Knøttet Skrevet 16. juni 2008 #921 Del Skrevet 16. juni 2008 Så kjent så kjent Alt bra, men blir satt igang til torsdag siden lillebror har sluttet å legge på seg! Godt det ikke bare er meg Så bra at du blir satt i gang! :juhu: Må være herlig å ha en dato å forholde seg til! :-D moro at du fikk lurt med mannen på Sex and the city Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. juni 2008 #922 Del Skrevet 16. juni 2008 HURRA FOR TORSDAG !!!! åÅH..Så deilig å ha en dato !!! Jeg skal hvertfall tenke masse masse på deg hmm.. Du blir vel så travel nå etterpå at du ikke får kommet deg innom KG ? MASSE LYKKE TIL BIZZY !!!! Tenk snart 3 barns-mamma :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. juni 2008 #923 Del Skrevet 16. juni 2008 Å, så gøy med igangsetting! :juhu: Dere får kose dere mye på kino i kveld! Det skulle jo bare mangle at du fikk ham med deg på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. juni 2008 #924 Del Skrevet 16. juni 2008 Oi, da er du trebarnsmor innen torsdag! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. juni 2008 #925 Del Skrevet 16. juni 2008 Åh, så hyggelig å lese hos deg bizzy!! Torsdag altså, hjelpe meg! Du er snart TRE BARNS MAMMA!!!! :juhu: :juhu: Ønsker deg masse, masse lykke til Blir så glad på din, og familien din, sine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #926 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Godt det ikke bare er meg Så bra at du blir satt i gang! Må være herlig å ha en dato å forholde seg til! moro at du fikk lurt med mannen på Sex and the city HURRA FOR TORSDAG !!!! åÅH..Så deilig å ha en dato !!! Jeg skal hvertfall tenke masse masse på deg hmm.. Du blir vel så travel nå etterpå at du ikke får kommet deg innom KG ? MASSE LYKKE TIL BIZZY !!!! Tenk snart 3 barns-mamma :rødme: Å, så gøy med igangsetting! :juhu: Dere får kose dere mye på kino i kveld! Det skulle jo bare mangle at du fikk ham med deg på det Oi, da er du trebarnsmor innen torsdag! :juhu: Åh, så hyggelig å lese hos deg bizzy!! Torsdag altså, hjelpe meg! Du er snart TRE BARNS MAMMA!!!! :juhu: :juhu: Ønsker deg masse, masse lykke til Blir så glad på din, og familien din, sine vegne Helt utrolig å tenke på!! Bare dager igjen! Litt skrekkblandet fryd her i gården Endret 16. juni 2008 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #927 Del Skrevet 16. juni 2008 :dåne: Har gjort tidenes brøler i dag :dåne: Jørgen var sliten og umulig ved middagsbordet i dag.. Jeg blingset på klokken og spurte om han var ferdig med å spise og heller ville legge seg. Joda han ville mye heller legge seg enn å spise mer mat Så da tok mor med seg surveungen på badet og tok kveldsstell, ga astmamedisin, leste bok og sang litt før han sov så søtt i sengen sin. Til det jeg trodde var normal leggetid klokken 19.30... Satte meg ned med datan og koste meg litt, før jeg plutselig legger merke til klokken nede i høyre hjørne... Som i stedet for å vise 19.45.. Viste 18.45 :dåne: Mon tro når vi må opp i morgen tidlig Jaja, trøtt var han visst i allefall... Men nå har jeg utrolig dårlig samvittighet for at han ikke fikk i seg mer mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda22 Skrevet 16. juni 2008 #928 Del Skrevet 16. juni 2008 åå så kjekt å få en dato nå da.. masse lykke til på torsdag! tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 16. juni 2008 #929 Del Skrevet 16. juni 2008 HURRA for en enderlig dato.Gleder meg til å høre om tvillingene deres når de har kommet ut.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krisfo Skrevet 16. juni 2008 #930 Del Skrevet 16. juni 2008 Så utrolig spennede og høre ! : - ) Følger spennende med Lykkelykkelykke til :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 17. juni 2008 #931 Del Skrevet 17. juni 2008 Spennande! Lykke til! Følger med her, sjølv om eg ikkje er så flink til å legge igjen spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. juni 2008 #932 Del Skrevet 17. juni 2008 spennende! snart har du små bebbisene dine hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 17. juni 2008 #933 Del Skrevet 17. juni 2008 :dåne: Har gjort tidenes brøler i dag :dåne: Jaja, trøtt var han visst i allefall... Men nå har jeg utrolig dårlig samvittighet for at han ikke fikk i seg mer mat Jørgen tålte det nok Bare håper han ikke våknet tiiiiidlig, tiiiiidlig i dag da..? Kanskje han nå har fått sovet godt og lenge og er mer uthvilt? Bare til informasjon, jeg tror jeg har gjort verre ting med søskene mine, sånn uten å gå i detaljer... Nå er det bare få dager igjen her!!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 18. juni 2008 #934 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei igjen Bizzy Vil bare ønske deg masse lykke til med fødselen i morgen, i tilfelle jeg mot formodning ikke skulle kommet meg inn her idag og i morgen Nå skal det vel bli deilig å ha tvillingene ute i den store verden tenker jeg.. Tenk, du er snart 3-barns mamma Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #935 Del Skrevet 18. juni 2008 ÅÅ! Her har det skjedd mye Bizzy!! Ønsker deg utrolig lykke til i morgen! Tenk, snart får du se de to små i magen din :juhu: Skal tenke på deg, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. juni 2008 #936 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei vennen! Følger spent med, og skal tenke masse på deg på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #937 Del Skrevet 18. juni 2008 Innom for å ønske lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2008 #938 Del Skrevet 18. juni 2008 Masse, masse lykke til i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 18. juni 2008 #939 Del Skrevet 18. juni 2008 Lykke til imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 18. juni 2008 #940 Del Skrevet 18. juni 2008 Masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå