Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #1021 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei Bizzy! Håper du koser deg med J og tvillingene :-D Og håper spesielt lillegutt har det bra Gleder meg til å høre fra deg her igjen, men skjønner du har mye å gjøre for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juli 2008 #1022 Del Skrevet 6. juli 2008 Håper dere har det bra, har tenkt sånn på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. juli 2008 #1023 Del Skrevet 7. juli 2008 Så kjekt å lese om fødselen deres Bizzy !! Håper alt står bra til med dere Har det nok utrolig travelt nå kan jeg tenke meg !!! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #1024 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 16. juli 2008 #1025 Del Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer så mye med tvillingene!! Er spent på rapport fra heimen på hvordan det går med tre små sjefer hjemme.... Regner med at du koser deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krisfo Skrevet 16. juli 2008 #1026 Del Skrevet 16. juli 2008 Sitter her og gleder meg til og få høre hvordan dere har det Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #1027 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Tusen takk for alle koselige meldinger!!! Vi koser oss masse med mating, byssing og utallige bleieskift... Tømmer bleiebøtten hver dag, og handler 6 pakker med bleier i slengen Var på handling og hadde en handlekurv til bleier og en til mat, fikk noen blikk da! De to små sliter endel med magevondt så vi har endel skrikeperioder, men det er ikke værre enn at vi som regel får sove litt om natten *bank i bordet* Jeg har litt for lite melk så vi kjører pupp og flaske. Har lånt meg dobbeltpumpe på helsestasjonen og har nok til et måltid i den gode puppen og i underkant av et halvt måltid i den dårlige (har operert vekk svulst i den tidligere så det har tydeligvis ødelagt endel). Så da har rutinen vært at de får den gode puppen annenhver gang og den som får den dårlige får spise seg mett på tillegg eller pumpemelk om jeg har fått ut nok i forkant. Men ikke så mye tid jeg får til pumping, så da blir det nan. Men de får i allefall en god del morsmelk begge to, så da får de jo både antistoffer og alt det andre fordelaktige. Så får vi se hvor lenge puppene klarer å holde følge. Tar en dag om gangen og har absolutt ikke planer om å slite meg ut ved å stresse med ammingen slik jeg gjorde sist. Men nå fungerer det godt slik vi har løst det, og er veldig fornøyd med det! Klarer jo mye bedre enn forrige gang Jonas og Vilde liker best å sove ute i vognen så etter mating legges de ut, og da kan de på gode dager slik som i dag sove 3-4timer før neste runde! Deilig!! Så nå har vi vært ute på turer, handling og kost oss! Mye bedre å være meg nå enn de tre første ukene da det eneste jeg gjorde var å amme amme amme. Så nå bare venter vi i spenning på når magene skal roe seg slik at vi slipper så mye skriking Jørgen takler tilværelsen som storebror fint, selv om det til tider er tungt og ikke alt er like greit. Men han er veldig stolt og snill mot sine to småsøsken. Og det er veldig stas å få hjelpe til med alt fra bleieskift til klesvask Vi har planer om en liten ferie om en ukes tid hvor vi reiser på "signingsferd" med tvillingene og storebror til oldeforeldre, tanter og onkler på østlandet. Også har vi store planer om en tur til Hunderfossen og lilleputtland! Tror det kan være stor stas for storebror! Alt i alt så er livet som trebarnsmor ganske så fantastisk givende!!!! Anbefales!!! Jonas er fremdeles på ukentlige sjekker på sykehuset og helsestasjonen hver tirsdag og fredag i tillegg til sjekker hos spesialister innimellom. I august skal begge få sjekket hofter igjen, Jonas skal også få sjekket hørselen på venstre side og i september skal han på ny synssjekk siden han har underutviklede synsnerver... veldig spent på hva det vil ha å si for synet. Han har nå begynt å feste blikket på sterke kontraster så noe ser han, men tiden vil vise hvor mye.. Og når han blir 6 måneder skal han på en ny mr-undersøkelse. Ellers har vi fysioterapi en gang i uken som allerede har gitt stor fremgang og han spiser og vokser i rakettfart! På fredag veide han 3140 og Vilde veide 3230, så nå har han snart tatt henne igjen Legger på seg mellom 3 og 400gram i uka den lille knerten! Så nå har de endelig vokst inn i str 50!! Tok bare 4 uker Og begynner å nærme seg normal fødselsvekt!! Men nå må jeg lage litt brødskiver til den store gutten min, og der skriker det i babycallen... Endret 19. juli 2008 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. juli 2008 #1028 Del Skrevet 19. juli 2008 Så utrolig koselig å høre fra deg igjen :-D Høres ut som dere har det kjempefint og det gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krisfo Skrevet 19. juli 2008 #1029 Del Skrevet 19. juli 2008 Koslig og lese om de små nurka Sikkert godt og ha kommet inn i litt rutiner også ! Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juli 2008 #1030 Del Skrevet 20. juli 2008 Så koselig å lese om den nye hverdagen deres! Ha en god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1031 Del Skrevet 20. juli 2008 Åå så koselig lesning med oppdatering :-D Håper dere koser dere i ferien alle 5 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. juli 2008 #1032 Del Skrevet 21. juli 2008 Håper dere har det bra, høres ut som om du klarer og kose deg litt også innimellom slitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. juli 2008 #1033 Del Skrevet 21. juli 2008 Åå, så herlig nå høre fra deg, bizzy Der kom navnet på bror også -Jonas! Nydelig navn, vurderte det selv også. Håper du koser deg, det virker som om du har kontroll :D Ha en fin sommer og kos dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 21. juli 2008 #1034 Del Skrevet 21. juli 2008 Så koselig med en oppdatering!! Høres ut som dere har det veldig travelt, men samtidig har dere kommet inn i gode rutiner virker det som. Erfaren mamma du, vettu Godt å lese at Jonas får så god oppfølging fra så tidlig av! Endelig noe som fungerer som det skal i dette velferdslandet! Takk for alle nydelige mms'er, de er så skjønne begge to!!!! Nå skulle jeg ønske jeg bodde i Filleby enda, da skulle jeg tatt meg en tur og hilst på dere når dere skal på "signingsferden".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 21. juli 2008 #1035 Del Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer med de to små Kjempefine navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. august 2008 Forfatter #1036 Del Skrevet 7. august 2008 Skulle veldig gjerne hatt besøk Epona Vel livet med to små og en litt stor sjef er slitsomt, men utrolig koselig!! Vi har slitt litt med kolikksmerter, men det er blitt bedre, nå er det kun 3-6timer skriking om ettermiddag/kvelden i motfor kontinuerlig skriking i 3 døgn slik det var for en uke siden. Så ting går fremover!!! Jonas viser fremgang og vi trener mye! Så tid på nettet blir det ikke så masse av for tiden! Blir nok ikke så aktiv her inne fremover, tiden strekker bare ikke til, og egentlig burde jeg snike meg til litt søvn når begge to for en gangs skyld er stille... MEn så er det jo så deilig å få gjort litt også, og når jeg endelig føler at det er på tide å slappe av så går det et minutt eller to så skriker det i babycallen Og varm middag det hadde jeg sist på sykehuset.. Men om litt så blir det vel bedre, er i allefall slik jeg husker det fra sist! Vel frem til neste gang jeg har to minutter for meg selv - hade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. august 2008 #1037 Del Skrevet 8. august 2008 Skjønner godt at du er travel for tida, men koselig å høre fra deg! Så bra at det går framover med Jonas, og at kolikken er i bedring. Du får snike deg til litt hvile innimellom, og kose deg med barna dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. august 2008 #1038 Del Skrevet 8. august 2008 Travle 3-barnsmoren Skjønner godt det ikke blir mye tid til kg, men det er herlig å få en liten oppdatering inne i mellom slik at vi vet at alt er bra God helg bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. august 2008 #1039 Del Skrevet 18. august 2008 Koselig med en oppdatering fra den kanten Kolikk må være slitsomt, godt det ikke er så ille lengre nå! Jeg, som bare har én å ta meg av kan vel ikke klage på at jeg er sliten Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 20. august 2008 #1040 Del Skrevet 20. august 2008 Koselig å lese her hos deg Godt å høre at Jonas vokser så godt og viser fremgang. Virkelig hyggelig å lese! Håper at alt ellers står bra til Kos dere så masse dere får til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå