bizzy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #761 Del Skrevet 22. mai 2008 Oh, nå fikk jeg skikkelig lyst på softis med strø på! Softis med lakrsistrø eller sånn gammeldags krokan... MMmmmmmmm!!!! Vi har ikke det her i området, tror jeg... :gråte: Viljestyrke er forresten oppskrytt! Man må da nyte livet???? :klø: får ta deg en tur til sørlandet i sommer, her er det masse softis, også har de lakrisstrø nesten alle stedene Viljestyrke er tull ja Veldig greit for ganske ofte min er forduftet, spesielt når den skulle vært brukt til å motstå fristelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #762 Del Skrevet 22. mai 2008 Hatt en fin dag i dag, sånn frem til 18 tiden... På morgenen i dag monterte jeg den nye sprinkelsengen som skal stå i første etage så lenge tvillingene deler seng. Kommer til å bruke den i stedet for lekegrinda, siden jeg ikke har regulerbar bunn på lekegrinden, og faktisk ikke er lang nok til å nå ned til liggende barn på bunnen i lekegrinda Ikke alltid like greit å være kortvokst! Sengen ble fin den, men det ble ikke bekkenet mitt etterpå. Men det viste jeg jo egentlig da jeg startet.. Bare måtte liksom Har fått skikkelig redebygge-lyst for tiden, prøver å "piske" mannen, men han er nok ikke hetl på samme stedet for tiden... Og tolmodighet til å mase det har jeg ikke! Da blir jeg i stedet sur og gjør det selv! Da sengen var ferdig, ble jeg liggende på sofaen noen timer. Så måtte jeg ut en tur å kjøpe inn pølser med tilbehør, var nemlig avsluttning på turninga i dag! Så da møttes vi på stranden og grillet! Koselig det! Burde sikkert holdt meg hjemme, men det var ikke så veldig aktuelt. Hadde altfor lyst til å være med Etter avslutningen, hvor Jørgen begynte å vise tegn til laber form, var vi en kjapp tur innom Fargerike og valgte gulvbelegg til loftet på garasjen! Ikke lenge igjen før den er ferdig nå! Skal bli deilig å få en av bilene vekk fra gårdsplassen!! Og ikke minst et ekstra gjesterom og stooooooor bodplass! Regningen derimot kan de gjerne glemme å sende Ser ikke med glede frem til et utlegg på 200.000... Jørgen la seg som normalt i dag, mannen leser eventyr og synger en sang, sier natta og går sin vei. I dag lå han ti minutters tid og pratet med bamsen sin før det ble stille Er så koselig å sitte i stua å høre på Men etter halvannen time begynte han å våkne og hoste ille. Så jeg burde egentlig komme meg i seng, har ikke akkurat troen på en stille natt, selv om mannen er helt super og tar nattevåken. Men så er jeg blitt så var og våkner av den minste lille ting for tiden I morgen blir Jørgen og mannen hjemme, så da blir det ikke like lett å slappe av det jeg trenger, men får snike meg ut å slange meg i terassemøblene når det blir for mye klenging og mavekos/mavehopping.. Kan fort bli litt hardt når noen skal kose, men har mark i rumpa! Må vaske litt klær igjen også slik at bagen er ferdig pakket med gode klær i tilfelle jeg ikke får en uke ekstra hjemme! Blir spennende med kontroll på mandag! Vi reiser i morgen kveld, hvis formen til Jørgen er grei! Og tilbringer helgen hos svigers.... igjen...! Men de skal på motorsykkeltur så da har vi huset for oss selv, noe jeg ikke akkurat er lei for! Blir litt mye å bo hos svigers minimum annenhver helg et halvår! Men nå i seng med meg!!! Ble sikkert rotete og usammenhengende det her... tror det har noe med trøtthet å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. mai 2008 #763 Del Skrevet 23. mai 2008 får ta deg en tur til sørlandet i sommer, her er det masse softis, også har de lakrisstrø nesten alle stedene Det er faktisk mulig jeg tar meg en tur til sørlandet, har jo et søskenbarn der nede som venter små i høst. I tillegg har de også en labrador som sikkert er en god lekekamerat for vår "lille" sorte Høres ut som om du har hatt en laaaaaaaang dag! Mye å gjøre, og skjønner du kan bli sliten! Her havnet jeg i seng rett etter eksamen, satt under prøven og kjente jeg var kvalm, vondt i hodet og feber Men bedre nå i dag! Testet positivt for EL i går, så i morges så ble det , og nå ligger jeg bare på sofaen og sløver... Det er en hard, hard jobb.... Så nå skal jeg sette på en spansk film snart, tenker jeg skal se Volver, for å øve litt til spansk muntlig på mandag. Bare håper jeg stod på eksamen i går, for det må jeg for å gå opp på mandag.. Ha en super dag i dag!! Håper dere har fint vær så du kan sitte ute i hagemøblene med en god bok kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #764 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er faktisk mulig jeg tar meg en tur til sørlandet, har jo et søskenbarn der nede som venter små i høst. I tillegg har de også en labrador som sikkert er en god lekekamerat for vår "lille" sorte Høres ut som om du har hatt en laaaaaaaang dag! Mye å gjøre, og skjønner du kan bli sliten! Her havnet jeg i seng rett etter eksamen, satt under prøven og kjente jeg var kvalm, vondt i hodet og feber Men bedre nå i dag! Testet positivt for EL i går, så i morges så ble det , og nå ligger jeg bare på sofaen og sløver... Det er en hard, hard jobb.... Så nå skal jeg sette på en spansk film snart, tenker jeg skal se Volver, for å øve litt til spansk muntlig på mandag. Bare håper jeg stod på eksamen i går, for det må jeg for å gå opp på mandag.. Ha en super dag i dag!! Håper dere har fint vær så du kan sitte ute i hagemøblene med en god bok kanskje Da må du sette deg på en benk i pollen i Arendal eller langs kaia i Grimstad og kooooose deg med softis og lakrisstrø Godt formen er bedre i dag, og at dere fikk en runde siden el-testen er positiv Så da regner jeg med at du ligger i sofaen med beina oppetter veggen, skader jo ikke å tvinge svømmerene litt rett vei Litt overskyet i dag så det blir nok innedag, men Jørgen er ikke i så altfor ille form, så går greit tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #765 Del Skrevet 23. mai 2008 Ble ikke så veldig grei natt på Jørgengutten i natt Klokken ett våknet han og krevde at pappa lå i sengen sammen med han. Nektet å ligge i pappas seng, så da krøp mannens 190cm ned i Jørgens 160 seng Begge sovnet og ante fred og ingen fare... Før mannen våknet av at Jørgen spøy på ham Ikke bare litt heller, hele mannen og jørgen fulle, sengen og på gulvet. Trakk igjennom overmadrassen og ned i madrassen Der har jeg for at jeg ikke kjøpte nytt tisselaken til den store sengen De kom tuslende ned og Jørgen kastet opp her og der hele veien... Så da de endelig kom på badet hoppet begge i badekaret for en rask skyll! Det trengtes!!! Jørgen hadde endel feber så han fikk en paracet og ny pysj, og la seg sammen med meg, men da var han jo ekstremt våken, i motsetning til mamman Så vi lå i sengen og pratet og koste og lekte liksomleker mens mannen vasket madrass, satte på vaskemaskin med madrasstrekk og overmadrass, vasket gulver og skyldte klær Da han var ferdig med det hentet han Jørgen og tok han med seg ut på stua hvor de spiste litt og så på tegnefilm til klokken 5, da var endelig knerten trøtt igjen og de la seg på soverommet oppe! Jørgen våknet igjen klokken 9 så da var det jeg som tok over og mannen som fikk sove noen timer til! Det var han vel undt! Nå er de hos legen for en liten sjekk av Jørgen! Tipper det er en ny halsbetennelse i emning.. For i dag har han ikke villet spise noe annet enn isbiter, ikke interessert i drikke heller. Er rød i halsen og har nesten ingen åpning forbi mandlene Blir nok ikke noen tur til drammen i dag, får se an formen hans i løpet av helgen.. Må jo egentlig ikke reise før mandag morgen, men det blir i såfall utrolig slitsomt å reise opp og ned samme dagen. Vel hvis jeg får være med hjem igjen da Men nå sove litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #766 Del Skrevet 23. mai 2008 Dakar lille syke gutten deres! Håper det går bedre med ham Kan ikke være noe greit og være liten og syk altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mai 2008 #767 Del Skrevet 23. mai 2008 Stakkars Jørgen Håper det går bedre med han og at han blir snart frisk! Er ikke alltid så lurt å ha softis og andre godiser i nærheten... Blir lett til at jeg "bare" tar meg en tur ned på kiosken og kjøper en sjokolade/cola/softis Blir litt bekymret for svangeskapsdiabetes/stor baby... Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 24. mai 2008 #768 Del Skrevet 24. mai 2008 :juhu: I dag har jeg vært i byen og fått meg softis med lakrisstrø!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #769 Del Skrevet 24. mai 2008 Stakkars Jørgen Håper han blir frisk fort. Og bekkenet hørtes ikke noe særlig ut, håper du ikke er plaget for mye. Nå er det ikke lenge igjen!! 36 dager!! :-D Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2008 #770 Del Skrevet 25. mai 2008 Innom og leser litt og for 35 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 26. mai 2008 #771 Del Skrevet 26. mai 2008 :juhu: 35 uker!!!! Var det i dag du skulle på sykehuset? Om så, ha en riktig, riktig god tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 26. mai 2008 #772 Del Skrevet 26. mai 2008 Lykke til på sykehuset i dag! Håper du får en uke til hjemme! Du har jo vært superflink til å ruge! Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. mai 2008 #773 Del Skrevet 26. mai 2008 Innom med en lykke-til- jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda22 Skrevet 26. mai 2008 #774 Del Skrevet 26. mai 2008 Lykke til på sykehuset! håper Jørgen er blitt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 26. mai 2008 #775 Del Skrevet 26. mai 2008 Hurra for 35 uker og lykke til på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mai 2008 #776 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er innom flere ganger i uken og leser om deg, men legger sjelden igjen spor... Fant ut at nå måtte jeg bare logge meg inn og si hei. Vi skal til Kristiansand søndag 22 juni og blir antagelig til onsdag morgen før turen går videre. Jeg har mobilnummeret ditt og kan sende deg en sms når jeg er der OG HVIS du orker - hadde det vært koselig å treffe deg. Men jeg gjentar: HVIS du orker. Blir ikke fornærmet om det ikke går denne gangen, og du kan heller ikke vite hvordan formen er og hvor du er da på dette tidspunktet... Det er så koselig å lese om deg og din hverdag med Jørgen og mannen, samt utviklingen med tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #777 Del Skrevet 27. mai 2008 Dakar lille syke gutten deres! Håper det går bedre med ham Kan ikke være noe greit og være liten og syk altså... Gikk veldig bra, ble vel egentlig så godt som frisk igjen i løpet av fredag!! Deilig! Han er jo forkjøla, men alikevel frisk! Stakkars Jørgen Håper det går bedre med han og at han blir snart frisk! Er ikke alltid så lurt å ha softis og andre godiser i nærheten... Blir lett til at jeg "bare" tar meg en tur ned på kiosken og kjøper en sjokolade/cola/softis Blir litt bekymret for svangeskapsdiabetes/stor baby... Håper du får en fin helg! Jeg har saftis i fryseren, og gjør greie innhugg i den boksen sånn ca hver dag... Motstandskraften lenge leve :juhu: I dag har jeg vært i byen og fått meg softis med lakrisstrø!!! :juhu: Nå ble jeg nesten misunnelig Stakkars Jørgen Håper han blir frisk fort. Og bekkenet hørtes ikke noe særlig ut, håper du ikke er plaget for mye. Nå er det ikke lenge igjen!! 36 dager!! :-D Ha en fin lørdagskveld Jørgen kom seg raskt ja! Bekkenet er håpløst, men ikke lenge igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #778 Del Skrevet 27. mai 2008 Innom og leser litt og for 35 uker! Koselig å se deg her!!! Ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk har kommet så langt!!!!!!! :juhu: 35 uker!!!! Var det i dag du skulle på sykehuset? Om så, ha en riktig, riktig god tur!!! Takk Takk!! Lykke til på sykehuset i dag! Håper du får en uke til hjemme! Du har jo vært superflink til å ruge! Imponert! Fikk en uke til ja!! Deilig, men nesten litt skummelt også.. Innom med en lykke-til- jeg også! Lykke til på sykehuset! håper Jørgen er blitt bedre! Jørgen ble fort bedre, og sjekken på riksen gikk bra! Hurra for 35 uker og lykke til på sykehuset. Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #779 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er innom flere ganger i uken og leser om deg, men legger sjelden igjen spor... Fant ut at nå måtte jeg bare logge meg inn og si hei. Vi skal til Kristiansand søndag 22 juni og blir antagelig til onsdag morgen før turen går videre. Jeg har mobilnummeret ditt og kan sende deg en sms når jeg er der OG HVIS du orker - hadde det vært koselig å treffe deg. Men jeg gjentar: HVIS du orker. Blir ikke fornærmet om det ikke går denne gangen, og du kan heller ikke vite hvordan formen er og hvor du er da på dette tidspunktet... Det er så koselig å lese om deg og din hverdag med Jørgen og mannen, samt utviklingen med tvillingene. Så koselig med spor! Og at du følger med Bare pling på mobilen du! Så tar vi det derfra!!! Håper at vi er tilbake fra oslo med alle barna når vi er kommet så langt, men det vites jo ikke Hadde satt utrolig pris på å få se deg igjen, men det får vi ta som det kommer! Men ikke glem å sende sms da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #780 Del Skrevet 27. mai 2008 Sånn da var jeg tilbake etter en weekend i Drammen.. igjen.. Hadde time litt sent på mandag, så ble sittende å vente i 45minutter, men det er jo ikke akkurat uvanlig! Men de er så flinke og greie med oss når vi endelig kommer til så da sitter vi heller å prater litt og koser oss før timen vi. Litt morsomt egentlig, sitter på samme venterom som ivf brukerene også, er så mange spente fjes, og innimellom noen som kommer ut og helt tydelig har vunnet i lotto! Blir rent rørt jeg!!! Gutten er fremdeles stabil på det nivået han har holdt seg hele tiden, og det er jo fremdeles positivt! Han vokser fint etter sin egen kurve på 2,5percentilen.. Og er nå oppe i hele 2kg Jenten har sakket litt etter siden sist, men det er nok bare litt forskjell i målene, nå lå hun mye bedre til og ble estimert til 2,5kg og ligger på 50percentilen, dvs midt på normalen for enlinger Også har hun jo alltid snudd seg vekk når vi har prøvd å titte litt på henne, men denne gangen lå hun nesten rolig og uten hendene i ansiktet hele tiden!! Så da fikk vi faktisk et 4D bilde av henne, og må jo si at for oss er hun bare helt nydelig Syns jeg ser litt av Jørgen, men det blir vel egentlig bare spekulasjoner Magen har eksplodert siden sist bilde, så skal se om jeg tar et nytt i løpet av dagen. Men akkurat nå orker jeg ikke å stå... Så det får evnt bli senere Men har blide fra facebook som jeg legger inn. Gir jo et lite inntrykk det også selv om det er fullt påkledd ( og ja det er mammaklær... de er bare blitt altfor små...) Utrolig koselig å komme tilbake til boken med så masse lykkeønskninger og hilsener!! Dere er gode å ha altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå