Gjest Madden Skrevet 5. april 2008 #621 Del Skrevet 5. april 2008 Innom med en god Forstår veldig godt at du er lei og sliten nå, det er utrolig slitsomt å være i lykkelige omstendigheter!!! Jeg hadde det kjempetungt store deler av svangerskapet, og her i huset var det ingen som trengte noe oppmerksomhet...det må være utrolig slitsomt å ha en 2-åring som krever sitt i tillegg!! Jeg hadde også veldig mye kynnere,...en er jo NØDT til å ta det med ro - men det er jammen ikke lett! Det er faktisk veldig slitsomt å ikke kunne gjøre noe særlig! En føler hele tiden på alt en burde rukket over, men ikke klarer. Du får bare prøve å fortrenge det noen uker fremover!..prøv å leke litt primadonna - la mannen få være litt tjener og oppvarte deg! Det er hardt arbeid å gå gravid, og spesielt når man må ruge på TO babyer! Tenker masse på deg, og følger spent med i dagboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 6. april 2008 #622 Del Skrevet 6. april 2008 Kan tenke meg det er slitsomt ja og bære på to og ha en utenfor magen og som krever sitt. Gruer meg litt til det når jeg blir gravid.Var så dårlig form da jeg var gravid,lå i to mnd og bare og etter det så var det konstant med kynnere. Du får passe på og slappe godt av når du kan. God søndag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. april 2008 #623 Del Skrevet 6. april 2008 Hei hei Så flott stor mage du hadde. Ser gjerne flere magebilder altså Håper du får en flott søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. april 2008 Forfatter #624 Del Skrevet 8. april 2008 Kipa: Må innrømme at jeg ikke husker Men uansett takk takk, det er spennende! Følte jo egentlig at vi hadde kontroll på hvordan det villle bli, nå som vi har vært igjennom det en gang før, men nå blir jo alt nytt uansett! Madden: Tusen takk for en melding som sa akkurat det jeg trengte å høre akkurat da! Du er god å ha!!!! Det er samvittigheten ovenfor Jørgen som er værst å takle! Vil så gjerne, men kroppen sier klart i fra om at det ikke er aktuelt så da får jeg litt dårlig samvittighet for at jeg gjør litt for mye, og utrolig dårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort det jeg vil sammen med Jørgen... Vanskelig! Blir jo feil uansett. Men for hver uke er vi nermere målet, og tvillingene vokser seg store og sterke for hver dag som går så dette skal vi klare!!! Skogmusa: Er slitsomt ja! Gikk faktisk veldig bra i begynnelsen, hadde nesten ikke kvalme og var i god form. Var bare avhengig av å sove ekstremt mye.. Så jeg sov min en time før jeg hentet Jørgen i barnehagen og sov når han ble lagt. Ikke veldig mye selskap for mannen, men mye bedre form enn da jeg gikk med jørgen Så du kan jo være veldig heldig neste gang!! Liljen: Takk takk, kan nok hende det kommer nye bilder etterhvert Magen vokser i allefall for hver dag som går.. Nesten som løvetann ------------------------------------------------------------------------------------------- Hatt noen dager uten noe å skrive om.. Helgen var kos, Lørdag var mannen, jørgen, nabojenta, leietakeren og sønnen og koste seg på Hove, med lek og pølsegrilling! Stappfull bil med tre store seter baki Tenk slik skal den være hele tiden om en stund Jeg ble hjemme og bare vaket på sofaen! Deilig, men litt kjedelig, skulle så gjerne ha vært med. Men var litt flink og innså mine begrensninger! Søndag var vi på kafetur, greit for mor å komme seg litt ut også Ukens høydepunkt for min del Ikke kravstor for tiden! Deretter dro vi på tvillingklubbens salg og byttedag! Kjøpte litt småting, men var mest bare for å se og møte andre. Koselig det! Og masse søte tvillinger å se på og foreldre som febrilsk prøvde å holde oversikt når de små håpefulle forsvant i hver sin retning i en forrykende fart Ser for meg at man ofte kan få et logistikk problem når man er alene med to stk verdensutforskere med rakett i rumpa! Ellers så går jeg litt å smårydder innimellom i dag, i morgen kommer nemlig min nye renholdshjelp for første gang!!! Litt rart å tenke på, jeg får renholdshjelp en gang i uken skal bli så utrolig deilig!!!! Hadde egentlig ønsket meg vask hver mandag, men var bare ledig onsdag eller fredag. Fredag har jeg faktisk ikke lyst på, for kommer uansett til å fikse litt før helgen selv, og i løpet av helgen blir det i allefall om sommeren så mye farting inn og ut, at det er like bossete på mandag morgen Men uansett skal bli deilig, så slipper jeg ukesvasken og slipper unna med vedlikeholdet i løpet av uka! Huff nesten litt flaut å ha skaffet seg renholder, men vi kjøper oss litt frihet på den måten! Akkurat nå er det jo mannen som må ta seg av slikt, og han har nok en litt annen standart enn meg, eller evnt. veldig god evne til å overse skitt og møkk Jaja, føler meg litt sånn mislykket husmor nå når jeg betaler for å få ting gjort, men slik er det bare, jeg orker ikke ha det slik det er nå, og har vel innsett at det blir mye lettere å være både meg og mannen med litt hjelp Jeg er lei av å mase om støvsuging, støvtørk og gulvvask, og han er vel rimelig lei av maset også hvis jeg ikke har lest han helt feil... Så i morgen skal jeg ut å ta meg lunsj på kafe, mens huset får en omgang med skurekluten Magen er fremdeles stor og raskt økende! Bekkenet er som det har vært i det siste, teit! Jørgen er verdens skjønneste og mannen god og hjelpsom og jeg har det egentlig veldig bra! Nå er vasken ferdig og ny vask må i maskinen, en vask ut av tørketrommelen og legges sammen! Så da skal jeg gjøre et par huslige ting til før jeg igjen inntar sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. april 2008 #625 Del Skrevet 8. april 2008 Innom med en stor Prøver å oppdatere meg etter noen dager uten nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. april 2008 Forfatter #626 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Monja: Imponert at du er ute på oppdateringsrunde så raskt!!! -------------------------------------------------------------------------------------------- I dag har det vært fullt hus her etter barnehagen! Er barnevakt for leietakeren så han kom ti minutter før Jørgen kom hjem fra barnehagen. Og på vei inn fra bilen fikk han og mannen med seg eldstejenta til de som leier hos naboen (nesten litt sånn fettern, til onkel til tante, til pappa osv forklaring ) Så da var det tre stykk som lekte så fint så! Jentungen ble sendt hjem da middagen var klar, og Jørgen og O spiste så fint så. Hjelper med besøk da går både poteter, gulerøtter og kjøtt ned på høykant! Går litt sport i å spise opp all maten Fikk tilbud om dessert, hvorpå O svarte; Ehh, det liker jeg ikke Spurte om han visste hva dessert hva, og svaret var som ventet; Neeiiii.... Var ikke i tvil om at han kom til å like det når han fikk vite at det var is Så da satt de som to tente lys en stund til og spiste is! Salige i blikket begge to! Etter middag har de lekt og kost seg, men etterhvert var det to trøtte og slitne gutter her.. Noe som resulterte i surv og småknuffing. Så da var det å se de siste 10 minuttene av barnetv. Nå er de på badet og bader. Høres ut som om det går ganske vilt for seg, masse latter i allefall. Tipper det er vått både her og der utenfor badekaret! Mannen har nok hendene fulle I morgen skal jeg ut å handle bleier på salg! Kan jo likegodt kjøpe en handlevogn når jeg først er igang, det monner ikke med bleier her.. Når skal små gutter slutte å bæsje 3-4 ganger for dagen??? Jaja, de går nå ikke ut på dato, så da blir det bleieshopping både til de to små og Jørgen. Fredag skal vi på ny sjekk på riksen, og jeg grugleder meg som alltid! Har jo en gnagende redsel for at de skal finne noe mer/at det skal ha utviklet seg til det værre hver gang vi er inne, men enn så lenge har det jo sånn sett bare vært positive erfaringer! Håper virkelig at det fortsetter slik Etter sjekken drar vi en tur på ikea for shopping!! Skal ha sprinkelseng til tvillingene (har jo en fra før), to madrasser til sprinkelsengene, madrass til den nye juniorsengen til Jørgen, stellebord hvor jeg får plass til to babyer samtidig og sikkert litt stæsj De har jo endel ok! Også gleder jeg meg til pølse, brus og softis etter handleturen Må ha bare må ha... Er liksom blitt fast innslag etter handleturen. Selv om jeg egentlig ikke syns pølsene deres er spesielt gode så er det liksom obligatorisk Fredag kveld reiser vi opp til søsteren på Gjøvik og blir der resten av helgen, har en bestemor som har kreft og ikke er i spesielt god form for tiden. Så må besøke nå når vi har muligheten! Håper jo at vi skal få muligheten mange ganger til, men tar ikke sjansen på å utsette slikt! Nå har hun vært syk uten annet enn smertelindring lenge, så nå når hun føler det går fort nedover er jeg redd det ikke er lenge igjen Har jo opplevd dette en gang tidligere og når det først gikk nedover den gang gikk det veldig fort :gråte: edit: Sterkt tilfelle av pre-ammetåke.. Endret 9. april 2008 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. april 2008 #627 Del Skrevet 9. april 2008 Synes absolutt ikke du skal føle deg mislykket selv om du har fått vaskehjelp! Jeg gjør mye mindre nå enn jeg gjorde før, og jeg er ikke tvillinggravid engang! Det er lov å ikke gjøre så mye husarbeid når man er gravid og har slemt bekken! Høres herlig ut med vaskehjelp, det vil jeg også ha... Så slipper jeg å gjøre så mye når babyen er født også Han gutten dere hadde besøk av må være verdens første unge som ikke liker dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #628 Del Skrevet 9. april 2008 Hva? Finnes det barn som ikke vet hva dessert er? Men is er jo alltid en slager da! Jeg synes forøvrig at ikea pølsene er gode jeg da.. Ha en fin kveld bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 11. april 2008 #629 Del Skrevet 11. april 2008 Innom på kvellinga og ønsker god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 11. april 2008 #630 Del Skrevet 11. april 2008 Forresten, noe jeg lurer på? hvor på jæløya har dere hytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. april 2008 #631 Del Skrevet 14. april 2008 Innom med en god til deg snuppa! Håper at det går bra med dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. april 2008 Forfatter #632 Del Skrevet 14. april 2008 Knøttet: Takk! Er bare det at jeg er vant til å klare sjøl, som Jørgen sier.. Men det skal bli utrolig deilig, en ting mindre å ha dårlig samvittighet for! Han likte visst dessert veldig godt, når han fikk vite hva det var Reka: Syns det er veldig godt når jeg er der jeg også.. i allefall den første Men hvis jeg ikke har rukket å bli sulten må jeg innrømme at de ikke er det beste jeg vet, men de sklir da ned uansett Skogmusa: Hytta ligger på "åsen" ( Er i allefall det vi alltid har kallt stedet..), Hvis du er kjent så er det på vei mot nes camping, og vi tar av et lite stykke etter der hvor veien deler seg. Madden: -------------------------------------------------------------------------------------------- Vel da var en hektisk helg over, og jeg nyter å ikke skulle gjøre et slag til i dag!!! på fredag var vi på sjekk på Riksen, og alt ser etter forholdene bra ut! Hodet til lillebror holder seg stabilt og det er jo bra! Det blir nok fødsel på riksen, slik at alt er klart for nøye utredning raskt etter fødsel! Noe jeg syns er veldig betryggende! Selv om jeg prøvde å undertrykke det syns jeg det virket skummelt å skulle føde på ssa med tanke på lillebrors litt usikre diagnose og at barneavdelingen her slankes og slankes... Så litt lettet nå, selvom det nok blir innleggelse en liten stund før pga reiseveien, men det går nok bra! Etter sjekk på riksen benyttet vi sjansen mens vi hadde barnevakt til en tur på ikea! Fikk kjøpt madrass til Jørgens nye juniorseng, plukket ut og bestemt oss for sprinkelseng, madrasser, stellebord og litt nips til tvillingene. Men venter med å handle, sitter litt på gjerdet i håp om at noen besteforeldre kanskje har lyst til å bidre litt... Svigers har spurt om det er noe vi ønsker oss, men hver gang vi prøver å si noe vi kunne tenke oss så prater de om noe annet Hvis de har ombestemt seg, kan de da ikke bare si det så vet vi hva vi har å forholde oss til???? Fredag kvled dro vi til midterste søstern for å tilbringe lørdag med syke besteforeldre. Rakk en kjapp tur innom princess på lørdag og fikk kjøpt Lynet McQueen sengesett, juniordyne og barnetv sengesett til Jørgen. Lille store gutten vår! Besøkte mormor og bestemor og vips så var klokken syv igjen. Søndag dro vi tilbake til svigers etter frokost. Og videre hjem til sørlandet etter middag! Puhhh, sliiiiiiiten etter helgen, men godt å få besøkt besteforedrene mine, spørs om jeg orker flere slike helger før fødsel! I dag har jeg vært på ny kontroll på sykehuset. Og i følge dem er jeg 28+1, mens jeg selv mener 29+1.. Jaja er ultralyden som teller så da får jeg vel snart justere tickeren min. Selv om det gjør vondt i viljen å skru "tiden" en uke tilbake Dagens vinnertall: Vekt: +12 totalt (+1kg på 3 uker) BT: 95/60 Urin: Glukose +1, ellers negativ Ødemer: 0 Leie: hode/hode FL/min: lillebror 140, lillesøster 136 SF:31,5cm Tvillingtallene: Lillebror: BPD 72, MAD 67, Pl a.u. 1.08, vekst avvik: -17.9% Lillesøster: BPD 77, MAD 73, Pl a.u. 1.11, vekst avvik: -1% De liker ikke helt vekstkurven til lillebror, han var -14% sist, så nå skal vi inn igjen på ny vekstkontroll om to uker. Håper han ikke har falt enda lenger ned på prosentkurven da. Krysser fingrene for at han i allefall stabilierer seg og følger sin egen kurve! Litt bekymra, men de følger jo godt med så om han blir veldig liten og ikke tar til seg nok næring så hentes de ut! Godt at jeg i allefall er kommet såpass langt som jeg har, om to uker er jeg jo 30+1 etter ul termin, og klarer han seg enda to uker etter det så skal lungene være ferdig dannet!!! Skal ruge som bare det fremover! Fikk med et lite men søtt bilde av ansiktet til lillebror i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. april 2008 #633 Del Skrevet 14. april 2008 Næh, så søt en liten lillebror! :-D Godt det står bra til med de to søte små Krysser fingrene for at lillebror vokser som han skal. Godt du blir så godt tatt vare på, viktig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #634 Del Skrevet 14. april 2008 Ååå :rødme: Så søt liten lillebror!! Bra de passer på deg og tvillingene, det er sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. april 2008 Forfatter #635 Del Skrevet 16. april 2008 Knøttet & Reka: :klemmer: Vi syns han ser helt nydelig ut!!! Spekulerer litt på om han ikke ligner ganske masse på Jørgen, men det får jo tiden vise! Er sååååå spent!! Det føles veldig godt at de følger så godt med på tvillingene, er ikke lenger like lett å kjenne hvem som sparker for tiden. Men det sparker og dunker overalt til tider så de har det nok fint begge to :hjerte: Jeg har selvfølgelig blitt potte forkjøla.. Slitsomt!!! Hoster kraftig og det gjør mildt sagt vondt. Magen er jo stor og presser på alt som er, så i går tror jeg faktisk at jeg klarte å få strukket en muskel eller noe i den duren rundt ribbeina et sted. Kjennes i allefall ut som om noen vrir om en kniv imellom ribbeina mine på venstre side hver gang jeg hoster Ikke blitt mye søvn de siste to nettene. Må jo huske å gå på toalettet ørten ganger for dagen og natten også.. For med full blære begynner det å bli vanskelig å holde igjen når hostekulene kommer I går var jeg på babykino igjen! foregriper begivenhetene for tiden Men er jo greit å ta det nå, mens jeg fremdeles har de i magen og rekker å se filmen Vi er en liten gjeng som har møttes de siste tirsdagene for kafélunsj og babykino (de andre er i fødselspermisjon), kjempekoselig, også så deilig å komme seg ut å få dagene til å gå litt fortere!!! Så får jeg heller ta nederlaget å innse at resten av dagen blir tilbrakt liggende i sofaen, og dagen derpå er også ganske så oppbrukt. Men det er verdt det Faktisk ganske så ok filmer også! Sist tirsdag så vi "Dan in real life" søt og enkel film, i går så vi "Nå eller aldri" tror jeg den het, med Jack Nicholson og :klø: Vips så glemte jeg det navnet også... Den var bra syns jeg! Slik jeg skulle ønske at min bestefar og morfar hadde hatt mulighet til å oppleve ting når de fikk vite at tiden de hadde igjen var begrenset!!! Huff, vekte jo også litt tunge minner, men føltes uansett godt! Vekket også endel minner om da mannen var inn og ut av radiumhospitalet, men det har jo gått bra, og han har vært frisk i mange år nå Selv om det alltid vil være med en litt ekkel følelse vi drar på de årlige kontrollene... Nå kommer snart vaskehjelpen min! Veldig spent, spesielt siden jeg skal være hjemme samtidig... Det føles litt feil.. Får være i stua nede når hun er på loftet og på loftstua når hun er i førsteetasje så jeg slipper å føle at jeg er i veien!! Kanskje plinge på naboen å se om hun er hjemme, så kan jeg ta en liten tur ut av huset! Det hadde gjort seg! Jaja, får rydde vekk frokost tallerkenen og glasset mitt, slik at alt er klart til hun kommer! Tenk om noen timer er det rent og pent her! Gleeeeeder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. april 2008 Forfatter #636 Del Skrevet 16. april 2008 Huset mitt er rent og pent!!! Det rett og slett skinner her!!! DEILIG Alle møbler har vært ute på gulvet, så det er rent helt inn i hjørnene, alle lister er vasket og alt er bare fryd og gammen! Gleder meg allerede til neste onsdag! Da skal også alle vinduene få sitt! Valgte heller å få vasket rundt på kjøkkenet i dag, trengtes litt ekstra skrubbing der Måtte bare juble litt i boken min Nå; tid for Ugly Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. april 2008 #637 Del Skrevet 16. april 2008 Så herlig med vaskehjelp! Jeg vil også ha Nei, får klare meg med mannen inntil videre, og det lille jeg greier å gjøre av husarbeid Babykino hørtes koselig ut, det skal jeg nok benytte meg av når lille Fragle har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. april 2008 #638 Del Skrevet 16. april 2008 Du skal nå overhodet ikke ha dårlig samvittighet for vaskehjelp. Som det ligger i ordet: hjelp! Hjelp er noe alle trenger innimellom. Kan jeg spørre hvor lenge hun er der, og hva dere må ut med for dette? Vurderer det samme selv om jeg verken er tvilling eller enkelt gravid... Det er veldig koselig å lese inne hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. april 2008 Forfatter #639 Del Skrevet 17. april 2008 Så herlig med vaskehjelp! Jeg vil også ha Nei, får klare meg med mannen inntil videre, og det lille jeg greier å gjøre av husarbeid Babykino hørtes koselig ut, det skal jeg nok benytte meg av når lille Fragle har kommet Utrolig deilig når huset er nyvasket, litt rart å ikke ha gjort det selv, men det skal jeg nok raskt klare å venne meg til!!! Babykino er kjempekoselig, dempet lyd, litt dus belysning og ingen som reagerer på babylyder! Kommer nok til å ta med meg mine to små mirakler etterhvert også når vi har kommet inn i rutiner! Tror nok ikke det blir mange turene ut alene før vi har litt orden på mattider og sovetider... Du skal nå overhodet ikke ha dårlig samvittighet for vaskehjelp. Som det ligger i ordet: hjelp! Hjelp er noe alle trenger innimellom. Kan jeg spørre hvor lenge hun er der, og hva dere må ut med for dette? Vurderer det samme selv om jeg verken er tvilling eller enkelt gravid... Det er veldig koselig å lese inne hos deg. Tusen takk for gode ord!!! Er bare ikke vant til å ta imot hjelp.. Veldig vant til å klare selv så da er terskelen for hjelp høy og dørstokkmila lang! Men så utrolig deilig det var når det først var gjort! Jeg tror nok at jeg trygt kan anbefale det til de fleste! Man kjøper seg jo enkelt og greit litt fritid, i allefall de som ikke tilbringer hele dagen i sofaen til vanlig Vi betaler 150 kroner timen eks moms. 4 timer gangen. Men det styres jo også litt av hva man ønsker gjort hvor lang tid det tar, men jeg vil ha gjort alt og jeg vil ha det gjort skikkelig. Så da syns jeg det er greit med 4 timer. Naboen har vaskehjelp via norsk byrå og de tar 300kr timen eks. moms og vasker to timer for gangen. De er ikke veldig fornøyde, og jeg krever mer enn det de får igjen for pengene. Blir jo litt penger hver måned, men jeg trives så utrolig mye bedre i et rent hus så for oss er det absolutt verdt det! Må jo legge til at det var mannen som bare fikset. Tror han var lei av å bli kommandert rundt og deretter få beskjed om at jaja, greit nok...meeen Ikke lett å tilfredsstille akkurat der gitt! Mannfolk, i allefall de jeg kjenner, er nok født med et gen som gir skylapper når det gjelder rot og møkk i hjørnene.. For min del så er det ganske så utenkelig å støvsuge uten å ta sofaen, undersofaen, dra frem leker, stoler osv for å støvsuge bak og under, mens det for mannen blir så rent og pent så... bare man støvsuger litt sånn midt på gulvet! Også er det helt greit å støvsuge stua og kjøkkenet og si seg ferdig med det. Mens jeg begynner på loftet og støvsuger meg nedover, føler at hvis jeg bare tar et rom så er det jo like ille igjen så fort jeg har beveget meg i de rommene det ikke er gjort Men så er jeg kanskje litt fanatisk akkurat der... Men nå er det ikke lenger noe å tenke på! Nå blir det i allefall gjort skikkelig en gang i uka, og mannen har lovet å ta en runde med støvsugeren hver annen dag i alle rom, så gjenstår det å se om det blir slik, jeg har mine tvil, men man skal aldri si aldri! Skal i allefall prøve å la vær å mase Fremdeles forkjøla, men mye bedre! Nesten sovet hele natten i natt! Bare våken 3 ganger og det er en stooor forbedring! Slapp og sliten så det blir mye lesing (krimbok) og surfing i løpet av dagen. Også et par skikkelig dårlige serier på tv Men men koser meg med den hoppende magen, og nyter at det er helt fantastisk vær her Skulle ønske det ikke var så kald trekk i lufta så skulle jeg sittet ute på ny-terassen å kooooost meg! I morgen får jeg besøk av en barndomsvenninne, min forlover! Hun kommer på bussen i morgen ettermiddag og blir til søndag! Det blir koselig!! Ikke så mange sprell jeg orker, men en tur på kafe og masse tjatring det skal jeg nok klare OGså blir det jo gøy å vise frem det nye huset vårt, vel, er kanskje ikke helt nytt lenger heller.. Har jo bodd her i 2 år til høsten, men første gang det har klaffet slik at hun har besøkt oss her! Fint vær er det også meldt så da ligger alt til rette for en flott helg! Og vips så har enda en uke gått!!! Og vi er enda nermere en liten barneflokk edit: Måtte visst fjerne endel smileys.. Så jeg fjernet de fra de siterte innleggene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. april 2008 #640 Del Skrevet 17. april 2008 Hihi, så morro med en hoppende mage Kos deg masse i sola, med magen og alt! Og så hyggelig med besøk, det er alltid ekstra hyggelig å se igjen gode venner man ikke har sett på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå