Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

:husarbeid: I dag har vaskedamen vært her igjen :juhu: Så nå lukter det nydelig og skinner i alle kroker!! Tror nesten jeg allerede ikke ville kunne klart meg uten :dåne: Nå slipper vi jo unna med litt støvsuging et par ganger i løpet av uka! Merker veldig godt at vi ikke har katt lenger!

Før monnet det nesten ikke å støvsuge hver eneste dag.. Ble jo et lite lag med kattehår på gulvet så fort man snudde seg. Ikke hjalp det at katten elsket å ta sandbad heller... Løp inn kattedøra, opp i sofaen og opp trappen, og etterlot seg en liten sti med sand :roll:

Savner han jo, samtidig som det er deilig å ikke ha dårlig samvittighet hele tiden for at Jørgen var hard med ham, og at han fikk litt lite oppmerksomhet! Nå har han det helt supert som enekatt og enehersker hos en enslig mann en times tid unna. Tror både han og vi trives bedre med den løsningen.

I morgen skal mannen og Jørgen en tur på båtmesse, mens jeg holder sofaen og lader opp før vi kjører til svigers. Skal jo på riksen fredag kl.9. Spennende!

Mamma kommer ned og møter oss på sykehuset for å passe Jørgen og etter kontrollen kjører jeg og jørgen med mamma opp til Gjøvik for å være der i helgen. Mannen skal på konsert både fredag og lørdag, så da trenger jeg litt hjelp med jørgenpass ;) Mannens siste utskeielse på en stund tenker jeg!

Mandag reiser vi ned til oslo igjen og møter minste søstern min, før vi drar hjem til sørlandet igjen søndag kveld! Kommer vel til å være helt utslitt de første dagene neste uke :roll:

Endret av bizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaja, da er det på tide å finne sengen!! Nesten litt ille faktisk, gruer meg til natten :roll: Natten i natt var slitsom, sover så utrolig dårlig for tiden, veldig vondt bekken som vekker meg til stadighet, og i natten som var hadde jeg også mye kynnere som jeg våknet av :klø: Litt redd for at de skal ha innvirkning på livmorhalsen, og skal spørre om en liten sjekk av den på riksen til Fredag! Den er det jo ingen som har sett på siden uke 24... Trodde det var vanlig med sjekk av livmorhalsen også i uke 28 jeg! Vi får se, er det like ille i natt så får jeg ta en telefon til jordmor for sikkerhets skyld! De to rakkerene har værsågod å bli i magehuset noen uker til!

:vinke: Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Håper denne natta var litt bedre!! :klem:

Syns du skal be dem sjekke livmorhalsen når du har så mye kynnere ja! Det gjorde jeg..jeg hadde veldig mye kynnere..igrunnen helt fra uke 14-15... Det begynte ikke å påvirke livmorhalsen før den siste måneden, men det er veldig greit å få det sjekket uansett mener jeg! Vil tro at det i ditt tilfelle er større grunn til å sjekke enn for mammaer med bare 1 barn i magen! :)

Håper du nyter tilværelsen fra sofaen i skrivende stund! Viktig å lade opp til kontrollen i morgen! Følger spent med vennen!! :kose::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Madden. Greit å be om en sjekk.

Håper natten har vært grei og at du har fått sove.

Høres ut som om du har noen hektiske dager foran deg. Nå må du ikke slite deg ut *vifter med streng pekefinger*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til imorgen!! :klem:

Håper det blir en god natt!

Og jeg signerer Mopnja - ikke slit deg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Nå er du da på Riksen på kontroll, håper alt går bra med deg :) Ja får håpe de klarer å holde seg der inne litt lenger!!! Jeg hadde masse kynnere rundt uke 30 og livmorhalsen hadde kortet seg inn 2 cm på en dag , så jeg havnet på hodet inn på sykehuset med forbud mot å stå opp :roll: Heldigvis holdt jenta mi seg der inne til uke 39 med hjelp av piller og div.. Gleder meg til å lese når du er kommet tilbake :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73

God tur på riksen!!!

Mannen her var noen uker på matkurs i Italia, så han lager mye italiensk mat. Men for det meste så blir det jeg som lager, det er det letteste siden jeg er hjemme de fleste dagene. Høres spennende ut med skikkelig restaurantmat, her i området er det heller dårlig med slikt. Men vi hadde noen fantastiske måltider da vi var i Italia, snirklet oss opp til et gammelt ektepar som hadde en restaurant laaaaaangt oppe i dalen, fantastisk måltid! En annen ting var den isen jeg spiste i San Giminagno, sjokoladeis med ingefær og chili :sikle:

(Vet det høres helt forferdelig ut, men hjelpe meg, jeg drømmer jo om den isen ennå, og det lenge etterpå...)

Det å være hjemme med barn, vel det er en heldagsjobb det! Mange som tror at alle dagene er en nytelse, full av kos og latter... Jeg har jo ikke noen selv, men vokste jo opp med småsøsken rundt meg så jeg fikk et lite innblikk i den tilværelsen, om enn ikke helt frivillig ;)

Vi får håpe dere ikke får bruk for alle toalettene samtidig!

Håper dere får en flott helg! Kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med masse hilsener og lykkeønskninger her inne!!!

Kontrollen på riksen gikk veldig bra :) Ingen endring i tilstanden til lillebror som jo er gode nyheter! Begge vokser fint og følger nå sin egen kurve fint :hjerte: Litt små, men ikke utenfor normalområdet! Nå er jo ikke jeg superstor og Jørgen var jo heller ikke noen stor baby så tror størrelsen er ganske så normal for meg ;)

Fikk sjekket livmorhalsen som nå er 3,36cm, og i følge professoren på riksen akkurat der den skal være så langt ut i et tvillingsvangerskap! Ingen indikasjoner på at kynnerene har hatt innvirkning på den!! Ble ganske så lettet da gitt! Skal inn igjen på ny sjekk om to uker, og de håpet og regnet med at jeg ville få lov til å være hjemme en uke eller to etter det også! Før jeg blir innlosjert på hotell i nærheten. Men holder jeg ut i 4 uker til så er jeg jo et sted i mellom 35 og 36 uker på vei, så da blir ikke ventetiden så lang! På riksen setter de igang i uke 39, men siden jeg plages så veldig med bekkenet så var det mulig de ville anbefale igangsetting i løpet av uke 37 el begynnelsen av uke 38!

Kommer sterkere tilbake når vi er hjemme igjen!

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så godt å høre!!! :klem: Herlig at de to små :hjerte: :hjerte: der inne har det bra og vokser fint!!! :)

Og veldig godt å høre at kynnerene du har hatt ikke har påvirket livmorhalsen noe! Bare gode resultater!!!

Da håper jeg du får en fin helg sammen med gutta dine!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...