bizzy Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #421 Del Skrevet 12. desember 2007 Knøttet: Kanskje det kan komme et bilde etterhvert Må i såfall finne ut hvordan web-kameraet på pc'n virker.. Fikk ny pc av mannen da jeg hadde hjemmeeksamen, en skikkelig stilig liten rød en, med masse fine gadgets som jeg ikke helt har lært meg å bruke enda. Bekkenet er kjipt, og jeg hadde aldri trodd det skulle bli så ille så fort Var hos naprapat i dag og fikk i allefall massert skjeve muskler og knukket opp igjen rygg og nakke som låser seg pga smerter. Men bekkenet får han ikke gjort noe med i og med at det er løsning og ikke låsning... Kjipt! Så er nok bare å belage seg på 6 lange smertefulle mnd. Er egentlig ganske så trøtt nå, og burde vært i sengen :søvn: Men har så vondt at jeg orker ikke å prøve å sove helt enda. Får prøve å bli enda litt trøttere før jeg går opp. Har fått låne bekkenbelte av naboen som hjelper litt når jeg går, men hvis jeg glemmer meg å ta litt for lange skritt så er det akkurat som om den venstre hofta sklir ut og beinet blir bare borte under meg. Slik var det ikke før mot slutten med jørgen Gleder meg til å bli ferdig med eksamen, men er redd karakteren kommer til å bli ganske laber for lesingen lider akkurat nå! Men så lenge jeg står så får jeg vel være fornøyd... Også jeg som begynnte så bra I morgen er det lucia og julefest i barnehagen kl.16.30, og kl. 17 skulle vi egentlig vært på sesongavsluttning på turninga. Får gå litt tidlig fra barnehagen slik at vi i allefall får med oss halve turninga, for dit kommer nissen! Og Jørgen er ekstremt opptatt av nissen for tiden I går fikk vi med oss en pose med 4 julegaver og to julekort som jørgen har laget på barnehagen!! Utrolig søtt, så nå gleder jeg meg mer til pakker på juleaften enn jeg har gjort siden jeg var liten tror jeg Veldig spent både jeg og mannen! Ble jo nesten rørt til tårer bare av de koselige julekortene :rødme: Jørgen har laget og de var såååå fine Så det blir et til oss og et til bestemor og bestefar! Farmor og farfar har fått tilsendt fra barnehagen. Men nå må jeg prøve å sove.. må opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #422 Del Skrevet 13. desember 2007 Huff det har nettopp gått opp for meg at jeg har anatomi eksamen til tirsdag og ikke torsdag Fikk litt panikk.. Ellers så har jeg pratet med helse-et eller annet i kommunen og begynner med bassengtrening for gravide på mandag!!!! Gleder meg! Og har fått anbefalt fevik terapisenter til normale fysioterapitimer Superservice!!!! Var på lucia og nissefest i barnehagen i dag 16.30, masse søte barn!!! Jørgen var selvfølgelig søtest Men han reagerte tydeligvis på glitteret han hadde på hodet... Trodde ikke det gikk an, men han var skikkelig prikkete, litt hoven og knall rød på det ene kinnet :klø: Gikk over igjen ganske fort etter en ansiktsvask og litt fuktighetskrem! Og til slutt så kom nissen, og jørgen stod først i køen for nisseklem og pakke Veldig interessert i nissen og pratet masse om nissepappa og nissemamma i bilen på vei hjem Nå sover han søtt og mamma har sett på håndballkamp. Så nå er det på tide med, stearinlys, en kopp te og en mandarin! Krydderte så blir det litt julestemning også 11+4 og bare 3 dager igjen til jeg flytter over på gravidsidene og har nådd det magiske tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. desember 2007 #423 Del Skrevet 13. desember 2007 Webcam er kjekt! Få mannen til å hjelpe deg til å få det til å fungere;) Så koselig at Jørgen møtte nissen og var skikkelig opptatt av det :rødme: Gleder meg til vi får en liten en... Kjekt at du begynner på svømming! Kunne jeg også tenkt meg, men det er så sinnsykt dyrt her... Det går nok kjempebra på anatomieksamen, ikke stress og ikke les uavbrutt Det er vel ingen fare for at du leser uavbrutt når du har lille Jørgen å ta deg av også Hurra, snart 12 uker! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #424 Del Skrevet 13. desember 2007 Knøttet: Du har mye å se frem til ja! Blir bare morsommere å morsommere jo større de blir selv om hver eneste alder har sin helt spesielle sjarm! Får teste ut webcam etterhvert ja Har jo ikke prøvd enda heller, kan jo hende at det er enkelt! Får det gratis pga rekvisisjon!! Noen ganger er det bare helt supert å bo på en liten plass! Søkte bassengtrening da jeg var gravid sist i Bergen, men da fikk jeg ikke! Så nå føler jeg meg veldig priviligert og gleder meg til litt "vektløs" beveglse. Blir ikke uavbrutt lesing nei, Jørgen har full oppmerksomhet fra han blir hentet i barnehagen og til leggetid, og etter det er jeg alfor sliten og mangler konsentrasjon Får heller bruke timene på dagtid effektivt. Hmmm lurer på hvor man får kjøpt badedrakt på denne tiden av året :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #425 Del Skrevet 15. desember 2007 Har blitt skikkelig forkjøla... Typisk! Eksamen på tirsdag og formen er laber Hoster masse om natten som igjen gjør at bekkenet er helt ødelagt allerede om morgenen. Og søvn blir det ganske så smått med. Er helt ubeskrivelig vondt å hoste I dag er jeg 11+6 og i morgen kommer jeg endelig til de etterlengtede 12 fullgåtte Så da er vel tiden inne for å gjøre min entre på graviditetssidene!! Skulle kanskje ha hoppet inn der for snart 8 uker siden, men etter sa opplevelsen i mai, har liksom ikke hodet vært helt klart før nå Tusen takk for meg på prøversidene for denne gang! Veldig koselig her inne! Lykke til med prøvingen alle sammen, håper å se dere på graviditetssidene om ikke lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. desember 2007 #426 Del Skrevet 15. desember 2007 De 12 ukene har jo gått kjempefort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. desember 2007 #427 Del Skrevet 15. desember 2007 bizzy skrev: Knøttet: Du har mye å se frem til ja! Blir bare morsommere å morsommere jo større de blir selv om hver eneste alder har sin helt spesielle sjarm! Får teste ut webcam etterhvert ja Har jo ikke prøvd enda heller, kan jo hende at det er enkelt! Får det gratis pga rekvisisjon!! Noen ganger er det bare helt supert å bo på en liten plass! Søkte bassengtrening da jeg var gravid sist i Bergen, men da fikk jeg ikke! Så nå føler jeg meg veldig priviligert og gleder meg til litt "vektløs" beveglse. Blir ikke uavbrutt lesing nei, Jørgen har full oppmerksomhet fra han blir hentet i barnehagen og til leggetid, og etter det er jeg alfor sliten og mangler konsentrasjon Får heller bruke timene på dagtid effektivt. Hmmm lurer på hvor man får kjøpt badedrakt på denne tiden av året :klø: Gleder meg, og tar det kjedelige med det gode Selv synes jeg webcam generelt er enkelt, men det kommer jo an på webcamet da... Kjekt med gratis bassengtrening! Det er vel litt pga du har problemer med bekkenet du får det også? for 12 uker! :-D Turte ikke gå over til graviditetssidene før nå jeg heller... Eller, dvs jeg ikke turte før jeg hadde hørt hjertelyden da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #428 Del Skrevet 16. desember 2007 Knøttet: Har aldri hatt webcam før... Men på pc'n mannen kjøpte til meg så var det integrert Er sikkert bare finne det å trykke ta bilde, men har ikke sett etter det enda. Får bassengtrening på grunn av bekkenet etter rekvisisjon fra legen. 12+0 Endelig! Tiden har jo egentlig gått fort, men deilig å endelig ha kommet så langt. Hvis jeg husker riktig fra sist så bare flyr dagene og ukene avgårde etter at de magiske 12 er nådd Neste store milepæl blir ordinær ul 31.januar! Er så spent så spent på om det er en liten gutt eller jente som vokser der inne :rødme: Alt er annerledes enn sist, bortsett fra bekkenet som nå er værre, men det er vel også fordi jeg aldri ble helt kvitt det etter Jørgen Så har en liten magefølelse på jente. Sist var jeg helt skråsikker på at det var en liten gutt og det stemte, så det er spennende å se om jeg treffer denne gangen også! Ellers så har jeg selvfølgelig fått skikkelig forkjølelse med feber og på tirsdag har jeg eksamen, litt nervøs for hvordan dette skal gå.. Hadde håpet å få lest en god del i løpet av helgen. Noe som absolutt ikke har vært tilfelle Jaja får gå som det går, blir eventuelt ny sjanse i februar... Tror nok at jeg står, men jeg VIL ha en god karakter også. Og det er nok litt utenfor rekkevidde akkurat nå. Jaja det blir som det blir! Huff dette inlegget ble jo ikke akkurat hoppende positivt Men egentlig så har jeg det veldig bra, mannen er verdens beste og gjør mer enn sin del hjemme for tiden. Jørgen er jo selvfølgelig både verdens beste, og til tider den mest slitsomme nei-ungen som finnes Men nå skal jeg se om jeg ikke kan få tegnet meg igjennom nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. desember 2007 #429 Del Skrevet 16. desember 2007 bizzy skrev: 12+0 Så kjedelig at du har blitt syk rett før eksamen da Lykke til med eksamen da!! Håpe det går bra til tross for sykdom. Jeg er og spent på hva som bor inni magen min, men ville rampeungen avsløre det...neeeida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #430 Del Skrevet 16. desember 2007 ~Capricorn~ skrev: ...Jeg er og spent på hva som bor inni magen min, men ville rampeungen avsløre det...neeeida He he, jeg håper på at mirakelet er like lite beskjeden som det Jørgen var, han lå å sprikte og viste frem sakene sine på hver eneste ul, og vi hadde ganske så mange pga svangerskapsdiabetes og litt dårlig blodgjennomstrømning i morkaken En gang var "familiejuvelene" omtrent det eneste som syntes på skjermen da de satte ul hodet på magen. Legen svusjet hodet lenger ned på magen og spurte litt forsiktig; "ehh, vet dere hva det er???" Vi visste, hadde vi ikke visst hadde hemmeligheten garantert sprukket, var ikke akkurat vanskelig å se hva det var Men nå... lese.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 16. desember 2007 #431 Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer med 12+0!!!! Synes det har gått fort jeg!! Og lykke til med lesing om gomerulusnøstet, proksiamel og distale tubuli (er det ikke det de heter?), Henles sløyfe, samlerørene og allverdens afferente og efferente blodårer og hele pakken! Husker jeg strevde fælt med å få taket på disse nefronene, men når jeg endelig hadde dte på plass, så har det aldri forsvunnet heller Nå må jeg ta natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. desember 2007 #432 Del Skrevet 16. desember 2007 Wow! Allerede passert 12 uker!!! :juhu: Kan ikke si jeg misunner deg anatomieksamen...men duverden så deilig det er når det er unnagjort! Trasig at bekkenet trøbler så ille allerede..er jo liksom ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å begrense skadene og holde ut! Håper at bassengtrening kan hjelpe litt på! Masse lykke til med eksamen bizzy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2007 #433 Del Skrevet 17. desember 2007 Du har ul bare noen dager etter meg, du! Kanskje ikke så rart, siden du er bare noen dager kortere enn meg også Så du tror kanskje det er en jente? Her tror jeg muligens det er en gutt, og mamma, bestemoren min og "tanteungen" min er enige, bestevenninnen min tror jente, men hun trodde "tanteungen" min ble gutt også, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. desember 2007 #434 Del Skrevet 17. desember 2007 Grattis med 12 uker :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #435 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) 12+2 OG FERDIG MED EKSAMENER (for i år) !!!!!!!!!!!!!!!!!! Puh, deilig å være ferdig og det gikk bra, bortsett fra en utrolig irriterende liten feil jeg gjorde ang. leveren Gikk opp for meg i bilen på vei hjem, og har vel irritert meg siden. Men gjort er gjort! Er jo bare en liten feil på en deloppgave så stryk blir det ikke skulle jeg tro Ahh, rart å tenke på at nå har jeg tre uker fri!!!!!!!!!!!!!!! Og når jeg begynner på skolen igjen så er jeg plutselig 15+1 Epona: Fikk nefronet ja! Og det kan jeg, kunne faktisk mer enn jeg trodde da jeg satt å leste. Så eksamen i dag var forsåvidt en god opplevelse Madden: Du har helt rett, utrolig deilig med anatomi og mikrobiologien unnagjort!!! Nå skal jeg ta en 3 ukers ferie og prøve å spare bekkenet så godt som mulig. Kjipt at det kom så ille - så tidlig, men jeg var på en måte forberedt siden det jo også kom tidlig sist. Knøttet: Har litt på følelsen at det er en liten jente. Men kan jo være feil også.. 50% prosent sjans for å gjette rett Liljen: Takk Som sagt deilig å være ferdig med eksamen, men desverre så kom jeg hjem til en liten slapp Jørgen med omgangssyken Han hadde vært litt stille i barnehagen i dag, men ellers grei. Men to timer etter at vi kom hjem var vi skikkelig igang. Han har spydd helt utrolige mengder med tanke på hvor lite han har fått i seg av mat... Men har vært flink til å drikke vann til kvelden. Er det eneste han har klart å holde på hittil. Huff gjør vondt i et mammahjerte når gullungen er syk! Mannen skulle egentlig vært på gløgg-kveld med en gjeng fra miljøet han jobber i. Var jo forsåvidt der en stund også før jeg måtte ringe å få ham til å komme hjem igjen... Jeg klarer ikke å tørke spy for tiden, etter å ha forsøkt tre ganger og endt opp med å spy selv. Så var jeg bare nødt til å be han komme hjem. Nå har han gått og lagt seg slik at han skal være opplagt til en ganske så sannsynlig våkenatt Og blir hjemme for meg noen timer på morgenen i morgen slik at jeg får reist til frisøren og klipt og farget håret som planlagt! Skal bli deilig, driver å sparer litt lengde og har plutselig fått litt sånn antisveis igjen Men nå skal jeg se resten av Medium og etterpå stupe i seng Rettet gjensidig smiley-feil... Endret 18. desember 2007 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. desember 2007 #436 Del Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer med vel overståtte 12 uker! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 19. desember 2007 #437 Del Skrevet 19. desember 2007 Grattis med overstått eksamen! Deilig med ferie! Bare vent - når du begynner å jobbe er det slutt på juleferier... Helsevesenet er noe dritt i så måte... God bedring til Jørgen! Omgangssyke er hnoe dritt. Nei nå må jeg ordne Gulelt her så han kommer seg i barnehagen på nissefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. desember 2007 #438 Del Skrevet 19. desember 2007 for ferdig med eksamen og herlige tre uker med juleferie! :-D Så du tror det er en jente, ja;) Her tipper jeg gutt... Hva trodde du når du gikk med Jørgen da? Så bra mannen din tok seg fri både i går og i morges for å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. desember 2007 #439 Del Skrevet 21. desember 2007 HURRA!! Dette har jeg jo ikke fått med meg i det hele tatt! Hvor treg går det an å bli? GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. desember 2007 #440 Del Skrevet 22. desember 2007 Innom for å ønske deg og dine en koselig julefeiring og et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå