bizzy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #841 Del Skrevet 8. juni 2008 Så dere er bortreist nå, på Riksen? Hvor holder dere til? Lurer bare siden du har nett... Godt alt så bra ut på kontrollen, og at størrelsesforskjellene holder seg stabile Åj, du får ikke lov til å føde før du har muligheten til å sladre, altså! Eventuelt kan jo mannen din sende melding til sladrisen eller noe... Vi må iallfall få beskjed! Vi er innlosjert hos svigers i Lier utenfor Drammen og bor her til det skjer noe Skal nok ikke være noe problem å få sendt melding til sladrisen min, selv om min mobil er ute av drift for tiden.. Så dere skal å vite ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #842 Del Skrevet 8. juni 2008 Heia Bizzy! Så kjekt å høre fra deg igjen! :juhu: Det var en lettelse å høre at du har en sladris :dåne: Da kan vi slappe av Blir spennende nå framover Tenk at de fremdeles ligger inni magen og bare venter Blir helt rørt jeg :love: Du får ha ein kjempefin søndag! Kos deg sammen med guttene dine! Godt å høre at dere klarer å slappe av nå Sladris er vel etablert Så det blir nok oppdateringer her når ting skjer! Det er helt rart å tenke på at de bare koser seg og legger på seg gram for gram, så egentlig bør de jo holde ut der inne så lenge som mulig, samtidig som jeg håper de snart kommer.. Men nå bare nyter jeg den siste stunden som gravid og gjør det jeg føler for og orker! Ikke mer ligge rolig for å holde de inne noe ekstra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #843 Del Skrevet 8. juni 2008 ÅÅ! Nå skjønte jeg den setningen med at neste gang dere kommer hjem er dere 5! Dere er bortreiset! Håper dere koser dere i sola, herlig med dette været, men i går var det nesten for varmt! :dåne: Var nå ikke meningen å forvirre altså Vi har har tatt inn hos svigers og blir her til babyene er ute og vi er klare for hjemreise alle 5!! Vi koser oss masse i finværet med strandkos og masse Livet er ganske så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. juni 2008 #844 Del Skrevet 8. juni 2008 Var nå ikke meningen å forvirre altså Vi har har tatt inn hos svigers og blir her til babyene er ute og vi er klare for hjemreise alle 5!! Vi koser oss masse i finværet med strandkos og masse Livet er ganske så herlig Det er så herlig å lese at du skrive "babyene"! Jeg har liksom ikke helt tenkt på at det er to, men det er jo to!! :rødme: Kos dere med is og stranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juni 2008 #845 Del Skrevet 8. juni 2008 37 uker! Har du sladris? Vi må jo få vite når det store skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. juni 2008 #846 Del Skrevet 8. juni 2008 Lykke til med innspurten!! Snart er dere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. juni 2008 #847 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Derfor jeg ikke har fått svar på smsene altså Måtte inn her og se hvordan det går. Var begynt å bli litt bekymret nå altså!! Tenker masse på dere og gleder meg sånn til å høre om de to nye skjønne små! Endret 8. juni 2008 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 8. juni 2008 #848 Del Skrevet 8. juni 2008 ENDELIG på nett igjen og kan følge med!!! Lykke til med innspurten!!!! Hørtes ut som en idrettsgren du driver med, men svangerskap kan føles sånn av og til Og sikkert i hvertfall et tvillingsvangerskap. Ønsker lykke til, nå kan det skje når som helst, og det er uansett ikke lenge igjen til du får møte dine to småtasser som enn så lenge bor i mgen!!! Hils alle dine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #849 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er så herlig å lese at du skrive "babyene"! Jeg har liksom ikke helt tenkt på at det er to, men det er jo to!! :rødme: Kos dere med is og stranda Ikke sant 2 stykker, nesten helt fullstendig ubegripelig Vi koser oss! Jørgen sier stadig vekk, mamma, ferie er kult! Tror det er en som virkelig setter pris på en saftis i skyggen sammen med mamma hver dag 37 uker! Har du sladris? Vi må jo få vite når det store skjer! Epona er sladris!! Tenk 37 uker hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge etter innleggelse i uke 24!! En uke til nå så kommer jeg vel til å gå litt trapper Lykke til med innspurten!! Snart er dere 5 Takk takk! Familie på 5, min store drøm, og straks så er den virkelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #850 Del Skrevet 8. juni 2008 Derfor jeg ikke har fått svar på smsene altså Måtte inn her og se hvordan det går. Var begynt å bli litt bekymret nå altså!! Tenker masse på dere og gleder meg sånn til å høre om de to nye skjønne små! Det stemmer nok det, har faktisk hatt defekt telefon et par måneder nå.. Ting tar tid!!! Skal skaffe meg et kontantkort så får jeg et midlertidig nummer frem til mitt nye sim starter å fungere den 16 Stoooore klemmer til dere alle tre ENDELIG på nett igjen og kan følge med!!! Lykke til med innspurten!!!! Hørtes ut som en idrettsgren du driver med, men svangerskap kan føles sånn av og til Og sikkert i hvertfall et tvillingsvangerskap. Ønsker lykke til, nå kan det skje når som helst, og det er uansett ikke lenge igjen til du får møte dine to småtasser som enn så lenge bor i mgen!!! Hils alle dine!!! Godt å høre at nett-tilgangen er på plass igjen Høres ut som jeg løper maraton, og må innrømme at det faktisk ganske ofte føles slik også!! Spesielt i varmen som har vært i det siste... Jeg som til vanlig elsker varme holder meg helst i skyggen og det er ikke kjølig nok det heller. Men i dag har det vært nesten levelig i skyggen, ikke har det vært så varmt, også har det blåst endel! Deilig!!!! Hils mann og supergutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. juni 2008 #851 Del Skrevet 9. juni 2008 Godt å høre at vi blir oppdaterte her inne Tenk om vi hadde vært nødt til å gå flere dager UTEN noe informasjon??? :dåne: Håper dere har hatt en super helg, alle sammen!! Her har helgen vært fylt av jobb, maling og mer maling.. Nå er det blitt kaldere ute, men jeg håper det ikke regner så veldig mye. Hadde nemlig litt forhåpninger om å få malt litt til... Men jeg kan jo også prikle disse krydderurtene vi har.. Er visstnok på tide nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 #852 Del Skrevet 9. juni 2008 Vi er innlosjert hos svigers i Lier utenfor Drammen og bor her til det skjer noe Skal nok ikke være noe problem å få sendt melding til sladrisen min, selv om min mobil er ute av drift for tiden.. Så dere skal å vite ja Aha, slik å forstå ja Godt at sladrisen får sladret selv om mobilen din ikke er oppegående, kan jo ikke sitte her og ikke vite noe! Det er vi aaaalt for nysgjerrige til Har det blitt litt mer levelige temperaturer på din side av landet også eller? Regner her, synes egentlig det er litt godt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #853 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper dere har en herlig dag alle 5 :-D Vet du når du eventuelt blir satt igang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. juni 2008 #854 Del Skrevet 9. juni 2008 Innom og sjekker ståa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 9. juni 2008 #855 Del Skrevet 9. juni 2008 Innom med en klem Håper formen ikke er så verst Her har det vært kjøligere idag, håper det har vært det i Drammen også. Synes det var godt med litt kjøligere drag i luften nå jeg. Den intense varmen er ganske slitsom, selv for ikke-gravide. Og jeg er også glad i sommer! Håper du nyter bumping og spark (begynner vel å bli vonde) i magen nå, for nå er det ikke så lenge igjen du kan kjenne det, for snart kommer de små sparkende bebisene ut!! Du får samle krefter og passe godt på deg selv. Tenker guttene dine passer godt på deg også nå. Gleder Jørgen seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #856 Del Skrevet 9. juni 2008 Godt å høre at vi blir oppdaterte her inne Tenk om vi hadde vært nødt til å gå flere dager UTEN noe informasjon??? :dåne: Håper dere har hatt en super helg, alle sammen!! Her har helgen vært fylt av jobb, maling og mer maling.. Nå er det blitt kaldere ute, men jeg håper det ikke regner så veldig mye. Hadde nemlig litt forhåpninger om å få malt litt til... Men jeg kan jo også prikle disse krydderurtene vi har.. Er visstnok på tide nå. Nei, tenk, en dag eller to uten oppdatering er vel utenkelig Mannen har mobilt internet via jobben. Er jo nødvendig siden han må holde seg oppdatert og jobbe uansett om det er ferie, fødsel, svangerskaps perm ++. Men er jo ikke så lenge av gangen jeg låner den, så oppdatering i andres bøker blir det dårlig med akkuart nå! Og spørs vel kanskje om det blir noe bedre med en gang etter at tvillingene er kommet heller Vi har hatt en superduper helg!! Kost oss masse!! Flink du har vært da! Prikling... jeg har prøvd å så krydderurter selv en gang jeg også, men fikk liksom aldri kommet meg til steg nr. 2 :klø: De døde visst Godt de har mye fint i grønnsaksdisken på Meny! Aha, slik å forstå ja Godt at sladrisen får sladret selv om mobilen din ikke er oppegående, kan jo ikke sitte her og ikke vite noe! Det er vi aaaalt for nysgjerrige til Har det blitt litt mer levelige temperaturer på din side av landet også eller? Regner her, synes egentlig det er litt godt jeg... Da har jeg vært å kjøpt meg kontantkort, så da gjenstår bare å lade telefonen Og vips så har jeg i allefall litt bedre kontakt med omverdenen! Har blitt litt mer levelige temperaturer her ja! Deilig for min del, litt kjedelig for de som aller helst hadde kost seg videre med strandkos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 #857 Del Skrevet 9. juni 2008 Da har jeg vært å kjøpt meg kontantkort, så da gjenstår bare å lade telefonen Og vips så har jeg i allefall litt bedre kontakt med omverdenen! Har blitt litt mer levelige temperaturer her ja! Deilig for min del, litt kjedelig for de som aller helst hadde kost seg videre med strandkos Flink jente! Godt du er litt mer tilgjengelig nå da, så får vi oppdateringer om noe skjer! Enig med deg, deilig med mer levelige temperaturer for oss høygravide Strandkos får det bli senere på sommeren, når babyene dine og min har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #858 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper dere har en herlig dag alle 5 :-D Vet du når du eventuelt blir satt igang? Har hatt en flott dag ja!!! Igangsettelse er blitt svakt antydet i løpet av neste uke, men som alt annet under løpende vurdering... Puhh, skal bli godt å komme igang!!! Tror nok og håper at det denne gangen skal komme igang av seg selv, siden jeg har minimum 4 rier hver dag, men de er jo ikke regelmessige og kommer med timers mellomrom, og har holdt på slik noen dager nå.. Men da håper jeg de gjør underverker med modning, slik at det ikke blir så langdrygt når noe virkelig skjer Innom og sjekker ståa!! Mor har det bra, og tvillingene danser og hikker masse! Kan jo nesten ikke bli bedre, foruten at de spreller og koser seg utenfor da.. Men hver dag i magen er jo også et stort +! Innom med en klem Håper formen ikke er så verst Her har det vært kjøligere idag, håper det har vært det i Drammen også. Synes det var godt med litt kjøligere drag i luften nå jeg. Den intense varmen er ganske slitsom, selv for ikke-gravide. Og jeg er også glad i sommer! Håper du nyter bumping og spark (begynner vel å bli vonde) i magen nå, for nå er det ikke så lenge igjen du kan kjenne det, for snart kommer de små sparkende bebisene ut!! Du får samle krefter og passe godt på deg selv. Tenker guttene dine passer godt på deg også nå. Gleder Jørgen seg? Har vært deilig temperatur i dag, et par og tyve passer meg så mye bedre enn et par og tredve Nyter magedansingen selv om det stadig vekk kjennes ut som om noen har tenkt seg ut via ribbeina mine *au* Blir helt satt ut når jeg tenker på hva som kommer!!! Gutta mine passer veldig godt på meg nå, er så omsorgsfulle og gode begge to Jørgen gleder seg veldig, og i dag var vi å kjøpte skrikedukke og litt matchbox biler på lekebutikken Han valgte dukke selv og har lekt masse med den etter at vi kom hjem! Vist mamman hvordan man trøster med smukken, gir melk fra flaske og koser forsiktig Før den ble med på gulvet for å kjøre racerbil.. Da var den omsorgsfulle og forsiktige leken over, og dukken ble plassert i sofaen, og måtte sove, for Jørgen storebror var altfor opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #859 Del Skrevet 9. juni 2008 Flink jente! Godt du er litt mer tilgjengelig nå da, så får vi oppdateringer om noe skjer! Enig med deg, deilig med mer levelige temperaturer for oss høygravide Strandkos får det bli senere på sommeren, når babyene dine og min har kommet! Takk takk!!! Var deilig å endelig få det gjort ja! Så da blir det oppdateringer uansett! Helt fantastisk med lavere temperatur, selv om det føles helt feil å si det Og ja strandkos skal vi ha mer av i løpet av sommeren, bare barna og rutinene er litt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #860 Del Skrevet 9. juni 2008 Møtte mamma og minste lillesøster på Bygdøy i dag, og dro til Ski av alle steder Der har jeg ikke vært siden jeg vokste opp i området! Søstern skulle si hade til kollegaene på jobb, så mamma, jeg og Jørgen dro på storsenteret og kjøpte dukke og litt biler til supergutten Fant også to søte små luer til tvillingene som mamma kjøpte til de! Jørgen koste seg med å titte litt og leke på lekebordene i diverse barnevennlige butikker, i mellom brødskiver og smoothies på kafe, litt mer shopping og sen lunsj alle 4 på Egons. barnevennlig og greit! Deilig å ha en hel dag ute, men var ganske så sliten da vi kom hjem. Så gikk og la meg litt og sov som en stein halvannen times tid Hadde et lite håp om at en aktiv dag kanskje ville sette igang noe, men virker ikke slik! Så da blir det ny kontroll på riksen i morgen. Gleder meg til å se småtrollene igjen Men nå er det på tide å forsøke å få noen timers nattesøvn! Den er for tiden ikke noe å skryte av... Magen er for stor og i veien, kynnerene vekker meg når ikke magen eller bekkenet gjør det og så må jeg jo i tillegg opp og på toalettet et par ganger Ikke mange timene igjen å sove på da.... Men men, er sikkert bare en myk overgang til livet som nå kommer Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå