over magen og puppene, skikkelig fiiiiin gravid altså!! Og jeg syns ikke den magen var så stor egentlig..det er jo tross alt to babyer inni der! Og det bildet av lillesøster... Fikk helt tårer i øynene jeg altså...tenk det da, om få dager (er jo ikke mange dagene selv om det kanskje blir snakk om et par uker til!) har du både henne og lillebror i armene!! Det er ikke lenge igjen nå altså! Blir så spennende å følge med i innspurten nå også, jeg sitter klistret til skjermen, kommer sikkert til å mase hull i hodet på Epona per sms hvis jeg ikke får nok oppdatering her inne! Nå får du virkelig legge beina høyt og bare hvile,hvile,hvile! Ta vare på deg selv vennen!! god fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #797 Del Skrevet 29. mai 2008 Hedda22 skrev: så kjekt at det gikk bra på kontrollen, og for en fin jente:) og mage:) gleder meg til min blir litt større, sånn at jeg ser litt gravid ut Vi er så stolte av alle tre, og er utrolig spent på å snart bli kjent med de to huleboerene :hjerte: Jeg gleder meg egentlig til magen ikke ser gravid ut lenger jeg Samtidig som det blir rart å ikke skulle gå gravid igjen, det er jo såååå koselig :rødme: Madden skrev: Åååå så herlig å høre at det gikk så bra på kontrollen!!! Og så utrolig flott mage du har bizzy!!! Du er jo kjempeheldig som har vokst bare over magen og puppene, skikkelig fiiiiin gravid altså!! Og jeg syns ikke den magen var så stor egentlig..det er jo tross alt to babyer inni der! Og det bildet av lillesøster... Fikk helt tårer i øynene jeg altså...tenk det da, om få dager (er jo ikke mange dagene selv om det kanskje blir snakk om et par uker til!) har du både henne og lillebror i armene!! Det er ikke lenge igjen nå altså! Blir så spennende å følge med i innspurten nå også, jeg sitter klistret til skjermen, kommer sikkert til å mase hull i hodet på Epona per sms hvis jeg ikke får nok oppdatering her inne! Nå får du virkelig legge beina høyt og bare hvile,hvile,hvile! Ta vare på deg selv vennen!! god fra meg! Magen er nok ikke ekstremt stor nei, men mer enn stor nok for meg Har jo gått opp 30% i kroppsvekt og de ligger på tuppen av navlen kjennes det ut som! Men er veldig glad for at jeg ikke har lagt på meg ekstrakilo alle andre steder i tillegg! Har bare magen å konsentrere meg om når kroppen er restituert etter graviditeten! Gleder meg til å trene igjen, eller i allefall gleder meg med tanken om å trene igjen Gledet meg jo til å trene igjen etter Jørgen også, men det ble mest med tankene, men denne gangen skal jeg sette planen ut i livet Helt utrolig at det er maks 3 uker til jeg sitter med de to små i armene Så nå ligger jeg på sofaen og planlegger laaaange lister med må gjøres oppgaver til mannen, spørs vel litt hvor mye av det som faktisk blir gjort for han er ikke verdens mest effektive på kvelden Eller dvs han jobber jo jobb hver eneste kveld, men sånn har det alltid vært og det at han har den jobben han har gir oss utrolig mye frihet på andre områder så jeg klager ikke, ikke så veldig i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #798 Del Skrevet 30. mai 2008 :juhu: En dag nermere målet :juhu: Sliten nå, og det syns visst Fikk følgende kommentar av barnevakten da Jørgen ble levert i dag tidlig; Huff, nå ser du sliten ut "bizzy" Sagt på en god måte, så ingen fornermelse her altså! Har jo følt meg sliten lenge, men alle har sagt; "jammen, du ser jo så flott ut" Jeah, right! Endelig en som var ærlig Er sliten, søvnen er ikke som den kunne vært, magen er vond... Tror ikke det er mulighet for at mageskinnet kan bli så mye større, det svir og værker fælt i allefall! Blir spennende å se hvordan det ser ut til slutt! Ser antydninger til at strekkmerkene snart kommer så da slipper jeg ikke unna denne gangen! Har jo hatt et lite håp, selv om fornuften forsåvidt har prikket meg på skulderen og minnet meg på at det nok kommer til å bli litt spor av dette ja I dag venter jeg snekkere som skal bytte inngangsdøren :juhu: Liste og ta siste finish på gjesterommet, og gjøre ferdig flyttingen av kjøkkeninngangen!! Skal bli så deilig å være ferdig! Da er det jo bare riving av peisen, total renovering av trappen og bytte av kjøkkenet som gjenstår! I tillegg til dør ut til den nye terassen, men den er under bestilling så den tar de når den kommer Og garasjen er!! vel ferdig i løpet av uke! Da skal vi ikke se bort ifra at jeg er lykkelig, fornøyd og sånn passe blakk I morgen skal vi handle inn resten av det som bør være på plass før tvillingene kommer! Så på handlelisten står; *Stellekommode *Bleiebøtte (har fått en gratis, men skal ha en i soveromsetasjen også) *Vogndyner *Stelletepper *Sengesett til vogn og seng *Sengekant *Sengehimmel til sprinkelseng *Uro *Lammeskinn til sengene (har til vognen) *ammebh'r Tror det var det! Sist hadde vi vel alt sånt klart noen måneder før termin Ellers har jeg følelsen av at ting nå nermer seg med stormskritt!!! Kynnerene er jo der med masse kraft og et par ganger hver dag har jeg hatt det jeg antar er små rier Ikke veldig kraftige, men kraftige nok til at jeg ikke prater når de står på! Så var veldig glad da mannen kom hjem igjen i natt! Har snakket med nevrologene på Riksen i dag, og forhørt meg om jeg burde ta turen inn før Torsdag, men de har hatt møte og sett på vår sak, og mente at vi kan selv velge hvor vi ønsker å føde. Slik at å komme før neste fredag ikke var noe vits. Kommer tvillingene før kunne de komme her. Ha normal barselstid på sykehuset Arendal, og så komme for utredning hos de etter en uke eller to. Det er jo forsåvidt gode nyheter det, de ser ikke for seg at lillebrors tilstand skal gi problemer, og de var helt sikre på at det eventuelt ville vise seg i form av små problemer senere i oppveksten. Er jo egentlig det samme de har sagt hele tiden, men det har virket som om de samtidig har holdt mulighetene oppe for at det er mer. Mens nå har de gått helt bort fra det.. Ikke rart man blir forvirret :klø: Satser på å holde de på plass en uke til, og reiser til Riksen, for vi har jo fått fødeplassen, og jeg føler det litt ekstra sikkert å få komme dit. I tillegg til at det er der vi har familie, så da blir det jo litt enklere med tanke på barnepass til Jørgen også Men nå skal jeg henge opp en liten vaske med lyserosa og lyseblått Og sette på en stor en med mørkeblått Hadde visst litt mer barnetøy enn jeg trodde.. Har handlet et plagg eller tre nå og litt til da.. sånn ganske ofte fant jeg ut da jeg tok ut av skapet De kommer i allefall ikke til å gå tom for klær med det første!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 30. mai 2008 #799 Del Skrevet 30. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: En dag nærmere!! Jeg gleder meg sammen med deg jeg! Så godt at dere kan være i Arendal og slippe å dra inn til Oslo Det er jo lettere for dere som familie, vil jeg tro. Blir moro å bli kjent med de to små! Godt å høre at Jørgen er blitt frisk også. Ble kort dette, sitter på skolen med siste innspurt... Ha en supert dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. mai 2008 #800 Del Skrevet 30. mai 2008 1 dag nærmere og det høres jo ut som om det nærmer seg med stormskritt her! Må bli herlig og snart endelig få hilse på de to mageboerne og så morro for Jørgen og både få en lillebror og en lillesøster Håper magehuden blir litt mindre vond, skjønner godt du er sliten med 2 i magen og 1 på utsiden jeg, det er lov Sov godt bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå