Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Å så koselig å komme tilbake til dagboken etter så lenge borte å finne så koselige meldinger!!!!

Har ikke orket, prøvingen har tatt på og spontanaborten i mai har plaget meg litt. Så da har det vært litt sårt å være her inne...

Men nå er jeg tilbake med et stort og klart + Som lyste imot meg i dag tidlig :hoppe: Har hatt mistanke et par dager, men holdt meg unna testingen for å ikke bli så skuffet. Men når jeg de siste dagene har vært småuggen på kvelden, hatt behov for nærmere 10-11 timer søvn i døgnet og følelsen av at kaffe smaker oppvaskvann så tok jeg sjansen ;)

5mnd og i overkant av to uker etter sa så fikk vi endelig det blå krysset :juhu: :legrine: :juhu:

Jørgen har blitt to år og prater som en foss! Men ikke alle ord som er like forståelig :ler: Men utrolig morsomt og så fremt han ikke er veldig engasjert så kommer det ganske lange forståelige setninger. Han har også funnet ut at han har egen vilje og den er ganske så sterk... Så vi har noen kamper i løpet av en normal dag, spesielt når det nærmer seg kvelden og han er trøtt... Da kan det bli helt krise av den minste ting. Her om dagen ville han ha hjelp til å bygge togbane, jeg satte meg ned og spurte om jeg skulle putte den skinnen der? Ja! Det skulle jeg, men jeg klarte visst å få gjort det feil alikevel.... Og vips så skulle man tro verden går under.. Litt slitsomt, litt søtt, og etter det jeg har hørt akkurat slik det skal være :fnise:

Har litt vanskeligheter med å vri tankene rundt at jeg er gravid igjen!!! Håper håper håper det går bra denne gangen. Skal til gyn den 10.nov og da er jeg vel rundt 6 uker gravid forhåpentligvis. Så om vi er ekstra heldige så kan vi få se et lite bankende hjerte :jepp:

Lar boken ligge her en stund... Har ikke lyst til å ta noe på forskudd denne gangen. Trygt og godt her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!! :danse::klem:

Håpar du klarar å nyte graviditeten uten å tenke så masse på at det kan gå galt igjen! Mest sannsynlig går det bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så utrolig mye med spire i magen :hoppe::hoppe::hoppe: :juhu: :juhu: :juhu:

Dette var kjempe gode nyheter :juhu: :juhu:

Denne gangen kommer det til å gå bra skal du se. Mange klemmer til deg :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempekoselige hilsener Capri, Zianta, Hermione, Moonchild, Jolie og Shatika :klem1:

Det går nok helst bra denne gangen, i allefall i følge normal statistikk ;) Så jeg håper på det og prøver å skyve vekk tankene om sist gang. Er flink til det foreløpig, mye også fordi jeg denne gangen har helt klare symptomer som manglet sist! Sover mye, har ubeskrivelig vonde pupper (hadde ikke i nærheten så ømme pupper sist) og kvalme når jeg blir sulten, det hadde jeg heller ikke sist. Satser på at det er gode tegn!!!!!!

Samtidig så har jeg litt vanskelig for å virkelig tro at jeg er gravid igjen så tok en ny test i dag tidlig... og det er i følge den ikke noe tvil :jepp:

I dag kommer et vennepar og to barn på boller og kakao på formiddagen så jeg burde vel egentlig forberede litt... Mannen malte tak, dør og lister på loftsbadet i går og det syns forsåvidt at han har jobbet litt... ikke alltid det blir helt ryddig når han er ferdig, men skal egentlig ikke klage for jeg lå på sofaen og så på film/sov til film :)

Husket feil ang. gynekolog timen, var ikke 10.nov, men 2.nov.. Kjipt, da er det uansett for tidlig til å se hjerteaktivitet, men vil jo få vite om det er en eller 4... Var nemlig til sjekk etter eggløsning og da var det fire tomme follikler på 22-25mm så hun mente jeg hadde hatt 4egg som løsnet. Nesten litt skummelt :sjokk: Jaja får håpe det max er to av de som har blitt til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nemlig til sjekk etter eggløsning og da var det fire tomme follikler på 22-25mm så hun mente jeg hadde hatt 4egg som løsnet. Nesten litt skummelt :sjokk: Jaja får håpe det max er to av de som har blitt til noe!

:overrasket: Håper for din skyld som skal bære frem barnet/barna at det ikke er fler enn 2 der inne.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Håper for din skyld som skal bære frem barnet/barna at det ikke er fler enn 2 der inne.

:klemmer:

:Nikke: Det håper virkelig vi også!!!! Tanken på to er egentlig skremmende nok i seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!! :juhu: :hoppe:

Kjekt å finne andre som er ca like langt på vei som seg selv! :)

Så du kjenner tydelig symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det håper virkelig vi også!!!! Tanken på to er egentlig skremmende nok i seg selv...

Ja, trur nok at eg ville håpa på ein! Det går jo som regel heilt fint med tvillingar og, men eg syns det er greit å sleppe dei ekstra bekymringane som følger med eit tvilling-svangerskap. Og så er det jo ikkje til å komme vekk i frå at det er litt slitsomt med to nyfødte på ein gang og! Har ei veninne som har fryktelig lyst på tvillingar, helst einegga som ho skal kle likt og sånt. Trur kanskje ho har eit LITT vel idyllisk bilde av korleis det er å få to på ein gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire!!!!!!!!!! :juhu:

Så det i morges, men hadde ikke tid å skrive da. Men fikk jo gratulert deg likevel. :klem:

Det skal bli koselig å følge deg gjennom svangerskapet vennen!!!

Goooood klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::gravid::roser:

Gratulerer så mye med den lille spiren vennen!!! :klemmer:

Så utrolig kjekt at det endelig klaffet for dere igjen!!!!

Gleder meg til å følge deg denne gangen også!

Kjempegod :klem: oversendes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...