shatika Skrevet 18. juni 2008 #941 Del Skrevet 18. juni 2008 Lykke lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #942 Del Skrevet 18. juni 2008 Tenk at i morgen er dagen I allefall dagen de skal starte det på!!! Vanskelig å ta helt innover seg Men nå for fem minutter siden var bagen ferdig pakket og sommerfuglene meldte sin ankomst i magen! Også jeg som trodde den var helt full av tvillingene... Gleder meg veldig til i morgen, samtidig som jeg er litt smånervøs... Ble jo satt igang sist også, 19 dager på overtid og det ble en hard og lang fødsel, men en god opplevelse alikevel altså!! Håper jeg kommer bedre igang denne gangen slik at riene er effektive og ikke bare harde og med kort mellomrom.. Litt spent på hvordan det gjøres også denne gangen.. Blir jeg lagt inn på poliklinikken og mannen jaget hjem slik som sist, eller får vi et rom slik at han får være der sammen med meg???? Vil selvfølgelig ha han der sammen med meg hele tiden! Så håper litt på det, men tør ikke håpe så mye, siden jeg fikk sjokk og ble så lei meg da han ikke fikk være sist Men men, vi har jo ikke noe annet valg enn å ta det som det kommer! Jørgen er nå på aleneferie hos bestemor og bestefar, som han har gledet seg til hele uken. Og mamman savner veldig!!! I går da vi var i oslo med mamma, og vi skulle gå til bilen for å reise hjem, stopper han opp snur seg mot meg og vil ha kos. Åhh, så koselig tenker jeg, bøyer meg ned og får en god klem, før han stryker meg på kinnet å sier; Hade, nå kan du reise mamma! Hadde ikke lyst til å være med hjem igjen, ville mye heller bli med bestemor med en gang han I dag har de vært i kusinens barnehage på avsluttning og Jørgen har lekt, jublet og vært et stort smil hele dagen Endelig masse barn å leke med!! Han skal være hos bestemor og bestefar frem til helgen, så kommer de ned til sykehuset søndag. Blir rart!! Vi har kjøpt stor storebror pakke fra tvillingene og en litt mindre fra mamma og pappa, så den første timen sammen med hele familien blir nok i allefall veldig stas. Veldig spent på hvordan han tar det og ikke minst hvor vanskelig det blir å sjonglere tre barns behov for oppmerksomhet.. Men det er i allefall ingen tvil om at han gleder seg til å bli storebror, i dag tidlig gikk han å hentet dukken sin, som skriker når den mister smokken.. Tok ut smokken, la den i sengen sin og stod ved siden av å sang bæ bæ lille lam Og da han hadde sunget et par ganger sa han at babyen ikke fikk sove, så han måtte ligge i pappasengen sammen med Jørgen. Satte på plass smokken tok dukken med seg opp i sengen og la seg pent ned og strøk den på kinnet til den visstnok hadde sovnet! Slikt smelter et hormonfyllt mammahjerte!! Tusen takk for alle lykkeønskningene, regner med at oppdateringer de neste dagene nok kommer via Epona Nå skal jeg se om jeg ikke klarer å tvinge kroppen til en times søvn eller to før i morgen tidlig Husker av erfaring at det ikke ble mye søvn natten før sist, men håper jeg klarer å slappe av litt mer denne gangen.. Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2008 #943 Del Skrevet 18. juni 2008 Masse, masse lykke til i morgen!!! Rørende å lese om Jørgen, han høres ut som en skikkelig hjerteknuser Krysser fingrene for at du får ha mannen sammen med deg i morgen, og at du får en kjapp og enkel fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweet-angel Skrevet 18. juni 2008 #944 Del Skrevet 18. juni 2008 Heisann! Må nok og innrømme at jeg snubla over boken din her en dag og etter det har det blitt til at jeg stikker innom av og til. Har ikke surret meg til å lagt igjen spor etter meg, før nå. Det er en fantastisk historie du har delt med oss. Og nå er snart tiden her for fødsel. Jeg vil ønske deg masse lykke til med fødselen. Håper du får en fin tvillingfødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krisfo Skrevet 18. juni 2008 #945 Del Skrevet 18. juni 2008 Ingen tvil om at Jørgen blir en super storebror for tvillingene hvertfall :-D Jeg får helt sommerfugler i magen når jeg leser det du skriver, og jeg kjenner deg jo ikke engang ;o men du har jo kanskje ikke så mye plass til sommerfugler i magen, ettersom to småttiser tar all plassen (teknisk sett) Sikkert litt rart og tenke på at du imorgen er du kanskje mamma til tre : ) Gleder meg til og få barn selv når jeg leser det du skriver ! Lykke til ! Vet jeg har skrevet det før, men jeg er jo innom som sniktitter daglig for og se om de to gulla har kommet :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 19. juni 2008 #946 Del Skrevet 19. juni 2008 MASSE LYKKE TIL I DAG !!!!! Håper du får en kjempefin fødsel Bizzy !!! Gleder meg til det kommer oppdatering fra Epona her :hoppe: STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 19. juni 2008 #947 Del Skrevet 19. juni 2008 Lykke til vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #948 Del Skrevet 19. juni 2008 Lykke til kjære Bizzy!!! Krysser fingrene for at riene kommer godt i gang og at fødselen ikke blir altfor lang!! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 19. juni 2008 #949 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som vet når hun skulle på sykehuset idag?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 #950 Del Skrevet 19. juni 2008 Masse, masse lykke til i dag, kjære bizzy! Det er så koselig å lese her, for du er så blid, optimistisk og bare herlig! Kjempekoselig å lese om Jørgen, han høres helt herlig ut, og han blir helt sikkert en kjempeskjønn storebror Ble du ikke satt igang før 19 dager på overtid sist? Trodde de gjorde det etter 14 dager jeg... Er helt :hår: over at mannen din bare ble sendt hjem sist! Håper virkelig ikke det skjer nå! Igjen: masse, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. juni 2008 #951 Del Skrevet 19. juni 2008 nå ligger du kanskje og har veldig vondt :rødme: Tenk..snart er de her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 19. juni 2008 #952 Del Skrevet 19. juni 2008 Fikk sms av Bizzy for et par timer siden, da var de på vei hjem for å vente på at ting skal starte, og hun hadde små murringer. Hun har fått inn en ballong og hadde nesten 2 cm åpning i utgangspunktet, og de håpet at ballongen skulle gjøre nytten. Beklager treg oppdatering, men jeg har sykt barn her hjemme og han sitter pratisk talt på meg hele tiden... Håper vondtene tar seg opp snart, Bizzyvennen - kom uuut småtasser, kom uuuut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #953 Del Skrevet 19. juni 2008 :juhu: Spennende! Takk for oppdatering Epona!! :-D Lykke til Bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. juni 2008 #954 Del Skrevet 19. juni 2008 Innom og heier. Tenker på deg MASSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #955 Del Skrevet 19. juni 2008 Vel da sitter jeg her da med ballong... Trodde den skulle dette ut jeg??? Vel den har ikke det, men jeg har i allefall litt rieaktivitet. De begynner å kjennes godt, men er enda ikke veldig vonde og kommer med ca 15 minutters mellomrom, så nå skal jeg spise middag og ringe føden, og høre hva de sier. Er litt redd for at dette bare er tullerier som ikke har så mye effekt.. For når riene endelig fikk effekt sist, var de ganske mye kraftigere, i allefall gjorde mere vondt om jeg ikke husker feil.. Men pratet med mamma og fikk nettopp litt skjenn fordi jeg ikke har ringt enda. Siden hun hadde det akkurat på samme måten som meg med nr 2. Fødselen med meg var laaaang og smertefull, mens søsteren min holdt på å bli født på badegulvet.. Mamma ventet på de vonde riene Vet de er der for meg og at det bare er å ringe, men så vil jeg jo ikke syte og mase heller.. Æsj, snillpike-syndromet er noe dritt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juni 2008 #956 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper det går litt fortere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. juni 2008 #957 Del Skrevet 19. juni 2008 Der var du jo... Håper det skjer masse snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. juni 2008 #958 Del Skrevet 19. juni 2008 Lykke, lykke til i innspurten, bizzy! Tenk snart er du trebarnsmor Gleder meg til oppdatering!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 19. juni 2008 #959 Del Skrevet 19. juni 2008 Lykke til Bizzy, ikke lenge igjen til du kan kose med gullungene dine :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. juni 2008 #960 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hei vennen! Har løftet telefonen med håp hver gang den har lagd lyd i hele dag jeg. NÅÅ må det jo være noe skikkelig i gang liksom.. Håper du har ringt sykehuset nå og at du får disse små stabeistene ut snart! Endret 19. juni 2008 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå