Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Er ikke ekstremt stor nei, men stor nok til å bli kommentert og få velmenende smil og nikk fra komplett ukjente uansett hvor jeg beveger meg :fnise:

Var ikke bare litt komisk da jeg presterte å gå meg fast mellom to biler :dåne: Holdt på i tisse på meg i tillegg fordi jeg lo så fælt :skratte: Dumme biler meg speil altså..

Kiloene har satt seg på magen ja! kansje et gram eller to på puppene, men ikke slik at jeg og mannen ser det i allefall :roll: den ene gangen man kunne fått store fyldige pupper, men neida :fnise: Jaja er jo mulilg det kommer med melken ;)

Rart hvordan folk ser på magen min har jeg merket meg, både når jeg snakker med de og hvis jeg bare går forbi de på gata... Det er sikkert enda "verre" for deg...

:skratte: Nå måtte jeg bare le altså, jeg ser det virkelig for meg! :hoho:

Du får håpe på skikkelig store pupper når du ammer ja :sexy:

:fnise:

For øvrig: Baaad Epona som skremmer folk på den måten! :kjefte:

Ha en kjempefin helg, Bizzy! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble lurt jeg også her ja :ler: men så bra at vi nå får oppdatering med en gang det skjer noe !!! Ikke noe mer tull nå da Epona :fy_fy: he he...

Nå er ikke de søte små lang unna Bizzy :hoppe: :hoppe:

En stor klem til deg :klem:

Endret av Ann78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være snill jente nå! :ler:

Intet nytt fra Bizzy i hvertfall. :)

Kom uuuut, kom uuuut små bebiser!!! Det er fint å være utenfor magen også!! Helt sant, bare vent så skal dere se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og lest gjennom alt fra starten! :popcorn:

Du er virkelig flink til og skrive, og blar spent til neste side for å finne ut om de to små nurka dine har kommet : )

Gratulerer så masse forresten, med tvillinger på vei. Tengte jeg måtte sette igjen et lite spor etter meg..

Har ikke skrevet noe spesielt med innlegg før, men må bare ønske deg lykke til! Og håper alt går kjempefint! Følger spent med :klemmer:

:sjenert: Nå ble jeg jo nesten litt flau her :sjenert:

Men tror nok det kan bli en side eller fler før tvillingene kommer, de har visst all tid i verden :roll:

Koselig med nye nick som gjør seg til kjenne ;)

:skratte:

Gærne jenter!!!

:skratte:

Håper alt står bra til bizzy, regner med de to snart er klar til å bli kjent med verden utenfor. Søte Jørgen, han vil virkelig bli kjent med de..

Ønsker deg en super dag!

Jørgen begynner å bli litt utålmodig.. I likhet med sin mor og far og de fleste rundt oss :fnise: De er jo i utvikling klare til verden utenfor, men tydeligvis ikke i viljen..

:fnise: Tenk når det virkelig skjer noe da, så vil alle bare tro at epona tuller :fnise: :fnise:

Ønsker deg en herlig helg bizzy! Og jeg lo godt da jeg leste om at du satt deg fast mellom bilene :ler: :ler:

:klem:

:fnise: Tror nok Epona har tullet fra seg nå!

Blir litt mobbet for den fastklemmingen mellom bilene ja... Men så var det jo rimelig komisk også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan folk ser på magen min har jeg merket meg, både når jeg snakker med de og hvis jeg bare går forbi de på gata... Det er sikkert enda "verre" for deg...

:skratte: Nå måtte jeg bare le altså, jeg ser det virkelig for meg! :hoho:

Du får håpe på skikkelig store pupper når du ammer ja :sexy:

For øvrig: Baaad Epona som skremmer folk på den måten! :kjefte:

Ha en kjempefin helg, Bizzy! :klem:

Blir noen rare blikk og mye stirring, men så er jeg jo snart like stor i omkrets på midten som jeg er lang på lengden :dåne: Og alle steder jeg stopper for å betale eller spørre om noe så er det samme reaksjonen; Wow, du sprekker snart! Vel, de har nok rett i det, magen er rett og slett vond... Er så strekt og stappa at jeg tror aldri den kommer til å trekke seg tilbake igjen *skrekk*

Satser på skikkelige pupper når jeg ammer ja, så får jeg heller ta det som det kommer når ammingen er over. Da blir jeg nok lekker, med tomt og slakt mageskinn, og lange konvoluttpupper... Lenge leve optimisten :fnise:

Ble lurt jeg også her ja :ler: men så bra at vi nå får oppdatering med en gang det skjer noe !!! Ikke noe mer tull nå da Epona :fy_fy: he he...

Nå er ikke de søte små lang unna Bizzy :hoppe: :hoppe:

En stor klem til deg :klem:

Epona skal få beskjed ja! Jeg som til og med kjøpte kontantkort for å kunne gi beskjed, også rekker jeg jo jammen ikke å føde før det normale simkortet er oppe å går igjen på mandag! Hadde aldri trodd jeg skulle bli nødt til å slepe rundt på den gedigne magen så lenge :roll: Men hver dag er jo flott for de to huleboerene, selv om det er utrolig tungt for mageeieren!

Skal være snill jente nå! :ler:

Intet nytt fra Bizzy i hvertfall. :)

Kom uuuut, kom uuuut små bebiser!!! Det er fint å være utenfor magen også!! Helt sant, bare vent så skal dere se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååååååååå sliten og lei!!!!!!!!

Hadde et par dager da vi trodde at ting var så smått begynt, men så har det vært stille :sur: Føles til tider ut som om de aldri kommer til å komme ut... Vet jo at det ikke er tilfelle, men nå virker bare alt så håpløst langt unna :roll:

Tror jeg begynner å grine om jeg ikke får en dato å forholde meg til på mandag :sjenert:

Ellers så prøver vi jo å kose oss og få dagene til å gå på best mulig vis, men så kjenner jeg at det alltid er et lite, nåda?? spørsmål i bakhodet hver gang jeg kjenner en kynner ankomme, men foreløpig har de de siste to dagene vært mer pinglete enn på lenge.

Vel, kommer tilbake med oppdatering etterhvert, og om det skjer noe så skal Epona få beskjed ;)

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hegepege
Er sååååååååå sliten og lei!!!!!!!!

Hadde et par dager da vi trodde at ting var så smått begynt, men så har det vært stille :sur: Føles til tider ut som om de aldri kommer til å komme ut... Vet jo at det ikke er tilfelle, men nå virker bare alt så håpløst langt unna :roll:

Tror jeg begynner å grine om jeg ikke får en dato å forholde meg til på mandag :sjenert:

Ellers så prøver vi jo å kose oss og få dagene til å gå på best mulig vis, men så kjenner jeg at det alltid er et lite, nåda?? spørsmål i bakhodet hver gang jeg kjenner en kynner ankomme, men foreløpig har de de siste to dagene vært mer pinglete enn på lenge.

Vel, kommer tilbake med oppdatering etterhvert, og om det skjer noe så skal Epona få beskjed ;)

Natta

Nattinatt Bizzy, sender deg en klem :klemmer:

Håper snart det skjer noe her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Her fortalte jeg mannen hvordan du hadde gått deg fast her om dagen, han lo litt, og da jeg viste han bilde av magen din, så skjønte han hvorfor du hadde gått deg fast... :sjenert:

Krysser fingrene for at du slipper å vente så mye lengre nå!!

Ha en strålende søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille bizzy, det er jo meningen at du skal være lei nå! Fordi snart ser du de to små skapningene i magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for håpe de to finner veien ut snart da, men de trives tydeligvis alt for godt :)

skjønner godt at du begynner å bli lei.. med den store magen.. er ikke rart du setter deg littfast innimellom :fnise:

masse lykke til fremover.. blir spennende å følge med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på kontroll i dag vennen!!! Håper du får en dato! Eller - aller mest håper jeg du får kanonrier i løpet av dagen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattinatt Bizzy, sender deg en klem :klemmer:

Håper snart det skjer noe her :)

:klemmer: Uansett ikke lenge igjen nå!!

:klemmer:

Her fortalte jeg mannen hvordan du hadde gått deg fast her om dagen, han lo litt, og da jeg viste han bilde av magen din, så skjønte han hvorfor du hadde gått deg fast... :sjenert:

Krysser fingrene for at du slipper å vente så mye lengre nå!!

Ha en strålende søndag!!!

He he, skjønner godt at det blir ledd av jeg :fnise: Ler litt hver gang jeg tilfeldigvis kommer på det selv ;)

Uansett ikke lenge igjen nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har du vært på kontroll i dag? Hvis ikke: lykke til! :-D

Er ikke rart du er lei nå nei... :troest:

Måtte fortelle mannen om bilepisoden din her en dag, han lo litt da :fnise: Men det er fullt forståelig når du er høygravid med tvillinger da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille bizzy, det er jo meningen at du skal være lei nå! Fordi snart ser du de to små skapningene i magen din :)

Jepp, snart er de her!!! :hoppe: Og jammen er det godt, for nå er mageskinnet så strekt og sårt at det kjennes ut som om det snart blir naturlig fødsel gjennom navlen :roll:

for håpe de to finner veien ut snart da, men de trives tydeligvis alt for godt :)

skjønner godt at du begynner å bli lei.. med den store magen.. er ikke rart du setter deg littfast innimellom :fnise:

masse lykke til fremover.. blir spennende å følge med!!

Og om de ikke finner veien ut selv, så tvinges de i løpet av uken :hoppe:

Rart det der med magen, den er tung og vond, men alikevel så glemmer jeg at den er der og ikke skal trekkes inn når jeg får en "glup" ide om å snike meg frem et sted :dåne:

Lykke til på kontroll i dag vennen!!! Håper du får en dato! Eller - aller mest håper jeg du får kanonrier i løpet av dagen!! :ler:

Takk takk! Hektisk kontroll, overbooket og lege som skulle på møte så han skulle se på mål og tall etter kontrollen, og vi fikk time til torsdag for ny normalsjekk ;) Håper på rier jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har du vært på kontroll i dag? Hvis ikke: lykke til! :-D

Er ikke rart du er lei nå nei... :troest:

Måtte fortelle mannen om bilepisoden din her en dag, han lo litt da :fnise: Men det er fullt forståelig når du er høygravid med tvillinger da! :)

HAr vært på kontroll ja!!! Og er veldig lei, men nå ser jeg endelig enden på svangerskapet :hoppe:

Rart hvordan man glemmer hvor stor man er blitt når man bare skal snike seg frem et sted :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
HAr vært på kontroll ja!!! Og er veldig lei, men nå ser jeg endelig enden på svangerskapet :hoppe:

Rart hvordan man glemmer hvor stor man er blitt når man bare skal snike seg frem et sted :rodme:

Alt var bra på kontrollen? :)

:fnise: Ja, jeg vet. Jeg feilberegner ofte hvor stor jeg er selv jeg, så magen kommer borti både skapdører og andre ting... Skulle "rømme" fra mannen her en dag, jeg hadde sprutet vann i ansiktet hans og så skulle jeg løpe så han ikke fikk tak i meg, men problemet var at jeg ikke kommer meg ut av dusjdøra sidelengs, så det ble en ganske lite elegant og veldig klønete flukt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :danse::hoppe: :hoppe: :danse::hoppe: :hoppe: :danse::hoppe: :hoppe: :danse::hoppe: :hoppe: :danse::hoppe: :hoppe: :danse::hoppe: :hoppe:

Måtte bare feire litt før jeg skriver hovedinnlegget!

Forresten; Hælleduden så få smil man faktisk får lov til å poste dah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jipp! Da har jeg fått en dato :hoppe: Legges inn for igangsetting Torsdag dersom det er plass på føden :hoppe: Var egentlig planen at jeg skulle inn til normal kontroll igjen Torsdag, men etter at legen fikk sett på målene så viser det seg at lillebror ikke har vokst siste uken, så da kan de like godt komme ut til mamman sin :hjerter:

Var en veldig stressa lege som tok imot oss i dag, var forsinket og presset oss inn før et møte, slik at vi skulle slippe en times ventetid! Veldig greit det altså!! Tok de målene som skulle tas, men rakk ikke å se på statistikken og sammenligne med tidligere kontroller. Det skulle han ta etter møtet, og heller ringe oss dersom det ble noen endring! Så i bilen på vei hjem ringer telefonen med beskjeden om at lillebror har stagnert i størrelse og vi skal komme inn torsdag morgen klokken 8 :hoppe: Tenk i løpet av helgen er jeg ganske så sikkert mamma til Jørgen og tvillingene :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Humøret steg ganske mange hakk etter den beskjeden ja!!! Har jo ligget litt i bakhodet en liten bekymring siden lillebror hadde lagt på seg så lite sist også. Men gjennomstrømninging i navlestreng og morkake er fint, så grunnen til at han har sluttet å legge på seg er nok plassen! Lillesøster derimot har matvett og vokser fremdeles, ikke i samme tempo som tidligere, men litt og litt.. Blir nok ei god og rundt lita frøken ;)

I kveld har jeg fått lurt mannen til å bli med på sex in the city filmen :fnise: Vet at det ikke akkurat er hans drømmekveld, men jeg har ikke akkurat store problemer med å snurre han rundt lillefingeren for tiden, og må innrømme at jeg kanskje benytter meg litt av det.. :rodme: Har så lyst til å se den filmen, og tror jeg bør benytte tiden nå! For etter tvillingene kommer så spørs det vel når neste tur på kino inntreffer :ler: Vi har jo ikke vært på kino sammen siden før jørgen ble født... Men har jo vært på weekenturer til storbyer og endel turer alene på restaurant, så har jo ikke stått på mulighetene, men heller prioriteringen ;)

Ahhh, lykkelig nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var bra på kontrollen? :)

:fnise: Ja, jeg vet. Jeg feilberegner ofte hvor stor jeg er selv jeg, så magen kommer borti både skapdører og andre ting... Skulle "rømme" fra mannen her en dag, jeg hadde sprutet vann i ansiktet hans og så skulle jeg løpe så han ikke fikk tak i meg, men problemet var at jeg ikke kommer meg ut av dusjdøra sidelengs, så det ble en ganske lite elegant og veldig klønete flukt :fnise:

:hoho: Så kjent så kjent :hoho:

Alt bra, men blir satt igang til torsdag siden lillebror har sluttet å legge på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...