Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Jeg er jo innom og sniker av og til, men denne gangen måtte jeg bare legge igjen spor.

Gratulerer så mye med positiv test! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

OIOIOI!Gratulerer så masse! :legrine: Det var kjempe hyggelig lesing!

Stoor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir termin då? I desember ein gang?

Sniker meg inn og hvisker 2. januar.

Også må jeg jo bare hoppe litt også :hoppe:

Dette er jo så GØY :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:legrine::legrine: Så HERLIG BIZZY!!!!!

Nå fikk jeg tårer i øynene altså!! Dette var velfortjent!!! :klem:

Gratulerer så mye med den lille spiren vennen! :hoppe: :hoppe:

Alle gode ting var 3 denne gangen!!! Tenker du er glad for å slippe å knaske mere Pergo nå...graviditetshormoner er myyyye kjekkere!! :ler:

You made my day altså! Kjempenyheter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: Tusen takk for kjempekoselige gratulasjonshilsener Baby-E, Meta, moonchild, Liljen, Lilletrollet, Epona, Hermione, Lillen, Mayamor, Madden og kvist!

Svever litt på skyer for tiden, sliten og trøtt, men det var jeg jo med Jørgen også, ellers ingen symptomer enda, eller forresten nå lyver jeg litt.. Er så utrolig oppblåst.. Med dertil luftproblemer.. Ikke veldig greit ute blandt andre folk. Værste er jo at jeg er så oppblåst at jeg faktisk ser gravid ut, men det går vel over om ikke lenge!

Klarte jo ikke å holde kjeft, har nemlig vært hos søstern fra tirsdag til onsdag, og så kom mamma ned med niesen for å være sammen med oss. Så vips nå vet hele min familie :ler: Jaja.. Kommer ikke til å fortelle mannens familie før det har gått 12 uker, siden de syns de fikk vite altfor tidlig sist gang ;)

Ellers har snekkerne vært effektive mens vi var borte! Gjerdet er ferdig og de er straks ferdige med å liste loftet! Så da blir det straks terasse på fremsiden av huset!!!! Gleder meg veldig til å nyte den i sommer!

Men nå mysing på vogner.. Kunne tenke meg å bytte ut jørgen sin vogn med en oth urban jungle :sjenert: Veldig fornøyd med den vi har, men kunne tenkt meg en litt lettere nå som han bare sitter fremovervendt uansett. Får se hva mannen sier, ikke veldig sikker på at han er helt enig :ler:

Men vi skal i allefall ha en oth søskenvogn når knøttet kommer i januar ;) Så skal jeg kose meg med trilleturer til og fra barnehagen til jørgen.

Kanskje få flyttet dagboken over til gravid også...

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayamor: Er nok mulig det blir litt mer kg tid nå ja ;) Kan si det slik at jeg er i litt bedre humør, og føler at jeg har litt mer å skrive om nå!

Jørgen ligger ute og sover og jeg har surfet litt på nettet etter søskenvogn.. Har jo selvfølgelig forelsket meg litt i oth sin, men den er jo helt utrolig dyr :sjenert: Jaja er nå uansett fryktelig tidlig å begynne med slike ting, men har jo ventet på dette en stund da.. Håper i allefall at den første tiden går fortere denne gang enn det den gjorde sist!!!

Ellers er jeg litt usikker på hvordan jeg skal løse skoleplanene.. Skal jeg ta et semester før nestemann blir født eller skal jeg utsette hele studiet til h*n blir ett og et halvt år??? Dilemma dilemma!

Merker ikke så mye til at jeg er gravid enda, bortsett fra at jeg er utrolig oppblåst og ganske så trøtt til kvelden, men det går seg vel til snart. Rart hvor fort man glemmer, tror ikke jeg var noe særlig oppblåst med jørgen, i allefall ikke sånn som nå, det hadde jeg nok i såfall husket :ler:

I morgen skal vi i 40 årslag, og jeg skal selvfølgelig være sjåfør ;) Får holde inn magen så godt jeg kan slik at jeg i allefall ikke ser gravid ut! Jørgen skal være hos en venninne så vi får til og med sove ut på søndag! DEILIG!!!

Skulle egentlig ut å kjøpe antrekk i dag, men det har jeg fått låne av naboen! Utrolig kjekt!!!!

4+2 og det føles egentlig som om jeg har visst om dette en halv evighet, også er det bare 5 dager siden jeg tok testen... snålt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare ha med denne for min egen del ;)

Du er nå 4 uker og 6 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 9. april, 2007

Hjertet begynner å slå: 4. mai, 2007

Embryoet beveger seg: 28. mai, 2007

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. juni, 2007

Resten kan leses på her

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ble en kort visitt inne på gravidsidene.

Mistet i dag tidlig, så da er det vel bare å liste seg tilbake til prøversidene.

Utrolig langt nede i dag, men sånn er det vel for alle som mister, vi er i allefall heldige som har jørgen som en påminnelse om at vi kan vi også.

Kommer sterkere tilbake senere når ikke tårene sitter så løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...