bizzy Skrevet 8. august 2007 Forfatter #321 Del Skrevet 8. august 2007 Capri: Så koselig å se deg her inne! Blir litt oppdatering nå når jeg har stille og rolige dager På mandag starter studietiden så må jo nyte litt de siste dagene som bare hjemmeværende Liljen: Nyter alenetid ja, ikke hatt mye av det de siste to årene, i allefall ikke i hverdagen. Vi har jo vært flinke til å komme oss litt ut bare vi to når vi har hatt muligheten, har jo faktisk vært på to storbyferier alene vi to, og jeg har hatt en storbytur sammen med den ene søstern min. Så har ingenting å klage over akkurat Håper det skal bli klaff denne gangen ja, men er litt redd for at forkjølelsen skal forkludre det litt... To netter nå nesten uten søvn, grunnet hosting første natten og våken jørgen i natt Han har nemlig blitt forkjøla han også, men i meget god almenntilstand, uten feber, og spiste godt i dag tidlig. Så han er i barnehagen, men har sagt i fra at de bare må ringe hvis det blir for tøft for han. Nå graver de til garasjen!!!!! Skal grave og sprenge vekk litt fjell i løpet av uka og så kommer de og setter sålen til neste uke, og vips så er det jo klart for snekkerne!! Gleder meg veldig til vi får garasjen!! Ikke minst et sted å sette bilen, men også en stooooor loftsetasje med masse lagringsplass. Det skal bli godt :glad: Blir deilig å få bilene vekk fra inngangspartiet, ser liksom så rotete ut syns jeg når det står to biler rett foran inngangsdøra. Ellers så begynner jeg å få el slim nå, så da tipper jeg at jeg får el rundt dag 13-15 er det som er normalt når jeg bruker pergo.Håper håper håper det skal klaffe og bli et fullbårent svangerskap av denne kuren!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2007 #322 Del Skrevet 9. august 2007 Hei hei Åååå så spennende. Da er det bare å stå på. Jeg krysser alt jeg har for at det blir en spire i magen denne gangen som blir der i 9 mnd! Håper du får en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. august 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 9. august 2007 Liljen: Jepp, det håper jeg også, er utrolig spennende.. Har så lyst så lyst, sikkert noe noen og enhver her inne kan kjenne seg igjen i Jørgen er i barnehagen i dag også han, og storkoser seg :rødme: Så jeg har vært på politistasjonen og ordnet meg politiattest, får i posten i løpet av noen dager.. Deponert på liftgardiner, handlet litt skoleredskaper, klær til jørgen og fiskepinner! Burde egentlig ha grillet i dag, det er så nydelig vær, men grillen har sagt takk for seg og forsvant med containeren i dag tidlig! HAr faktisk klart å fylle en hel container med søppel i løpet av et par dager! Utrolig deilig, og sinnsykt hvor mye dritt det blir når man pusser opp og river ned litt gardinen jeg deponerte på var selvfølgelig i feil størrelse... sånn går det når man gjør slikt på impuls og ikke har målene i hodet Jaja får levere tilbake og ta med meg riktig størrelse neste gang! Håper på å få el tester i posten i dag!!! Hadde vært greit å være sikker på når det er liksom D11, PP 22, 2. doble pergokur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2007 #324 Del Skrevet 9. august 2007 Hei hei Fikk du el tester i posten i dag?? Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. august 2007 Forfatter #325 Del Skrevet 10. august 2007 Liljen: El testene kom i posten i går ja! Og tok vel ikke mer enn et par minutter etter at jeg hadde fått de før jeg måtte ta en Og den var nesten positiv, så da har jeg nok el i løpet av helgen tenker jeg :D Hadde en strålende kveld i går også Spiste middag på den nye terassen!! Utrolig deilig å koselig! Skulle bare mangle at vi ikke hadde terasse på den siden av huset.. Er jo der utsikten her. Skjønner ikke hva tidligere huseiere har tenkt på! Jørgen fikk saftis til dessert i går slik at jeg og mannen kunne sitte og nyte maten litt lenger! Ikke bare å slippe han ned av stolen når vi ikke har inngjerdet tomt, og naboen har værdens kuleste trampoline Da jørgen hadde lagt seg satte jeg og mannen oss ut på terassen igjen, nøt kveldssolen, hver vår bok og en kald champagne Trodde egentlig vi skulle reist til oslo i dag, for å gå på konsert med Katie Melua, men fant heldigvis ut da vi desperat forsøkte å få barnevakt at det er til neste helg... Så da kanskje vi klarer å få ordnet barnevakt også!!!!! Har ikke lyst til å måtte gå en på denne konserten også... Blir liksom ikke helt det samme for den som går og utrolig kjipt for den som blir hjemme! Så i helgen skal vi bare kose oss og nyte siste helg før jeg plutselig er student igjen! Jørgen er i barnehagen, og i dag gråt han ikke da jeg sa hade!!! Deilig. Litt nedover geip, men ikke noe mer. Det var godt for et mammahjerte som knuses hver gang han har grått så sårt når jeg går Jeg sitter egentlig bare å "trøkker" og venter på at jeg skal reise til sia for gyn undersøkelse på sykehuset.. igjen... kommer aldri til å bli fortrolig med å ligge i undersøkelses stolen. GRØSS!!!!! Men hva gjør man ikke for å bedre sjansene for en liten spire? Ingenting jeg har kommet på enda i allefall! D12 - el i anmarsj!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. august 2007 Forfatter #326 Del Skrevet 10. august 2007 Gikk bra på gyn og ul i dag. Hadde 5 "store" eggposer, 3 på 16mm og en på 14 og en på 13. Så det må da gjøres å få en liten spire til å lime seg fast denne gangen... I kveld skal jeg vaske simovognen vi kjøpte for bruk i barnehagen... Brukte den hele to ganger før nedleggingsmekanismen plutselig ikke virket mer Pratet med simoforhandler i dag, og skal levere den i morgen for reklamasjon! Vognen er jo trossalt bare halvannet år Kjøpte brukt simo for at det skulle være en robust og stødig vogn. Stødig er den, men akkurat nå ikke den som slår meg som robust.. Men vi har nok bare vært uheldige. og håper på god behandling hos simo, så skal det nok hende at vi blir fornøyde alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. august 2007 #327 Del Skrevet 10. august 2007 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. august 2007 Forfatter #328 Del Skrevet 13. august 2007 Pomduse: Takk takk! Helgen var topp den :D Og vips i dag er jeg blitt student... så utrolig laaaaang og kjedelig første dagen er Div taler og svulstige ord om det flotte universitetet og hvor heldig man er som er student.. Skulle vært grilling og kos med faddergruppa, men som den eneste i min gruppe som ikke kjente masse folk, så var det litt kjipt.. Alle forsvant til de de kjente og vips så bestod hele faddergruppa av meg og fadderen Også jeg som ikke kjenner noen.. Men i morgen er det nye ting på planen så da får jeg slå meg sammen med en annen gruppe! Skal nok klare å bli kjent med noen jeg også Litt sliten nå, og skal puste litt ut og kose meg med jørgen og mannen før jeg skal på vorspiel og konsert på luftslottet i kveld. Gir ikke opp så lett D 15, og enda ikke positiv el.. kan jeg ha hatt det før jeg startet å ta el tester??? I såfall så er det stor sjans for at vi har bommet :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 13. august 2007 #329 Del Skrevet 13. august 2007 Gratulerer med studiestart vennen!!!! Å bli kjent med folk går veldig bra, når man bare kommer litt i gang! Og finn deg en annen faddergruppe så lenge. Du kommer nok til å trives! Håper du trives med faget også! Håper dere treffer EL likevel.. Takk for koselig videosnutt av dansegutten hin dagen som kom på ! Tror ikke jeg har svart, har så mye i hodet mitt for tiden, at det går trill rundt for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 21. august 2007 #330 Del Skrevet 21. august 2007 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. august 2007 #331 Del Skrevet 21. august 2007 Hvilke studier er det du tar da? Krysser fingrene for positiv test.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. august 2007 Forfatter #332 Del Skrevet 28. august 2007 Gikk ikke denne gangen heller... Dag 2 prøveperiode ørten og "hvilesyklus", 4 uker til neste pergohelvete.. Har begynnt på sykepleien og storkoser meg!!! Litt lei og trist og sur og selvmedlidende akkurat nå.. Tenker litt for ofte på at nå skulle jeg ha hatt mage :gråte: Utrolig teit å tenke slik men tankene bare sniker seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. august 2007 #333 Del Skrevet 28. august 2007 Sender en kjempestor trøste i din retning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. august 2007 #334 Del Skrevet 29. august 2007 Så kipt når du har vært og sett at det er så mange nesten modene egg der. Når jeg har holdt på med prøverørskarusellen så har eggene måttet være rund 20 mm før uttak. Håper på suksess neste runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 21. september 2007 #335 Del Skrevet 21. september 2007 Hei bizzy. Lenge siden sist. Er sjelden innom KG, men fant ut at jeg skulle titte litt innnom her i kveld. Kjipt at dere har prøvd så lenge igjen! Håper virkelig det går rette veien snart! Masse lykke til med fortsatt prøving. Klem fra Hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 4. oktober 2007 #336 Del Skrevet 4. oktober 2007 God trøsteklem til deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 7. oktober 2007 #337 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer med dagen til Jørgen!!! Tenk at du har vært mamma i to år!!! Så fort tiden går! Håper alt er bra med dere alle tre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 7. oktober 2007 #338 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer med dagen til Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. oktober 2007 #339 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer med dagen til Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. oktober 2007 #340 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med dagen i går til Jørgen Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå