Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

:vinke:

Formen bedret seg ganske greit dagen etter, heldigvis!!! Ble litt bekymret en liten stund der selv..

De siste dagene har det vært mye "jobb" med å gjøre klart huset for innrykk av en familie på 5 om noen ukers tid ;) Mannen har jobbet masse og ikke fått gjort så altfor mye av det han hadde lovet.. TYPISK!!! Så jeg har gjort litt mer enn jeg burde, og derfor tilbrakt mye tid i sengen. Men i dag drar vi, og når vi kommer tilbake er vi 5 :hoppe:

Kommer sterkere tilbake og svarer på innlegg senere i dag, akkurat nå er formen litt ok og jeg må få gjort litt her. Utrolig hvor mye klær vi faktisk har, og jeg vil ha et helt strøkent hus, inkl. vaskerom når jeg kommer hjem igjen! Trenger ikke å ha noe liggende å vente av slike huslige sysler da! Blir helt sikkert mer enn nok å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73

:juhu: :juhu:

Dere er snart 5!!!!

Åååååå! Kjenner jeg gleder meg jeg også!! Sitter her med sånn gledesbobler inni meg jeg...

Godt å høre at alt står bra til med dere. "Kos" deg med husarbeid, og masse, masse lykke til med fødselen!

(MÅ jo forsikre meg om at jeg får sagt det før dere drar, for jeg har masse å gjøre her hjemme selv.. Og i morgen er jeg på jobb...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Ååå!! Dere er snart fulltallige Bizzy :-D

Gleder meg til du kommer hjem igjen og får oppdatert oss ;)

Lykke til :hoppe:

:klem: og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så godt at det gikk fort over!! :klem:

Kjenner at jeg blir litt sånn gira av forventning på dine vegne nå...det er ikke mange dagene igjen!! :hjerte:

Skjønner godt at du vil ha klart mest mulig sånn at du slipper å ha masse unødvendig ekstraarbeid når du komme hjem, men ikke slit FOR mye heller...du må ruge nå...bare noen få dager igjen til du har armene fulle med til tider litt for mye!! ;)

Tenker masse på dere, og venter i stor spenning på det som skal skje!!! :klem:

:kyss::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhhh.. Det va da godt at du ble bedre igjen .. har vært inne å venta på nårtid du skulle skrive..

:hoppe: Dette er så spennende :hoppe: MASSE LYKKE TIL !!! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er bedre! :klem:

Hm, noe jeg ikke har fått med meg? :klø: Skal Bizzy settes igang, NÅ?! :overrasket:

Isåfall: masse, masse lykke til! :hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73

Jammen, jammen, det er jo mulig hun settes igang også, er det ikke? :klø:

Uansett, ha en suuuuuuupert dag Bizzy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke bizzy har sladris, og sist hun skrev sa hun jo at de skulle dra og neste gang de kom hjem var de 5! Det betyr vel at hun skulle settes i gang!

Lykke til uansett Bizzy!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Da har også jeg greid å komme meg gjennom alle sidene i boken din!!! Kjempe koselig lesestoff!!!

Ønsker deg lykke til med alt!!

Håper du får kost deg masse me de to søte små når de endelig kommer ut til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: her var det litt spekulasjoner ja :fnise: Beklager sen tilbakemelding, men vi har vært altfor opptatt med å nikose oss!! Har nytt været og strandliv i to dager nå! Ikke mer sofasliting, for nå er de ferdige og får lov til å komme når som helst :hoppe:

Får lov til å gå to uker til før de evnt setter igang noe, men tror de kommer før jeg! Har en liten følelse av at de kommer i løpet av uken som kommer! Har hatt 4rier i dag to på morgenen og to på ettermiddagen ;) Kjennes godt så det er det det er, men spørsmålet er jo om de faktisk har noen effekt.. Det vites jo ikke.

Kontrollen i går gikk fint, ting er som de har vært hele tiden, og størrelsesforskjellen holder seg stabil! Ligger i grenseland for om det blir naturlig fødsel eller keisersnitt, men forløpig vil de i allefall prøve naturlig og heller se det an etterhvert... Håper virkelig jeg slipper en "ja takk, begge deler" opplevelse. Greit nok at jeg er et ja takk, begge deler menneske til vanlig, men når det gjelder fødsel vil jeg helst klare meg med en type av gangen!

Etter kontroll på Fredag dro vi til sognsvann og koste oss sammen med mamma, den ene søsteren min og en venninne! Utrolig koselig og fantastisk fint! Jørgen badet og koste seg :hjerter: I dag har vi vært i Drammen og badet i byparken og spist is, før vi dro på fetter og kusine sammenkomst i Moss! En begivenhetsrik og koselig dag! Så nå skal det blir deilig å legge seg snart ;)

I morgen er planen igjen en tur på stranden, gilhusodden denne gangen ;) Må jo prøve de forskjellige! Og bare kose oss!

Tvillingene kommer jo når som helst, så vi får nyte dagene hvor det bare er en å holde øye med. Og ikke minst kose oss masse sammen vi tre :hjerte: Sier absolutt ikke at vi ikke skal kose oss alle sammen når vi blir fem :fy: Men dette er den siste tiden vi har som tre så da gjør vi den litt ekstra kos! Må jo også finne på litt for å aktivisere en gutt som er vant til full fart i barnehagen i ukedagene og masse lekekamerater hjemme på ettermiddag og helger.. Her er det jo ingen andre barn. Blir jo fort litt kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu:

Dere er snart 5!!!!

Åååååå! Kjenner jeg gleder meg jeg også!! Sitter her med sånn gledesbobler inni meg jeg...

Godt å høre at alt står bra til med dere. "Kos" deg med husarbeid, og masse, masse lykke til med fødselen!

(MÅ jo forsikre meg om at jeg får sagt det før dere drar, for jeg har masse å gjøre her hjemme selv.. Og i morgen er jeg på jobb...

Takk takk! Vi gleder oss veldig og er spente!! Tenk en familie på 5. Har jo vært min drøm hele veien, men trodde ikke vi skulle rekke det på 2år og 7måneder!!!!! I allefall ikke siden vi ikke akkurat har lett for å bli gravide.

:juhu: Ååå!! Dere er snart fulltallige Bizzy :-D

Gleder meg til du kommer hjem igjen og får oppdatert oss ;)

Lykke til :hoppe:

:klem: og :klemmer:

Gleder meg til å fortelle om tvillingene ja! Er veldig klar for å bli kjent med de nå!!!!

Så godt at det gikk fort over!! :klem:

Kjenner at jeg blir litt sånn gira av forventning på dine vegne nå...det er ikke mange dagene igjen!! :hjerte:

Skjønner godt at du vil ha klart mest mulig sånn at du slipper å ha masse unødvendig ekstraarbeid når du komme hjem, men ikke slit FOR mye heller...du må ruge nå...bare noen få dager igjen til du har armene fulle med til tider litt for mye!! ;)

Tenker masse på dere, og venter i stor spenning på det som skal skje!!! :klem:

:kyss::hjerter_rundt:

Var deilig at det ikke satt i lenger ja, for det var ganske så guffent! Tenk nå er det dager igjen.. Nesten litt skummelt, men åhh så deilig!

Ble nok ikke helt ferdig med alt vi skulle ha gjort, men alt det nødvendige er ferdig! Rundvask på vaskerommet får vel heller gå under kjekt å få gjort en gang listen.

Ååååhhhh.. Det va da godt at du ble bedre igjen .. har vært inne å venta på nårtid du skulle skrive..

:hoppe: Dette er så spennende :hoppe: MASSE LYKKE TIL !!! :klem: :klem:

Kjempespennende!!!! Fremdeles helt rart å tenke på at de kommer to små!!! Lurer på når man ikke lenger tviler på det jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er bedre! :klem:

Hm, noe jeg ikke har fått med meg? :klø: Skal Bizzy settes igang, NÅ?! :overrasket:

Isåfall: masse, masse lykke til! :hoppe: :juhu:

Ingen igangsetting enda, kan nok risikere å gå to uker til før det skjer, men anser det for veldig lite sannsynlig! Tror og håper disse to har tenkt seg ut i løpet av neste uke, og kommer helt av seg selv!!! Nå skal vi bare nyte dagene så godt vi kan med masse is og god mat, frem til en hektisk hverdag kommer å huker tak i oss!

Tenkte på det samme, Knøttet? Var det ikke kontroll i dag da? :klø:

Var bare kontroll fredag ja! Og den gikk fint!!! Så nå bare venter vi! Skal inn på ny kontroll tirsdag!

Jammen, jammen, det er jo mulig hun settes igang også, er det ikke? :klø:

Uansett, ha en suuuuuuupert dag Bizzy!!

Svart på igangsetting ovenfor! Har det helt supert!!!! Mannen triller meg rundt i rullestol og Jørgen er stor og flink gutt, stryker magen og leker så fint alene rundt oss! Min lille store supersjarmør!!! Som elsker livet på stranden.

ÅÅ nå blir det spennende her.Kontroll i dag var det vel.Har hun noen sladdris eller?

Epona sladrer! Så da gjenstår det bare for meg å kjøpe et kontantkort så jeg får gitt beskjed... Mitt vanlige simkort er nemlig ødelagt og det nye virker ikke før 16.juni. Typisk dårlig timing!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, er det noen som vet om hun har sladris? *må jo ha det* :fnise:

^

I

Epona er sladris!

Jeg tror faktisk ikke bizzy har sladris, og sist hun skrev sa hun jo at de skulle dra og neste gang de kom hjem var de 5! Det betyr vel at hun skulle settes i gang!

Lykke til uansett Bizzy!! :klem:

Siden vi bor på sørlandet og skal føde på riksen så blir vi her frem til de er født, litt for stor risiko å reise hjem igjen når det tar 3,5timer+ å kjøre til sykehuset. Men har jo familien her, så det er jo egentlig bare koselig! Selv om jeg håper vi slipper å bo hos familie så altfor lenge, blir jo slitsom det også! Men helt sikkert bedre enn sykehushotel!!!

Så spennende!!! Masse lykke til med kommende fødsel :hoppe:

Takk takk!!!

Hei!!

Da har også jeg greid å komme meg gjennom alle sidene i boken din!!! Kjempe koselig lesestoff!!!

Ønsker deg lykke til med alt!!

Håper du får kost deg masse me de to søte små når de endelig kommer ut til deg!!

Imponert!!! Er noen sider det!

Tusen takk or lykke ønskninger, gleder meg veldig til å kose meg med de to små!! Selv om det nok blir endel slit også.. Men kosen har en tendens til å veie opp så det holder! Det er i allefall min erfaring fra sist!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så dere er bortreist nå, på Riksen? Hvor holder dere til? Lurer bare siden du har nett... :sjenert:

Godt alt så bra ut på kontrollen, og at størrelsesforskjellene holder seg stabile :)

Åj, du får ikke lov til å føde før du har muligheten til å sladre, altså! :regler::fy_fy:

:fnise: Eventuelt kan jo mannen din sende melding til sladrisen eller noe... Vi må iallfall få beskjed! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Heia Bizzy! :vinke:

Så kjekt å høre fra deg igjen! :juhu: Det var en lettelse å høre at du har en sladris :dåne: Da kan vi slappe av :fnise:

Blir spennende nå framover :) Tenk at de fremdeles ligger inni magen og bare venter ;) Blir helt rørt jeg :love:

Du får ha ein kjempefin søndag! Kos deg sammen med guttene dine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! Nå skjønte jeg den setningen med at neste gang dere kommer hjem er dere 5! Dere er bortreiset! :klaske:

Håper dere koser dere i sola, herlig med dette været, men i går var det nesten for varmt! :dåne:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...