bizzy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #881 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det var litt mage det ja... Så moro at det er TO der!!! :juhu: Fine magen!! Ikke så liten og nett, men den ser litt mindre ut der, siden jeg strekker armene over hodet.. Da ser det jo ut som om jeg er lang Noe som ikke akkurat er tilfelle.. Åj, spennende! :-D Morsomt med kommentarene da Eller synes du det blir slitsomt i lengden? Fine magen! :-D Er du høy? Det ser slik ut på bildet Syns de fleste kommentarene er litt søte jeg, men er litt lei noen av de, slik som, wow du er gedigen.. Men er det to?? Da er du jo liiiiiiten! Det er vel den som er vanligst, og jeg må innrømme at jeg føler meg ikke liten og nett i allefall!! I hvertfall ikke tidligere i dag da jeg skulle gå tvers over parkeringsplassen og bort til bilen, og satte meg fast imellom to biler Hjalp ikke å snu seg sidelengs og trekke inn magen Er langt fra høy ja.. 162 tror jeg.. i håp om at jeg ikke lyver på meg en cm eller to Ser nok litt lengre ut på bildet pga at jeg holder hendene over hodet, og puppene, som jeg faktisk har, ser helt ueksisterende ut Ingen gensere som går inn under de lenger går liksom bare rett ut fra halsen og til magen Ikke så rart slik som jeg går å drar i de for å få de lengst mulig ned på magen. Fiiine magen! Har det tatt seg opp noe i løpet av natten eller? Det dabbet av og ble med falsk alarm gitt... Endret 11. juni 2008 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #882 Del Skrevet 11. juni 2008 Så flott mage Håper det er noe på gang nå. Masse lykke til Var visst falsk alarm, men håper jo det har hatt litt effekt i allefall Håper det skjer noe! Magen er så fin!! (Tror du har 2 der inne ) Jupp, er nok to ja!! Skjønner ikke helt de kommentarene om at magen din er så innmari stor..for det syns jeg ikke!! Den er vidunder-skjønn, og tenk - inni der ligger en lillesøster og en lillebror som strax skal ut!! :hjerte: Jeg sier det igjen og igjen..men det er liksom ganske uvirkelig å tenke på allikevel..og da lurer jeg på hvordan du har det altså! Håper at de riene dine er starten på fødsel, for nå kan de jo bare komme!!! Krysser fingre og tær og det som er for at du snart har dem på utsiden! Følger fortsatt spent med! Innmari stor er den ikke, men mer enn stor nok for to Og nå kommer strekkmerkene som perler på en snor også Det er veldig uvirkelig å tenke på, og jeg er litt spent på om jeg egentlig har helt forstått hva det er som er på vei Hadde håpet de var det jeg også... Men i såfall er det en treg start.. for borte ble de.. Men har jo rier innimellom så så altfor lenge til er det nok ikke, kroppen bare varmer opp litt i meste laget i forkant syns jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #883 Del Skrevet 11. juni 2008 Oi så spennende dette var da Kom ut småtroll! Magen din er jo så fin! Men du er jo såpass liten fra før at jeg knapt kan skjønne at det er plass til TO!! Ser ut som magen har sunket betraktelig siden de siste bildene jeg har sett Heia heia! Lykke til med forestående fødsel Kom ut roper vi her også!! Til og med Jørgen I dag kom han bort til magen, tok rundt den og la munnen intill navelen og ropte ; babyene, kom ut snart!!!! Kjennes ikke alltid ut som om det er plass til begge to heller... Nå spenner og strekkes det ekstremt i huden, så jeg kjenner strekkmerkene spre seg Jaja, får jo litt av en ungeflokk å vise til så mageskinnet får heller være som det blir! Magen har sunket ja! Mamma mente den hadde sunket tydelig fra i går til i dag også.. Jeg vet ikke helt. Syns det er vanskelig å bedømme faktisk, men det strekkes i allefall veldig på undersiden så kan nok være noe i det!! Åååh, begynner å bli spennende her gitt! Ville bare ønske deg masse lykke til med fødselen Takk takk, håper den kommer igang om ikke lenge!!! For en fantastisk flott mage du har!!! Er helt imponert! Masse lykke til med fødsel som jeg håper er i gang. Blir spennende å høre hvordan fødselen går og hvordan livet med to små sjefer i huset er. Takk takk Den er da ikke så uvanlig.. Fødselen venter nok litt til, men koselig med lykkeønskninger, håper neste gang er det virkelige saker og ikke slike falske alarmer som i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juni 2008 #884 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei bizzy! Må innom og følge med litt i innspurten din! Du har en kjempeflott mage altså! Tenk at det er to stk. inni der! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #885 Del Skrevet 12. juni 2008 Innom med en klem jeg bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 12. juni 2008 #886 Del Skrevet 12. juni 2008 Har det skjedd noe enda bizzy?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. juni 2008 #887 Del Skrevet 12. juni 2008 Syns de fleste kommentarene er litt søte jeg, men er litt lei noen av de, slik som, wow du er gedigen.. Men er det to?? Da er du jo liiiiiiten! Det er vel den som er vanligst, og jeg må innrømme at jeg føler meg ikke liten og nett i allefall!! I hvertfall ikke tidligere i dag da jeg skulle gå tvers over parkeringsplassen og bort til bilen, og satte meg fast imellom to biler Hjalp ikke å snu seg sidelengs og trekke inn magen Er langt fra høy ja.. 162 tror jeg.. i håp om at jeg ikke lyver på meg en cm eller to Ser nok litt lengre ut på bildet pga at jeg holder hendene over hodet, og puppene, som jeg faktisk har, ser helt ueksisterende ut Ingen gensere som går inn under de lenger går liksom bare rett ut fra halsen og til magen Ikke så rart slik som jeg går å drar i de for å få de lengst mulig ned på magen. Bra at du ikke lar deg irritere av kommentarene da, men synes de er koselige Tror nok få av oss høygravide føler seg liten og lett, men du har jo ekstra grunn til å ikke føle deg det, selv om jeg ikke synes du er diger altså! Sorry at jeg ler altså, men ser for meg at setter deg fast mellom to biler Litt komisk da Ah, var sikker på at du var høy jeg! Du er slank da, stemmer som du sier at du ikke har lagt på deg andre steder enn magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 12. juni 2008 #888 Del Skrevet 12. juni 2008 Idag kl 14.07 fikk jeg melding fra Bizzy om... ........... :hoppe: ............ ......... ...at nå hadde hun et midlertidig nummer som hun sender sms fra! :ler: Ingen beskjed om noen babyer enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 12. juni 2008 #889 Del Skrevet 12. juni 2008 Der lurte du vertfall meg til å tro at noe var på gang!! Håper alt fortsatt står bra til!!! Følger med hver dag i spenning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 12. juni 2008 #890 Del Skrevet 12. juni 2008 Lurte meg nesten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #891 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg ble lurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 12. juni 2008 #892 Del Skrevet 12. juni 2008 Hihi, jeg måtte bare! Men poenget var bare at nå blir vi i hvertfall oppdatert når det skjer noe. Og nå har jeg til og med ferie, og ingen jobb som forstyrrer :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #893 Del Skrevet 12. juni 2008 Epona du er en luring :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #894 Del Skrevet 12. juni 2008 :ler: Epona Ble jo nesten lurt selv jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #895 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei bizzy! Må innom og følge med litt i innspurten din! Du har en kjempeflott mage altså! Tenk at det er to stk. inni der! Lykke til! Takk takk Innom med en klem jeg bizzy Har det skjedd noe enda bizzy?!? Ingen action her i gården... Men nå har vi kost oss med indisk take away så munn og mage brenner Deilig! Men tviler på at sterk mat funker på meg siden jeg er veldig glad i det til vanlig, og derfor spiser mye sterk mat. Men skader i allefall ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #896 Del Skrevet 12. juni 2008 Bra at du ikke lar deg irritere av kommentarene da, men synes de er koselige Tror nok få av oss høygravide føler seg liten og lett, men du har jo ekstra grunn til å ikke føle deg det, selv om jeg ikke synes du er diger altså! Sorry at jeg ler altså, men ser for meg at setter deg fast mellom to biler Litt komisk da Ah, var sikker på at du var høy jeg! Du er slank da, stemmer som du sier at du ikke har lagt på deg andre steder enn magen Er ikke ekstremt stor nei, men stor nok til å bli kommentert og få velmenende smil og nikk fra komplett ukjente uansett hvor jeg beveger meg Var ikke bare litt komisk da jeg presterte å gå meg fast mellom to biler :dåne: Holdt på i tisse på meg i tillegg fordi jeg lo så fælt Dumme biler meg speil altså.. Kiloene har satt seg på magen ja! kansje et gram eller to på puppene, men ikke slik at jeg og mannen ser det i allefall den ene gangen man kunne fått store fyldige pupper, men neida Jaja er jo mulilg det kommer med melken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #897 Del Skrevet 12. juni 2008 Idag kl 14.07 fikk jeg melding fra Bizzy om... ........... :hoppe: ............ ......... ...at nå hadde hun et midlertidig nummer som hun sender sms fra! :ler: Ingen beskjed om noen babyer enda Priceless!!!!! Lurte meg nesten der. Lurte jo nesten eieren av dagboken også! jeg ble lurt!! Hihi, jeg måtte bare! Men poenget var bare at nå blir vi i hvertfall oppdatert når det skjer noe. Og nå har jeg til og med ferie, og ingen jobb som forstyrrer :ler: Tror ikke jeg hadde klart å holde meg jeg heller Epona du er en luring :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krisfo Skrevet 12. juni 2008 #898 Del Skrevet 12. juni 2008 Har sittet og lest gjennom alt fra starten! Du er virkelig flink til og skrive, og blar spent til neste side for å finne ut om de to små nurka dine har kommet : ) Gratulerer så masse forresten, med tvillinger på vei. Tengte jeg måtte sette igjen et lite spor etter meg.. Har ikke skrevet noe spesielt med innlegg før, men må bare ønske deg lykke til! Og håper alt går kjempefint! Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 13. juni 2008 #899 Del Skrevet 13. juni 2008 Gærne jenter!!! Håper alt står bra til bizzy, regner med de to snart er klar til å bli kjent med verden utenfor. Søte Jørgen, han vil virkelig bli kjent med de.. Ønsker deg en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #900 Del Skrevet 13. juni 2008 Tenk når det virkelig skjer noe da, så vil alle bare tro at epona tuller :fnise: Ønsker deg en herlig helg bizzy! Og jeg lo godt da jeg leste om at du satt deg fast mellom bilene :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå